Komentáře
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeViliam Buchert: Premiér Fico je politický chameleón prvního řádu, čekat od něj můžeme cokoliv
43 komentářů
Ladislav Havel
0
Viliame, nemáte pravdu, pan premier Fico říká přesně to, co říkal před volbami. Chce mír, chce diplomatická jednání, protože válečné úsilí EU i Nato nepřináší výsledky, ale zbytečné oběti a zkázu UA. Říká v podstatě to, co si myslí nejen většina Slováků, ale i 75% Čechů. Dost bylo zabíjení, ukončit válku. Ať žije mír na Ukrajině, na Donbase, na Krymu, na blízkém východě, na celém světě!
bella.
Pane Vilieme Bucherte,
prosím a co můžeme očekávat od prezidenta Pavla.On přece sloužil "odkazu " Husáka " , než přešel na druhou stranu!
Já osobně bych Fica na 2-3 roky brala.Česká republika se už ze sociální turistiky Ukrajinců nevzpamatuje. Fico to řeší. Ukrajinci se tam nezdrží, rovnou sem k nám se valí.Vím to ! Já tady vidím tolik Ukrajinců, tolik arogantních nevzdělaných "botoxů a tepláků " , kteří rozhodně české hospodářství nepozvednou, nevzdělanost znamená malé platy, malé daně do naší kasy, ale velké přídavky a velké zdravotnické výdaje / o tom žádná, známe jejich nároky /.Jako národ do 2, co do dvou , do jedné generace zblbnem a budeme na tom asi tak, jak Francouzsko-arabská socialistická republika .
Nalejte si čistého vína , pane Bucherte a odpovězte mi :
Má vláda program na repatriaci Ukrajinců?
Jak nazýváte exodus Ukrajinců, ? Jsou to ohrožení váleční uprchlíci , anebo ilegálové ? A berte to z pohledu , že 80 % Ukrajiny je netknuté !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a jim všem se poprvé otevřely neomezeně hranice !
Můžu to říct za Vás takto ? Po 30 letech "svobody od Ruska " si řekli, že na "Čestné prohlášení " mají Česko u nohou , a protože to jsou Ukrajinci , jiná mentalita , mají víc výjimek, než samotní občané Česka , ba celé EU. Souhlasíte, že s jídlem roste chuť a pro Ukrajinu jsme my, maličká přenádherná, vlídná a útulná země jejich bankomatem a Lurdami v jednom?
Denně si pouštějte českou hymnu , pane Bucherte !
---------------------------------------------------------------------
prosím a co můžeme očekávat od prezidenta Pavla.On přece sloužil "odkazu " Husáka " , než přešel na druhou stranu!
Já osobně bych Fica na 2-3 roky brala.Česká republika se už ze sociální turistiky Ukrajinců nevzpamatuje. Fico to řeší. Ukrajinci se tam nezdrží, rovnou sem k nám se valí.Vím to ! Já tady vidím tolik Ukrajinců, tolik arogantních nevzdělaných "botoxů a tepláků " , kteří rozhodně české hospodářství nepozvednou, nevzdělanost znamená malé platy, malé daně do naší kasy, ale velké přídavky a velké zdravotnické výdaje / o tom žádná, známe jejich nároky /.Jako národ do 2, co do dvou , do jedné generace zblbnem a budeme na tom asi tak, jak Francouzsko-arabská socialistická republika .
Nalejte si čistého vína , pane Bucherte a odpovězte mi :
Má vláda program na repatriaci Ukrajinců?
Jak nazýváte exodus Ukrajinců, ? Jsou to ohrožení váleční uprchlíci , anebo ilegálové ? A berte to z pohledu , že 80 % Ukrajiny je netknuté !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a jim všem se poprvé otevřely neomezeně hranice !
Můžu to říct za Vás takto ? Po 30 letech "svobody od Ruska " si řekli, že na "Čestné prohlášení " mají Česko u nohou , a protože to jsou Ukrajinci , jiná mentalita , mají víc výjimek, než samotní občané Česka , ba celé EU. Souhlasíte, že s jídlem roste chuť a pro Ukrajinu jsme my, maličká přenádherná, vlídná a útulná země jejich bankomatem a Lurdami v jednom?
