Mnoho povyku pro nic – Dělníci bulváru měli hodně slabou sledovanost
Přestože se v médiích už dva týdny diskutuje o údajně kontroverzním dokumentu Víta Klusáka, který se jmenuje Dělníci bulváru, diváci pořad vysílaný ve středu večer na ČT2, nezaujal. Čísla jsou slabá a vůbec neodpovídají masivní reklamě a mediálnímu ohlasu.
Kolem 300 tisíc diváků v hlavním vysílacím čase je spíše odpovědí pro Petra Novotného, který tvrdí, jak bulvár všechny zajímá. Ano, zajímá hodně lidí, ale jako dokument v České televizi nikoli. Naprostý opak byl pravdou.
Podívejme se, kdo „bulvární dělníky“ porazil i na hodně slabě sledované ČT2, větším kanálům ani nemá smysl se věnovat. Jedná se vesměs o pořady ve stejném večerním vysílacím čase, některé dokonce v ještě o něco horším čase, než měli na stejné stanici k dispozici Klusák a Novotný. Z tohoto pohledu jsou po vydatné mediální masáži Dělnici bulváru propadákem:
Trabantem Jižní Amerikou: Válka o razítka, 9. dubna, 361 tisíc diváků
Rybí legendy Jakuba Vágnera: Austrálie, 9. dubna, 349 tisíc diváků
Na cestě 2013: Po Ohridu, 2. dubna, 334 tisíc diváků
Velká vlastenecká válka: Stalingrad, 1. dubna, 320 tisíc diváků
Dělníci bulváru uspěli v tom, jak skvěle je dokázal (bez toho, že by Česká televize placená z koncesionářských poplatků byla na to schopna reagovat) Petr Novotný prodat.
Filmově a z pohledu sledovanosti diváků to byl ale průměr až podprůměr.