Sexismus v tenise: Firmy umísťují svá loga na prsa hráček
Zatímco kdysi se loga firem, které se angažují ve sportovním byznysu, umísťovala především na rukávy triček, případně decentně někde na hruď, dnes se přemísťují přímo na prsa hráček. Někteří kritici to považují za projev sexismu ve sportu. Informoval o tom deník The Daily Mail.
Viděli jsme to například na současném tenisovém turnaji v Římě. Inzerenti k podobným praktikám zatím mlčí, podobně jako tenistky. Odborníci na marketing v tom vidí jasná záměr, jak neobvyklým způsobem připoutat pozornost diváků, fotografů i televizních kamer.
S logy na prsou hrají například Italka Camila Giorgi, Slovenska Dominika Cibulková či Polka Agnieszka Radwańska.
Firmy dobře ví, co dělají, protože se odhaduje, že jenom tenisový Wimbledon bude sledovat na celém světě kolem 380 milionů diváků. Sportovní značky přitom zaplatí až 10 milionů dolarů ročně hráčům za to, že se na důležitých turnajích „předvedou“ v jejich oblečení.