Denně si pouštějte českou hymnu , pane Bucherte !
---------------------------------------------------------------------
RASPUTIN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Frank51482
Zato naše hradní guma Pávek má pevnou páteř. Ten se umí panečku otáček, odkud vítr fouká. Že Bucherta nezajímají naši šmejdi z pětidemolice. Pusťte si předvolební kecy toho blázna se čtyřmi pochybnými tituly.
Michal Kelner
Popírač Covidu, co "takmer umrel na Covid" (doslovná citace R.F. z loveckého salonku) pro mě opravdu nemůže být důvěryhodný politik. Ale je to fuk, bratia slováci ho chtěli a zvolili. Mají co chtějí. Prajem im veľa šťastia.
@Michal Kelner To jo. Podpora naší válečné vlády je sotva 20 % tak vo co gou ?
@Richard Šebesta Richarde, ty o voze, já o koze. Tohle je o Ficovi, ne o naší vládě. Ono někdy stačí jen porozumět psanému textu...
@Michal Kelner
Já bych řekla, že psanému textu tady rozumí, ale zrovna Covid bych sem necpala, jinak je to nabíledni, slovenská vláda je Fico a ti tady srovnávají vládu budoucího Slovenska s mizícím Českem pod Fialovou polobotkou z Bruselu.
Já bych řekla, že psanému textu tady rozumí, ale zrovna Covid bych sem necpala, jinak je to nabíledni, slovenská vláda je Fico a ti tady srovnávají vládu budoucího Slovenska s mizícím Českem pod Fialovou polobotkou z Bruselu.
Saša Krach
Tak mi nějak napadlo ...Máš problém s politikou doma,,je to průser,,,,
Tak krm čtenáře třeba Ficem,,, Jak třeba chce ohnout zákon..
Protože u nás se nic takového
Neděje.,.😂😂😂🥵🥵🥵😛
Tak krm čtenáře třeba Ficem,,, Jak třeba chce ohnout zákon..
Protože u nás se nic takového
Neděje.,.😂😂😂🥵🥵🥵😛
Hulin No More
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
našinec
Co se týče Husáka, tak můžeme mít na něho různé názory, ale obdiv zaslouží za to, že byl vězněn a mučen všemi režimy a odolal. Na rozdíl od těch, které oslavujeme.
@našinec A v době výkonu prezidentské funkce nepobíral starobní důchod, přestože měl na něho nárok. Poté co byl zbaven moci a majetku "demokraty", tak zemřel jako žebrák.
@našinec Všemi ? Pokud já vím,za Slovenského štátu byl zavřen jen chvíli a s režimem za komunismu to nejde srovnat, to si odseděl skoro 10 let a zažil jak chutná komunistický chlebíček. Sám o tom vykládal Štrougalovi jinak se o tom nechtěl s nikým bavit a spíše to chtěl vytěsnit. Za 1.republiky 1918-1939 na krymu nebyl pokud je mi známo.
@Richard Šebesta Dle AI:
Ano, Gustáv Husák byl za první republiky vězněn. Poprvé byl zatčen v roce 1931 za komunistickou činnost a odsouzen k 3 letům vězení. Po propuštění v roce 1934 byl znovu zatčen a odsouzen k 4 letům vězení za účast na ilegálním sjezdu KSČ. V roce 1938 byl propuštěn amnestií.
Celkem strávil Husák za první republiky 7 let ve vězení. Věznění ho silně poznamenalo a utvrdilo ho v jeho komunistickém přesvědčení.
Zde je chronologie Husákova věznění za první republiky:
1931: Zatčen a odsouzen k 3 letům vězení za komunistickou činnost.
1934: Propuštěn z vězení.
1935: Znovu zatčen a odsouzen k 4 letům vězení za účast na ilegálním sjezdu KSČ.
1938: Propuštěn amnestií.
