Komentáře
Zpět na článek
Kryštof Pavelka: Putinovo Rusko je stát uřezaných uší posedlý násilím. Jednat s ním nelze jinak než silou zbraní
142 komentářů
kanar356
7
Jediné slovo v článku není špatně. Nesouhlasit s ním může jenom naprostý a nesvéprávný omezenec.
Přejít do diskuze
richard richard
Rusko je civilizace smrti. Nic normalnijo totiz nemaji, neumi. Nemaji co nabidnout svetu. Siri akorat svrab a nestovice
Not like Somebody
Západ má pro takové řešení dostatek síly, financí i technologických možností. Jediné, co mu chybí, je odvaha 🤙
Tomu říkám trefit hřebíček na hlavičku 👏 tak snad se už ledy pohnou a Rusák bude zase zatlačený zpátky do nory 💪
Tomu říkám trefit hřebíček na hlavičku 👏 tak snad se už ledy pohnou a Rusák bude zase zatlačený zpátky do nory 💪
Michal Kelner
@Miloslav Podhola Než začnete radit vzdělaným a sečtělým lidem co mají dělat, mohl byste si zopakovat základní školu. Místo ležení na kanapY.
Pak jim to demokratickÝ nandejte.
Pak jim to demokratickÝ nandejte.
Omasta
Vyzbrojovat Ukrajinu je škodlivé i pro nás, protože Ukrajinci nemohou vyhrát. Už jim tam nic nepatří, jen dluhy. Veškerá černozem přešla do majetku anglosaských globalistů.
My přece potřebujeme, aby se Ukrajinci vrátili a platili vysoké daně za umořování dluhu a na obživu mrzáků a vdov po válečných invalidech. Jinak to jako ručitelé zaplatíme my.
Správný Čech by si měl přát, aby si Rusko podmanilo celou Ukrajinu, cizákům znárodnilo majetek a umožnilo Ukrajincům obnovit zemi bez fašistického režimu.
U nás už není na důchody, a jestli nepomůžeme Růsákům denacifikovat Ukrajinu, budou se muset povinně zkracovat životy důchodcům.
My přece potřebujeme, aby se Ukrajinci vrátili a platili vysoké daně za umořování dluhu a na obživu mrzáků a vdov po válečných invalidech. Jinak to jako ručitelé zaplatíme my.
Správný Čech by si měl přát, aby si Rusko podmanilo celou Ukrajinu, cizákům znárodnilo majetek a umožnilo Ukrajincům obnovit zemi bez fašistického režimu.
U nás už není na důchody, a jestli nepomůžeme Růsákům denacifikovat Ukrajinu, budou se muset povinně zkracovat životy důchodcům.
Michal Kelner
@Richard Šebesta Bylo by to krásné, kdyby dokázalo veřejné mínění zajistit světový mír.
Možná Vás překvapím, ale není tomu tak.
Možná Vás překvapím, ale není tomu tak.
Michal Kelner
@Miroslav Hraběta jelitu už praská žilka. Bod pro vás, pane Hraběto.
Miroslav Hraběta
@Lior Chaos Své rady si nechej pro svou bábu. A radši se zamysli, kdes udělal chybu, že z tebe vyrostlo takové jelito 😃😃
Tomáš Kostelecký
Už můj děda, ruský legionář, říkal, že s bolševikem se dá jednat jen s klackem v ruce. A zdaleka nebyl sám kdo to trvrdil. Komouš má jen jediné právo - držet tlamu a být rád, že nevisí. THE ONLY GOOD COMMUNIST IS A DEAD COMMUNIST.
Uživatel_5417695
@lug70 Starej pane, odstěhujte se do toho vašeho milovaného Putinovského Ruska.
Pavel Maleček
Jo, jo Rusko je pokračováním Čingischánovy říše a ten také ve své době i s Evropou vč. té západnější nepěkně zacloumal. A už tenkrát byl jeho nejúčinnější zbraní strach, tj. propaganda. Ti co přepadal, jen co se někde jeho hordy objevily, tuhli z jejich brutality hrůzou a díky tomu byli neschopní se pořádně bránit.
No a v tom je i dnes ta hlavní ruská síla. Ten prý vyspělejší a silnější Západ je z Rusa - prapůvodně Vikinga, dnes většinově Mongola se slovanskou řečí prostě podělaný strachy.
Specifická je situace v středu Evropy, tedy převážně u západních skutečných Slovanů. U těch, co se po staletí s mongolským Rusem potýkali (Ukrajina Polsko), je pohled na Rusko jako starověce barbarskou, pro jejich existenci nebezpečnou říši jasný.
