Historie

Zpět na článek

Legendární "embéčko" zahájilo éru škodovek s motorem vzadu a pohonem zadních kol

7 komentářů

Aleš Bleha
S motorem vzadu v době když už se na západě od tohoto řešení ustupovalo. Klasický komunistický plánování roky za vývojem ve světě.
Vladimír Trojan
@našinec Ale to bylo z důvodu nejlevnějšího auta na trhu. A to dost výrazně.
Avatar - našinec
našinec
@našinec Omlouvám se Reflexu, jelikož až nyní jsem si všiml, že to psal nějaký aktivista z ČTK.
Pepa Zahrádka
@našinec A dle Vás tím prvním v rodině byl jistě Moskvič.
Pepa Zahrádka
@Bořivoj Zelený Proč má Š120 vyhřívané zadní sklo? Aby vás nezábly ruce až budete tlačit...
Bořivoj Zelený
@našinec
V Anglii vzniklo hodně vtipů o Škodovce.
Např. Kdy zdvojnásobíme cenu Škodovky? Když natankujeme plnou nádrž.
Avatar - našinec
našinec
Proboha, máte v Reflexu alespoň jednoho redaktora, který ví o čem píše?! Pokud dané věci nerozumíte, tak si to zkuste ozdrojovat. Na západě, zvláště ve Velké Británii byly Škodovky oblíbené jako druhé vozy do domácnosti. A i přímo v dané lokalitě se Škodovky upravovali dosti zajímavým způsobem - do formy cabrioletů, limuzín a dalších.