Ano, Gustáv Husák byl za první republiky vězněn. Poprvé byl zatčen v roce 1931 za komunistickou činnost a odsouzen k 3 letům vězení. Po propuštění v roce 1934 byl znovu zatčen a odsouzen k 4 letům vězení za účast na ilegálním sjezdu KSČ. V roce 1938 byl propuštěn amnestií.
Celkem strávil Husák za první republiky 7 let ve vězení. Věznění ho silně poznamenalo a utvrdilo ho v jeho komunistickém přesvědčení.
Zde je chronologie Husákova věznění za první republiky:
1931: Zatčen a odsouzen k 3 letům vězení za komunistickou činnost.
1934: Propuštěn z vězení.
1935: Znovu zatčen a odsouzen k 4 letům vězení za účast na ilegálním sjezdu KSČ.
1938: Propuštěn amnestií.
V roce 1931 bylo Husákovi 18 let. A 23.10. 1944 se mu v Moskvě narodil syn Vladimír. viz Wikipedia @našinec
@Richard Šebesta Dle AI:
Gustáv Husák byl v době Slovenského státu vězněn celkem 5 let. Byl zatčen v roce 1941 a propuštěn v roce 1945.
Zde je chronologie Husákova věznění v době Slovenského státu:
1941: Zatčen a uvězněn v Ilavě.
1942: Přesunut do vězení v Bratislavě.
1944: Odsouzen k trestu smrti za účast v Slovenském národním povstání.
1945: Propuštěn sovětskou armádou.
Věznění v Ilavě a Bratislavě bylo pro Husáka velmi těžké období. Byl mučen a musel snášet nelidské podmínky. I přes to si zachoval pevnou vůli a odhodlání bojovat za svobodu a spravedlnost.
Po propuštění z vězení se Husák aktivně zapojil do budování socialistického Československa. V letech 1954-1960 byl vězněn za "buržoazní nacionalismus". Po propuštění z vězení se stal reformním komunistou a v letech 1969-1989 byl generálním tajemníkem KSČ a prezidentem Československa.
Gustáv Husák byl v době Slovenského státu vězněn celkem 5 let. Byl zatčen v roce 1941 a propuštěn v roce 1945.
Zde je chronologie Husákova věznění v době Slovenského státu:
1941: Zatčen a uvězněn v Ilavě.
1942: Přesunut do vězení v Bratislavě.
1944: Odsouzen k trestu smrti za účast v Slovenském národním povstání.
1945: Propuštěn sovětskou armádou.
Věznění v Ilavě a Bratislavě bylo pro Husáka velmi těžké období. Byl mučen a musel snášet nelidské podmínky. I přes to si zachoval pevnou vůli a odhodlání bojovat za svobodu a spravedlnost.
Po propuštění z vězení se Husák aktivně zapojil do budování socialistického Československa. V letech 1954-1960 byl vězněn za "buržoazní nacionalismus". Po propuštění z vězení se stal reformním komunistou a v letech 1969-1989 byl generálním tajemníkem KSČ a prezidentem Československa.
@Richard Šebesta
Gustáv Husák strávil ve vězení celkem 21 let. Z toho 7 let za první republiky, 5 let v době Slovenského státu a 9 let v době socialismu.
Zde je shrnutí Husákova věznění:
První republika: 7 let (1931-1934, 1935-1938)
Slovenský stát: 5 let (1941-1945)
Socialismus: 9 let (1951-1960)
Celkem: 21 let
Věznění mělo na Husáka hluboký dopad. Zformovalo jeho politické názory a posílilo jeho odhodlání bojovat za spravedlnost. I přes těžké životní zkoušky si Husák zachoval morální integritu a stal se symbolem odporu proti totalitě.
Gustáv Husák strávil ve vězení celkem 21 let. Z toho 7 let za první republiky, 5 let v době Slovenského státu a 9 let v době socialismu.
