Zprávy
Přihlásit pro přidání komentáře
loolee
0
hájit vládnoucí garnituru na magistrátu, ale nevyšilujete trochu? Většina těch, co jezdí pravidelně, má stejně lítačku a u té se ceny nemění, takže žádné zhroucení z cen je jistě nečeká. "Staronově" taky nebudou platit děti do 15 let. Zas takovou tragédii v tom nevidím. A co se týče úrovně MHD: je vidět, že jezdíte fakt občas. Protože až na výjimky funguje opravdu dobře. S čím by ovšem mohli DPP něco udělat, je jazyková nevybavenost personálu, který prodává jízdenky (já vím, že je to externí dodavatel, to je ovšem neomlouvá, naopak).
muhlhaus
Stavět další předražené stanice metra, když se kvůli předraženému jízdnému ještě víc lidem vyplatí jezdit spíš autem, to mi přijde dosti absurdní. O životním prostředí v Praze, které se díky nárůstu aut opět zhorší, ani nemluvě.
sirien
Internetové pokrytí v tramvajích je bonus pro malé procento cestujících a i když mezi ně patřím, nechápu, proč by tenhle superkonfort (kterej stejně skončí dalšim tunelem, takže za ohromný prachy bude stát připojení za h-, bude padat, bude pomalé a bude nezajištěné...)
Ceny benzinu dou nahoru, což je sice pravda, ale tramvají a metra se to strašně týká
Ceny údržby dou nahoru, což je možná pravda, ale rozhodně ne tak moc
Ani jedno ani zdaleka nepokrývá ty děsivé ztráty, které má DP z tunelů a vykrádání jako celý zbytek státní správy.
A výstavba nové trasy A je investiční projekt, který je trochu divné platit z peněz současných zákazníků a jediný důvod proč to projde je totální absence alternativy. Na blití jako vždycky.
Mimochodem - osobně mám spočítaný že mi vychází skoro líp jezdit autem než MHD - sice jen skoro, ale zdaleka ne o tolik kolik by mi přišlo normální, DP je předraženej jak sviň. Jediné štěstí je, že kdo nejezdí pravidelně tu samou trasu, tak se revíků nemusí bát, protože statistika hraje těžce v jeho prospěch.
Ceny benzinu dou nahoru, což je sice pravda, ale tramvají a metra se to strašně týká
Ceny údržby dou nahoru, což je možná pravda, ale rozhodně ne tak moc
Ani jedno ani zdaleka nepokrývá ty děsivé ztráty, které má DP z tunelů a vykrádání jako celý zbytek státní správy.
A výstavba nové trasy A je investiční projekt, který je trochu divné platit z peněz současných zákazníků a jediný důvod proč to projde je totální absence alternativy. Na blití jako vždycky.
Mimochodem - osobně mám spočítaný že mi vychází skoro líp jezdit autem než MHD - sice jen skoro, ale zdaleka ne o tolik kolik by mi přišlo normální, DP je předraženej jak sviň. Jediné štěstí je, že kdo nejezdí pravidelně tu samou trasu, tak se revíků nemusí bát, protože statistika hraje těžce v jeho prospěch.
lobineu
chtěl jsem tramvají, tramvaj nejela, jel starý autobus (netušil jsem že něco takového ještě vůbec jezdí) a to vše za cenu několikanásobnou (jeli jsme z rodinou) než kdybychom na místo určení jeli autem a zaplatili parkovné. O času nemluvě.
Takže - přístě zase autem.
Takže - přístě zase autem.
A co technicka zavada nebo rekonstrukce trati. To se nepripousti? Kdyz MHD koupi novej autobus (a neni jich malo), tak by asi nebylo moc rozumny nechat ho stat ve vozovne a nasadit jednou za mesic pri vyluce na tramvajovy trati. Jinak ano, pro ctyrclenou rodinu je vskuku z mnoha ohledu vyhodnejsi jet autem.
torinese
Třeba tím, že je , milí Pražáci, vymácháte v dehtu a pak obalíte v peří. Někdo ten tunel Blanka a tunel Opencard zaplatit přece musí?
nesrovnával bych Opencard (takrka zbytecna a malo funkcni blbost) a Blanku (temer nutnost). Zni to malicko demagogicky svadet neco na jednu stranu, vybudovat tunel Blanka nebyl jejich napad, je to vysledek dlouhodobeho planovani ;-) Co ovsem ***i je smlouva s Metrostavem...bez toho by Blanka stala do 30mld, takhle bude stat o cca 6 vic (vsimnete si ale, ze zdrazeni MHD se pocita v milionech a tunel v miliardach), takze bych nepocital jabka s hruskama.
ka94
Vozíte nás jako dobytek a chtěli byste z našich kapes ještě více. Jízdné je mnohonásobně předražené i tak. Vaši "revizoři" fyzicky napadají (za podpory kocourkovské zkorumpované legislativy) pasažéry, kteří vaše nechutně vysoké jízdné nechtějí platit. Váš monopol by měl být znárodněn a ceny jízdného určovány tak, aby byly přijatelné pro všechny. Co se týká vašich "revizorů", doufám, že se najde dost tvrdých chlapů. kteří jim rozbijí ciferník!
Pouzil bych mekci slova, ale je to tak...jen s tim znarodnenim nevim nevim - dopadlo by to uplne stejne jako ted s doziranim mesta - stat by zcela jiste nezlevnil jizdne, zamestnanci i vsechno zarizeni by zustalo stejne a udrzba by byla drazsi (protoze statni zakazka)