S výjimkou častého střídání ministrů, až na nepodstatné výjimky jedna nepravda za druhou. ČR školství je pro reálné potřeby společnosti nastaveno dobře. Kritičtí jsou k němu jen propagátoři neomarx-progresivismu s jeho multikulti, gender, LGBT+ či eko-klima pro svou moc manipulováním. Jasně směřující přes destrukci demokracie (kterou fikaně nazývají liberálním vylepšováním) k socialistické totalitě korporátního, tedy fašistického typu.
Kritičtí proto, že netouží po společnosti všeobecně vzdělané, znalé základních přírodních, technických i společenských mechanismů, tedy schopné řešit reálné potřeby společnosti, ale chtějí společnost jejich ideologií vymytých mozků, které nejsou sto prohlédnout jejich mocenské lži.
K čemuž potřebují potlačit přírodní a technické znalosti a naopak nafouknout kapacity škol "kecacích", čili humanitních. V kterých je do hlav mládeže jejich ideologie vtloukána. Když oblbnutí a zmocnění se mládeže, že jasným projevem každého totalitního systému.
Proto i když je míst na středních školách přebytek, tak ječí, že je málo míst na humanitních gymnaziích, proto ječí, že jsou málo odměňováni jejich ideologové na humanitních fakultách. Ne o funkční a spokojenou společnost, ale o jejich osobní moc jim jde!
Kritičtí proto, že netouží po společnosti všeobecně vzdělané, znalé základních přírodních, technických i společenských mechanismů, tedy schopné řešit reálné potřeby společnosti, ale chtějí společnost jejich ideologií vymytých mozků, které nejsou sto prohlédnout jejich mocenské lži.
K čemuž potřebují potlačit přírodní a technické znalosti a naopak nafouknout kapacity škol "kecacích", čili humanitních. V kterých je do hlav mládeže jejich ideologie vtloukána. Když oblbnutí a zmocnění se mládeže, že jasným projevem každého totalitního systému.
Proto i když je míst na středních školách přebytek, tak ječí, že je málo míst na humanitních gymnaziích, proto ječí, že jsou málo odměňováni jejich ideologové na humanitních fakultách. Ne o funkční a spokojenou společnost, ale o jejich osobní moc jim jde!