Zde je shrnutí Husákova věznění:
První republika: 7 let (1931-1934, 1935-1938)
Slovenský stát: 5 let (1941-1945)
Socialismus: 9 let (1951-1960)
Celkem: 21 let
Věznění mělo na Husáka hluboký dopad. Zformovalo jeho politické názory a posílilo jeho odhodlání bojovat za spravedlnost. I přes těžké životní zkoušky si Husák zachoval morální integritu a stal se symbolem odporu proti totalitě.
Řekl bych, že patříš do cvokárny. Byl to kolaborant a vlastizrádce. V komunistickém kriminále dělal knihovníka a nijak netrpěl. Prim. MUDr Krbec, který tam seděl s ním, mě o něm vyprávěl. Za komunistickou činnost nemohl být v ČSR odsouzen. KSČ byla legální , parlamentní strana. Rusákům lezl do řiti a ČSSR chtěl připojit k SSSR. Normální komoušský ksindl. Patrně si totalitu nepamatuješ, volku, jinak bys nesmolil takovéhle hovadiny. THE ONLY GOOD COMMUNIST IS DEAD COMMUNIST. A napsat o Husákovi, že bojoval proti totalitě, kterou tady sám nastolil, může jenom de bil. Jako bys napsal o Mengelem, že měl rád děti.@našinec
Augustina, později Gustava Husáka, si můžeš vygůglovat a uvidíš jaký jsi blb co šíří bludy. @našinec
Hulin No More
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@Hulin No More Zase blbost, Hulín...idiot by to nenapsal....
Hulin No More
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@Hulin No More Zeman udržoval s ČLR obdobné styky jako s Izraelem. Investice ISR dopadly ještě hůře než ty čínské, ale protože ISR je pod ochranou USA, tak to kritikům Zemana nevadí.
@našinec A Zemanovcům a podobným trolům zase nevadí Zemanovy prasárny, podle hesla z cizího krev neteče , že ? Když by třeba Zeman pomluvil vaši ženu jak to udělal P.Buzkové v akci OLOVO to by jste říkal jistě něco jiného že ? Takže to co vyčítáte druhým děláty vy Zemanovy ovce sami.
@Richard Šebesta Já jen upozorňuji na druhou stranu mince. Zvláště na něco, co si řada neuvědomuje či nezná.
Hulin No More
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@Hulin No More Nevím, zda si ještě vzpomenete, jak Izraelci "stavěli" dálnici na severní Moravě. Nyní chválíme Polsko, jak dobře a rychle během pár let dokázala postavit dálnice na svém území. Jestlipak víte, z jakého státu byly ty společnosti, které to stavěly?!
Hulin No More
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@Hulin No More Ty jsi demagog. Před Vánoci 2021 když se formoval Fialův povolební kvintet (vláda) kdyby jsi nevěděl o to m sám Fiala mluvil nejednou. V ČT o tom jistě je dost důkazů.Všichni to ví jen zhulený Hulin neví nic ! Nehodí se vám pravda ? No zvykej si ten debakl příští rok v
říjnu bude tvrdý.Ta tvoje vláda skončí to si piš.
říjnu bude tvrdý.Ta tvoje vláda skončí to si piš.
@Richard Šebesta Bylo to v listopadu 2022: https://www.novinky.cz/clanek/domaci-jeste-v-listopadu-fiala-tvrdil-ze-se-nezmeni-ani-valorizace-ani-duchodovy-vek-40422835
našinec
Současná vládní koalice na SVK se chová zcela totožně jako ta současná naše. Mám tím na mysli vztah k opozici, navrhované zákony a způsob jejich prosazování. Zkrátka, bratři si od nás vzali příklad.
viktor viktor
Pane Buchert opět další 💩💩💩 z vašeho pera. A CZ asi spasí Hujerovci ze Strakovky ? Nebo dokonce KSČ na Hradčanech ? CZ je díky výše jmenovaným v politicko/ekonomickém propadu a vás vzrušuje Slovensko ? Pokuste se někdy PRAVDIVĚ ! popsat politicko/ekonomickou situaci v CZ. Už je čas ! Ještě nyní není CZ ekonomicky ani na úrovni před covidem. Kde jsou Fiala a jeho předvolební sliby ? Téma by bylo, ale ta “chuť “ napsat pravdu chybí, že ?