U těch co takovou zkušenost nemají se vztah k Rusku plácá jak nudle v bandě. Ta rozumnější(sebevědomější), bohudík většina v Rusovi civilizační i existenční nebezpečí vidí a tak silový odpor proti Rusku podporuje. Pak je tu menšina, co v Rusovi naivně vidí ochránce, ke všemu sic - slovanského bratra. Co nás prý před tím zkaženým Západem a hlavně na náš prostor si zuby brousícím Německem zachrání.
Ti svou budoucnost vidí slabošsky schouleni v ruské náruči (spíš krvavých drápech) a strachy hlasitě ječí. V tom je podporují politici co nemůžou nic racionálního nabídnout a tak se na tomto jejich strachu pasou. A tak je silně slyšet jejich podělané kvílení po "míru", co ve skutečnosti před Rusem kapitulace a kolaborace je.
A tak smutnou realitou je, že ten vůči Rusku silově i technologicky vyspělejší, ale z Rusa z většiny podělaný Západ, přes podporu Ukrajiny (ale nedostatečnou) Rusovi stále ustupuje. Což zákonitě nemůže skončit jinak než krvavou válkou v západo evropském prostoru.
Tedy jestli se Západ hodně rychle nevzpamatuje a na Rusa, dokud je jen na Ukrajině rozhodně neudeří ... což ovšem znamená zbavit se z Rusa strachu ... no a to západní soudruzi nejen v bruseli zrovna nevypadají
No a v tom je i dnes ta hlavní ruská síla. Ten prý vyspělejší a silnější Západ je z Rusa - prapůvodně Vikinga, dnes většinově Mongola se slovanskou řečí prostě podělaný strachy.
Specifická je situace v středu Evropy, tedy převážně u západních skutečných Slovanů. U těch, co se po staletí s mongolským Rusem potýkali (Ukrajina Polsko), je pohled na Rusko jako starověce barbarskou, pro jejich existenci nebezpečnou říši jasný.
U těch co takovou zkušenost nemají se vztah k Rusku plácá jak nudle v bandě. Ta rozumnější(sebevědomější), bohudík většina v Rusovi civilizační i existenční nebezpečí vidí a tak silový odpor proti Rusku podporuje. Pak je tu menšina, co v Rusovi naivně vidí ochránce, ke všemu sic - slovanského bratra. Co nás prý před tím zkaženým Západem a hlavně na náš prostor si zuby brousícím Německem zachrání.
Ti svou budoucnost vidí slabošsky schouleni v ruské náruči (spíš krvavých drápech) a strachy hlasitě ječí. V tom je podporují politici co nemůžou nic racionálního nabídnout a tak se na tomto jejich strachu pasou. A tak je silně slyšet jejich podělané kvílení po "míru", co ve skutečnosti před Rusem kapitulace a kolaborace je.
A tak smutnou realitou je, že ten vůči Rusku silově i technologicky vyspělejší, ale z Rusa z většiny podělaný Západ, přes podporu Ukrajiny (ale nedostatečnou) Rusovi stále ustupuje. Což zákonitě nemůže skončit jinak než krvavou válkou v západo evropském prostoru.
Tedy jestli se Západ hodně rychle nevzpamatuje a na Rusa, dokud je jen na Ukrajině rozhodně neudeří ... což ovšem znamená zbavit se z Rusa strachu ... no a to západní soudruzi nejen v bruseli zrovna nevypadají
Miroslav Hraběta
@Papanikula Stačí se podívat na tvou poslední větu a je hned jasné, kdo je tu primitiv. Radši si padej vybarvovat omalovánky, jitrnice 😃😃
Tomáš Kostelecký
A v Petrohradu je vidět něco, co Rusák neukradl nebo neskopčil ?@Ladislav Sedlák
Michal Kelner
@bella. Pro Vás platí to samé. Neraďte vzdělaným a sečtělým, co mají dělat.
Ve Vašem diskusním příspěvku je 9 gramatických chyb, to technikou neokecáte.
Ve Vašem diskusním příspěvku je 9 gramatických chyb, to technikou neokecáte.
Martin Tuhý
Naprostý souhlas s komentářem. Ono to není vůbec složité, Rusko je jen zcela typický agresor, jež uvěřil ve svou nepřemožitelnost, který bude postupovat dál a dál, do té doby než nedostane pořádně přes hubu.
