Zdroj: YouTube.com

Sankce nás nedostanou, vzkazují Rusové tričkem
Sankce nás nedostanou, vzkazují Rusové tričkem
Sankce nás nedostanou, vzkazují Rusové tričkem
Sankce nás nedostanou, vzkazují Rusové tričkem
Sankce nás nedostanou, vzkazují Rusové tričkem
8 Fotogalerie

Sankce nás nedostanou, vzkazují Rusové s nukleární střelou na tričku

Tereza Stonišová

Server Euromaidanpress.com včera přinesl zprávu, která popisuje cestu, jíž se ubírá ruské vlastenectví. Ruský Výbor pro styk s veřejností v čele se dvěma ženami představil kampaň, která má za cíl jít „humorem proti sankcím“. Za humor kampaň považuje potištěná trička s balistickými střelami.

Podle oficiálních stránek zmíněného ruského výboru začíná kampaň, v jejímž rámci bude výbor distribuovat na 30 tisíc triček s nápisem „Sankce? To neříkej mému Iskanderovi!“ nebo „Topol se sankcí nebojí“. Iskander je mobilní balistická střela s dosahem až 700 km. Topol (používající také zkratku ICBM) je taktéž balistická střela, jež je schopná zaměřit „jakékoliv město ve Spojených státech,“ jak píše zmíněný Euromaidanpress.com. V roce 2013 provedlo Rusko úspěšné testy této zbraně, která je schopná zasáhnout cíl vzdálený až 10 tisíc kilometrů.

Západní trička vyměňte za ruské!

Kampaň má za cíl zvednout národní hrdost, lásku a vlastenectví. „Organizátoři projektu budou hovořit o Moskvě, jeho historii a turistických atrakcích,“ píše oficiální zpráva Výboru pro styk s veřejností. Brzy by měly být oznámeny také trasy, kudy autobusy s tričky budou po ruské metropoli jezdit, aby si tak akce našla co nejvíce příznivců. Na oficiálních stránkách kampaně také stojí: Vyměňte své staré západní tričko za nové!

Atomová zbraň, hit podzimu

Za projektem stojí dvě ženy. Designérka Anastasia Zadorina navrhla trička, aktivistka Xenia Melnikovová se ujala organizace. „Chceme podpořit zemi, ukázat patriotismus a lásku k naší domovině,“ popisuje tiskový mluvčí Výboru pro styk s veřejností. „Kreativitou, módním oblečením proti sankcím,“ doplňuje mluvčí a dodává, že trička budou módním hitem letošního podzimu.

Na závěr zbývá jen doplnit heslo kampaně, uveřejněné v tiskové zprávě Výboru: „Humor, nejlepší pomocník, který spojuje nás všechny v krušných dobách. Trička se slogany nezmění svět, ale pomohou Rusům nahlas vyslovit svůj názor,“ uzavírá zpráva.