Firma Reebok změnila logo, teď tvrdí, že to není logo, ale symbol změny. Aha…
Jeden z nejznámějších světových výrobců sportovního oblečení a bot, firma Reebok, změnila po desetiletích své logo (to předchozí mela od roku 1986). Jenže pak prohlásila, že to není změna loga, ale jen vytvoření nového symbolu změn.
Před několika dny představila v marketingové kampani nové logo (pardon, značku…) supermodelka Miranda Kerr. Jakmile se o tom začalo psát a hovořit, vydal Reebok tiskové prohlášení, že jsme neviděli nové logo. To staré už ale přestal používat. Zda chtěla firma touto taktikou pouze upozornit na zásadní novinku, tak se jí to podařilo. V poslední době chce totiž změnit svoji prodejní strategii a věnovat se více návratu ke svým kořenům a produkovat věci, které souvisí s fitnessem.
Reebok byl založen v Anglii v roce 1895 J.W.Fosterem, ale v roce 1979 koupil Američan Paul Fireman její distribuční práva a od té doby se datuje její rychlejší rozvoj a zvýšení prodeje po celém světě. V roce 2005 se pak stala součástí německé skupiny Adidas. Své hlavní sídlo má dnes v Cantonu, v americkém státě Massachusetts. Ze známých českých sportovců měl v NHL s touto firmou uzavřenou smlouvu hokejista Roman Hamrlík, který loni ukončil aktivní kariéru.