Donald Trump a jeho prémiové pozlacené limuzíny: Zlato na pneumatikách, v interiéru i klíčkách
Součástí podnikatelských aktivit Donalda Trumpa bylo v osmdesátých letech i vytváření prémiového zboží se značkou Trump. Současný prezident USA koncem osmdesátých let snil o vytvoření vlastní prémiové značky limuzín, které měly vzniknout za spolupráce se značkou Cadillac. V té době jste se v USA mohli setkat s nápoji, pokrmy nebo golfovými hřišti, která nesla jméno Trump. A limuzína Cadillac měla být prvním nositelem jména Trump v automobilovém průmyslu.
Základem plánů se stala limuzína postavená na platformě Cadillac Brougham, známá snad ze všech amerických osmdesátkových filmů, která měla pod kapotou 5.0 litrový motor V8 o výkonu pouhých 150 koní. Tradiční emblém Cadillac na kapotě však přišel o své barevné pruhy a místo nich se objevilo logo „Cadillac Trump Series“.
Na první pohled se dal Cadillac Trump Series poznat především díky střeše, která byla zvýšená a nekopírovala tak klesající linku nad okny. Kromě toho však vůz dostal i zlacené proužky na boku, zlacené nápisy, zlacenou telefonní anténu v zadní části, zlaté proužky na pneumatikách a pozlacené byly dokonce i klíčky. A kde nebylo zlato, tam si museli zákazníci vystačit s chromováním.
Interiér je kombinací kůže, zlacených doplňků a palisandrového dřeva. Nechybí samozřejmě ani televize s kazetovým přehrávačem, prémiová audiosoustava Blaupunkt, fax, skartovač nebo telefon. Zajímavostí je však elektrifikovaný bar, do kterého stačí pouze vložit skleničku a pomocí tlačítka si vybrat nápoj dle chuti. Nápoje a pokrmy si pak posádka mohla odkládat na skládací stolečky, které byly ukryty ve dveřích. Mezi sedačkami byl navíc ukryt i malý sejf.
Donald Trump se s Cadillacem domluvil na výrobě 50 kusů, nakonec však vznikly pouze dva.