Historie
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeLegendární "embéčko" zahájilo éru škodovek s motorem vzadu a pohonem zadních kol
7 komentářů
Aleš Bleha
1
S motorem vzadu v době když už se na západě od tohoto řešení ustupovalo. Klasický komunistický plánování roky za vývojem ve světě.
našinec
Proboha, máte v Reflexu alespoň jednoho redaktora, který ví o čem píše?! Pokud dané věci nerozumíte, tak si to zkuste ozdrojovat. Na západě, zvláště ve Velké Británii byly Škodovky oblíbené jako druhé vozy do domácnosti. A i přímo v dané lokalitě se Škodovky upravovali dosti zajímavým způsobem - do formy cabrioletů, limuzín a dalších.
@našinec
V Anglii vzniklo hodně vtipů o Škodovce.
Např. Kdy zdvojnásobíme cenu Škodovky? Když natankujeme plnou nádrž.
V Anglii vzniklo hodně vtipů o Škodovce.
Např. Kdy zdvojnásobíme cenu Škodovky? Když natankujeme plnou nádrž.
@Bořivoj Zelený Proč má Š120 vyhřívané zadní sklo? Aby vás nezábly ruce až budete tlačit...
@našinec Omlouvám se Reflexu, jelikož až nyní jsem si všiml, že to psal nějaký aktivista z ČTK.