Život a styl

Zpět na článek

Když reklama lže víc, než je zvykem

7 komentářů

teresita1
oldboy: Už si, proboha, najděte význam slova "feministka". Pokud nevíte, co to znamená, tak to nepoužívejte. Je neuvěřitelné, že ještě v roce 2011 spousta Čechů jako vy vůbec netuší, o co jde, ale vyjadřuje se k tomu.
oldboy
Promítáte si do mého komentáře něco, co tam není. Když jdete do kina shlédnout příběh, taky si pořád říkáte, jak Vám filmaři nestydatě lžou? To musí být ubohý život.

A BTW: Já jsem narozdíl od Vás v totalitě nevyrostl
panna
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
darda
Nekoupím si v drogerii ten prášek jehož kávová lžička všechno zaručeně vypere v půllitru studené vody. Zvláště ne takový, který mi několikrát během filmu zařizuje přestávku na toaletu. A ty slavné nápoje pro zvýšení imunity a proti nafouknutí, které není normální se dříve používaly při přípravě krmení pro prasátka, aby se jim brambory nešťouchaly nasucho. Kdo neměl prasátko vylíval to do strouhy. To jsou jen dva příklady opačného působení reklamy. Nebudu vyhazovat prachy za něco co mi otravuje život.
pavel.p
Nikde není řečeno, že reklama musí lhát. Za tím, že se uvažování takových lidských trosek, jako jsi ty, chlapče, stalo sociální normou, vděčíme 40 letům v totalitě, které takové chování v lidech podporovali.

Pokud se chceš dívat, jak ti lidi lžou, vzpomeň si, až ti bude jednou svým etalonem krásy tvoje stará říkat, že je ti věrná, nebo děti, že se o tebe ve stáří postarají. Pokud podobný názory prosazuješ i v životě, tak ti v tom okamžiku, nebude vadit, že ti lžou, ale budeš to naopak očekávat.
oldboy
Lidem je jasný, co je reklama, Ádo. Za touto aférou stojí pár feministek bez sebevědomí, a vy se k ním hlásíte. Já se chci dívat na krásný, vyretušovaný obličej, etalon krásy, a štve mě, že podobné čarodějnice mi to znemožňují
joell
Apelovat na zdravý rozum a jednoduchou logiku je paradoxně v současné společnosti, která je dobrovolně postavená na klamu, to největší zlo. Lidé se na vás zlobí. ... co k tomu dodat - PŘESNĚ!