Když firmy pomáhají. Deset projektů, které změnily Česko
Deník E15 pořádá cenu Gesto desetiletí pro firemní projekty, které za posledních deset let změnily tvář Česka. Ukazuje přitom to nejlepší z firemní charity.
Byznys nedělá jen peníze, ale také pomáhá: ať jde o zdravotní péči, pomoc chudým, seniorům, potřebným dětem, podporu vědy, bezpečí, vzdělanosti nebo přírody. Tam všude hrají v posledních letech významnou roli firemní nadace a projekty. Proto se deník E15 rozhodl ocenit nejvýraznější z nich. Ve spolupráci s odborným garantem, platformou Byznys pro společnost, vybral deník E15 deset projektů - deset příběhů, deset reálných výstupů a pomoci. O tom, který z nich získá ocenění Gesto desetiletí, rozhodne hlasování na zpravodajském webu E15.cz.
Hlasovat můžete ZDE >>>
Nadační fond Avast začal podporovat péči o umírající v době, kdy umírání bylo velké tabu.
Česká národní banka vytvořila webové stránky pro zlepšení finanční gramotnosti mladých dospělých.
Nadace ČEZ přispěla na osvětlení 113 přechodů a tím zvýšila bezpečí chodců.
L’Oréal oceňuje mladé ženy, které se věnují vědecké kariéře, protože ve vědě je výrazná převaha mužů.
Národní potravinová sbírka posílá každoročně stovky tun potravin nejchudším lidem.
Nadace O2 podporuje Linku bezpečí, která pomáhá dětem a denně vyřídí pět stovek hovorů.
Nadační fond První chodské nabízí dětem z dětských domovů pomoc s prvními pracovními zkušenostmi.
Sodexo plní přání seniorů a pomáhá jim trávit čas aktivně a s chutí.
Nadační fond Veolia pomáhá uklízet Česko v každoroční kampani Českého svazu ochránců přírody.
Nadace Vodafone podporuje projekt volání záchranky přes chytrou aplikaci pro rychlejší pomoc.