Mirek Ohmálek
Klasická slovenská politická škola, tu my tu známe taky výborně, názorově flexibilní vůdci jsou zase v trendu, nejen na Slovensku 😛
@Mirek Ohmálek
Do učebnic politického marketingu vstoupí dvě věty Zemana:
1. Jen blbec mění své názory
2. Jen blbec nemění své názory
Komické je, že to nepřipadá blbé ani Zemanovým příznivcům. A především větu číslo dvě si Fico či Bureš dali na svůj erb...
Do učebnic politického marketingu vstoupí dvě věty Zemana:
1. Jen blbec mění své názory
2. Jen blbec nemění své názory
Komické je, že to nepřipadá blbé ani Zemanovým příznivcům. A především větu číslo dvě si Fico či Bureš dali na svůj erb...
@Uživatel_5734171 politikům jako je Trump, Orbán, Hofer, Fico, Babiš, Okamura nebo i Zeman stylizujících se do role zachránců lidu, spasitelů slabých a sociálně utlačovaných prochází jakákoliv demagogie 🫣 a to třeba i když sami patří k těm největším ožebračovatelům 🙃 jsou to lidové autority a u těch není logika důležitá, faráři také často kaží vodu a pijí víno a jejich ovečky to nevzrušuje 😇 síla spasitele, zachránce a vůdce, stojí výhradně jen na charismatu jeho projevu, logika je druhořadá, odvolávají se na lid, vymezují vůči vykonstruované protistraně, zákeřně oslabují nebo rovnou likvidují odpůrce, vyhrocují společenská témata, polarizují společnost a na všechny nadřazené systémy pravidel zvysoka kašlou 🤷🏻♂️ tohle mají všichni populisté do jednoho vždy společné 😔
@Mirek Ohmálek Herr Ohmálek vy jste sám dobrý demagog. To co vyčítáte Ficovi a dalším ale dělá i třeba současná vláda.Copak Fialenko,Rakušan a další nekáží vodu a pijí víno,copak nelžou viz. Fiala o svých penězích nebo Rakušan a konkrétně celá vláda. Třeba připomenu jeden fakt. Je zvláštní,že donedávna se ještě tyto věci v mediích objevovaly dnes už vůbec. Po volbách 2021 Fiala jasně deklaroval : na důchody se sahat nebude ! No a to je jen jeden z těch faulů. Čili Fialovci lžou jako Bureš,neplní sliby jako Bureš a taky kážou vodu a pijí víno jako Bureš.A nezapomeňte že současná vláda má podle výzkumu ani ne 20 % lidí.Což znamená že jim už nevěří ani jejich voliči.
@Mirek Ohmálek Čaputová a slovenská opozice vyčítá věci, které v případě naší vlády schvalovaly. Takže tu nejde o názory, postoje, chování, ale o personu.
Uživatel_5734171
Fico má jeden jediný cíl. A tím je Fico. V podstatě stejný motiv, jako má u nás kuní ksicht. Fico je jen o něco inteligentnější, než náš estébák, ale jinak jsou to siamská dvojčata. Stejné metody. Základ je nalákat vymaštěné voliče. Naservírovat jim to, co chtějí slyšet. Takže kuní ksicht i Fico jsou největšími vlastenci, největšími bojovníky proti imigraci, největšími bijci proti Bruselu atd. Co na tom, že oba se zároveň v Bruselu chovají jako ti největší eurohujeři, oba podepsali všechno to, co dnes zuřivě kritizují. Jejich přitroublým voličům je to jedno, respektive o tom vůbec neví. Svět těchto prosťáčků funguje na principu boje proti zahnutým banánům... Kardinální otázka je, kam až to tyto dvě kreatury jsou schopny hnát. A já se obávám, že daleko. Klidně až na samou hranu občanské války. V její studené fázi se pohybujeme kvůli těmto šmejdům už velmi dlouho. Ale na Slovensku jsou v tomto přeci jen dál. Těch politických vražd (nejde jen o Kuciaka) je tam docela dost. Ostatně i kuní ksicht má svůj mafiánský život lemovaný spoustou podivných úmrtí...