PEtr Tobes
@Hulin No More samozrejme ze ne, podle nasich "chcimiru" nebo primo putlerovych trollu se putin samozrejme jenom brani, sice na cizim uzemi ale to prece neni podstatne, podstatne je, ze kdyby se nebranil valkou na ukrajine, tak by byl zcela nepochybne napadnut bud ukrajinou, nebo tim zlym NATEM, je to tedy dle nich "preventivni obranna valka"... a tak si tady zijem
Miloslav Podhola
@Omasta
Tento covid je trochu zpozdilý.
Bohužel, nemalé množství našich spoluobčanů jsou nemyslící ovce,kteři věří lžím politiků, i když po uchopení moci ve lžích pokračují!
Tento covid je trochu zpozdilý.
Bohužel, nemalé množství našich spoluobčanů jsou nemyslící ovce,kteři věří lžím politiků, i když po uchopení moci ve lžích pokračují!
Miloslav Podhola
@Omasta
Už dávno nejde o obranu UA, v současnosti jde o zisky světových zbrojařů, kterým nevadí ztracené životy vojáků a civilistů ani, navíc, hmotné škody.
Na případné obnově budou vydělávat jiní miliardáři.
Už dávno nejde o obranu UA, v současnosti jde o zisky světových zbrojařů, kterým nevadí ztracené životy vojáků a civilistů ani, navíc, hmotné škody.
Na případné obnově budou vydělávat jiní miliardáři.
Miloslav Podhola
Pavelko, vyfasuj si ruksak a samopal a hajdy na UA a tam to Rusům můžeš demokratický ukázat!
Omasta
Fašizmus se nejlíp popíše, jak dav skáče a někdo řve: "Kdo neskáče, ten je Rusák". Prostě lidi skáčou, tak jak vrchnost píská, jako ovce ze strachu, aby nebyli obvinění, že chtějí usmrtit spoluobčánky, skolit je nakažlivou chorobou. Kdo neskáče, ten je bezohledný přenašeč.
A já jsem byl bezohledný přenašeč, protože pro mě bylo prioritou zamezit covidové mafii v prodlužování pseudopandemie a zadlužování státu.
Nakonec se ukázalo, že se nakazili všichni, tak jak každoročně při chřipce, a že jediným smyslem "opatření" bylo udržet infekciu mezi lidma a zadlužovat stát co nejdéle.
Tak si nestěžujte, že je bída, inflace a drahota. Je to trest za nošení náhubků, za posluhování covidové mafii.
A já jsem byl bezohledný přenašeč, protože pro mě bylo prioritou zamezit covidové mafii v prodlužování pseudopandemie a zadlužování státu.
Nakonec se ukázalo, že se nakazili všichni, tak jak každoročně při chřipce, a že jediným smyslem "opatření" bylo udržet infekciu mezi lidma a zadlužovat stát co nejdéle.
Tak si nestěžujte, že je bída, inflace a drahota. Je to trest za nošení náhubků, za posluhování covidové mafii.
tempter
@RASPUTIN Pro správnou diagnózu a následné odstranění potíží doporučuji postupovat krok za krokem, vždy s následným vyhodnocením účinku. Prvním krokem by mohla být změna jídelníčku, pak se uvidí.
Michal Kelner
@Richard Šebesta zjednodušujete. Kdysi se jeden premiér, který nikdy nebyl v STB, nikdy nechtěl jít do politiky a rozhodně nikdy nechtěl kandidovat na prezidenta, rozhodoval podle průzkumů veřejného mínění.
A když mu v průzkumu vyšlo, že češi už nechtějí nosit roušky, tak na jedné tiskové konferenci ponížil svého ministra zdravotnictví (toho, co se před tím ponížil trapnou účastí v Superstar) a povinnost mít nasazenou roušku zrušil. Zařídil tím jen to, že jsme se stali "best in covid".
Tenkrát to odneslo "jen" pár set zbytečně ztracených lidských životů.
V otázkách národní bezpečnosti opravdu nemůže rozhodovat průzkum veřejného mínění.
A co se týká volby prezidenta - souhlasím s Vámi, že je smutné vybírat si mezi dvěma komunisty. Asi to o něčem svědčí.
Ale já jsem na rozdíl od vás moc rád, že dnes na hradě nesedí polyglot z čapáku.
A když mu v průzkumu vyšlo, že češi už nechtějí nosit roušky, tak na jedné tiskové konferenci ponížil svého ministra zdravotnictví (toho, co se před tím ponížil trapnou účastí v Superstar) a povinnost mít nasazenou roušku zrušil. Zařídil tím jen to, že jsme se stali "best in covid".