@Uživatel_5734171 Je vidět že o Ficovi víte kulový ! Částečně máte pravdu že má něco společného s Burešem ale jedno je rozděluje. Až Bureš skončí v politice skončí i ANO u SMERU po Ficově odchodu to tak byt nemusí. Fica sleduji už asi rok a nesouhlasím s ním zdaleka ve všem ale v zahraniční politice určitě. Nejde jen o to že má rozumný názor na válku na Ukrajině,kde se mi libí jeho výroky,že tuto válku nejde vyhrát ani pro Rusko ani pro Ukrajinu tedy by se mělo jednat a je lepší 10 let jednat než 10 let válčit.Ale celkový kontext jeho politiky vyjádřil slovy: nejsem ani proamerický, ani proruský jsem proslovensky. To je správná filosofie premiéra . Naše vláda současná je stejná jako vláda za Husáka jen se vyměnili nepřátele. Tehdy Amerika ZLO a SSSR a RVHP dobro u dnešní vlády to je přesně naopak.A nic mezi tím. Přitom svět není černobílý.
@Richard Šebesta
Napsat mně, že vím o Ficovi kulový, je směšné... Slovenskou politiku sleduji jako málokdo u nás, skoro bych o ní mohl přednášekt. Čtu slovenské noviny, pravidelně sleduji i TA3 a dívám se na živé diskuze. Možná jsem v tom docela magor...))))) Fico je gauner, který mě sedět v kriminále. Těch kauz má milion. Ale nejvtipnější je, jaká je to právě korouhvička. Nezapomenu na to, jak vedl kdysi kampaň proti Dzurindovi a jeho pravicovým reformám (rovná daň, zastropované dávky atd.). Když se pak na základě této kampaně dostal Fico k moci, nezměnil na těch reformách ani písmeno... Tohle PŘESNĚ je Fico...
P.S. Klidně je možné o mě napsat, že jsem debil, ale napříště bych si vyprosil, že nevím nic o Ficovi...))))
Napsat mně, že vím o Ficovi kulový, je směšné... Slovenskou politiku sleduji jako málokdo u nás, skoro bych o ní mohl přednášekt. Čtu slovenské noviny, pravidelně sleduji i TA3 a dívám se na živé diskuze. Možná jsem v tom docela magor...))))) Fico je gauner, který mě sedět v kriminále. Těch kauz má milion. Ale nejvtipnější je, jaká je to právě korouhvička. Nezapomenu na to, jak vedl kdysi kampaň proti Dzurindovi a jeho pravicovým reformám (rovná daň, zastropované dávky atd.). Když se pak na základě této kampaně dostal Fico k moci, nezměnil na těch reformách ani písmeno... Tohle PŘESNĚ je Fico...
P.S. Klidně je možné o mě napsat, že jsem debil, ale napříště bych si vyprosil, že nevím nic o Ficovi...))))
@Uživatel_5734171 Asi píšu portugalsky ? Já psal hlavně o Ficově zahraniční politice ta se mi libí. Je správná nezávislá prostě slovenská. Ne jako naši šašci, skáčou jak Amíci a Brusel píská. Přesně jako naše vláda za totáče akorát v obraceném garde.Navíc pokud jde o Rusko mám silný pocit,že mnozí naši vládní politici si svou protiputinovskou retorikou vyřizují s Ruskem účty za 68. rok. Jen bych dodal jsou to PRIMITIVOVÉ . Putin sám uznal že to byla chyba ten zásah u nás a rád bych taky upozornil jako pamětník roku 1968,že hlavními osnovately okupace naší země kromě Rusů a možná největší byli Poláci a Enderáci. Gomulka a Ulbricht byli největšími propagátory přepadení naší země.O tom se dnes ale nemluví , proč ? Pravda se často nehodí.
RASPUTIN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.