Tenkrát to odneslo "jen" pár set zbytečně ztracených lidských životů.
V otázkách národní bezpečnosti opravdu nemůže rozhodovat průzkum veřejného mínění.
A co se týká volby prezidenta - souhlasím s Vámi, že je smutné vybírat si mezi dvěma komunisty. Asi to o něčem svědčí.
Ale já jsem na rozdíl od vás moc rád, že dnes na hradě nesedí polyglot z čapáku.
Not like Somebody
@Tomáš Kostelecký on už nemá moc na výběr 🤷🏻♂️ na ty pitomosti co tu pořád dokola postuje nikdo neraguje, tak prudí alespoň ostatní 🙄
Petr Hůla
Pro pana, teroriste postrileli pres 130 civilů i zen a mládeže. Tak s nimi maji jednat jak v nedelni skole?
A Guantanamo? Tam jedou Ušaci podle Gutha Jarkovskeho? Co kdyby mezi zabitymi na koncerte byl nekdo z vaší rodiny? Taky byste horovali za slusne zachazeni s pachateli? Sr divim, ze je vubec vedou k soudu, dobytek jeden! Probudte se.
A Guantanamo? Tam jedou Ušaci podle Gutha Jarkovskeho? Co kdyby mezi zabitymi na koncerte byl nekdo z vaší rodiny? Taky byste horovali za slusne zachazeni s pachateli? Sr divim, ze je vubec vedou k soudu, dobytek jeden! Probudte se.
Omasta
@bella. - V Itálii nabírali mrtvoly na vidle - zdá se, že nepoužíváš hlavu a dodnes věříš tomu, co ti nalili do hlavy. Vždyť se nakazilo 100% populace a kde jsou ti mrtví? 0,1%.
Já jsem předsvídal už v únoru 2020, že poblblejší občané tomu všemu budou věřit, a dobrovolně zničí celou ekonomiku Česka.
Já jsem předsvídal už v únoru 2020, že poblblejší občané tomu všemu budou věřit, a dobrovolně zničí celou ekonomiku Česka.
Omasta
@bella. - Kdyby je nějaký pivař zažaloval za hazard s jeho zdravím kvůli radě promořte se, tak by to nejen prohrál a musel plalatit protistraně náklady, ale ještě odškodnění za křivé obvinění.
Za stavu, kdy se nakazí všichni, může teň ťulpas žalovat za ohrožení zdraví snad jedině Jehovu.
Kde jsi slyšel, že ty, co nepřijali do nemocnice, zemřeli?. Vždyť právě v nemocnicích zmírali lidé na ventilátorech na poškození plic.
Kdyby jim doktoři na anémii a dušnost podali železo, tak by to přežili.
Obviňovat lidi, že kvůli nim někdo zemřel je trestuhodná demagogie. Když někdo zemřel, tak špatně dbal o svou kondici, neotužoval se a měl špatného doktora.
Za stavu, kdy se nakazí všichni, může teň ťulpas žalovat za ohrožení zdraví snad jedině Jehovu.
Kde jsi slyšel, že ty, co nepřijali do nemocnice, zemřeli?. Vždyť právě v nemocnicích zmírali lidé na ventilátorech na poškození plic.
Kdyby jim doktoři na anémii a dušnost podali železo, tak by to přežili.
Obviňovat lidi, že kvůli nim někdo zemřel je trestuhodná demagogie. Když někdo zemřel, tak špatně dbal o svou kondici, neotužoval se a měl špatného doktora.
Omasta
@bella - Jakou chybu dělá Zelenský? Vždyť je to nejúspěšnější obchodník světa. Na jedné prodejní řeči vydělá miliardu.
Stejnou chybu dělá i Fiala, že pracuje pro americké agenty. Za to ho nezavřou.
My bysme měli řešit, co je u nás. Aby z Evropského parlamentu zmizli zastánci GreenDealu, zastánci ohřívání planety a fasšisti napojení na globalistické struktury. Pak to bude vyřešené. Ukrajince přestaneme dotovat a neschopní se budou muset vrátit.
Stejnou chybu dělá i Fiala, že pracuje pro americké agenty. Za to ho nezavřou.
My bysme měli řešit, co je u nás. Aby z Evropského parlamentu zmizli zastánci GreenDealu, zastánci ohřívání planety a fasšisti napojení na globalistické struktury. Pak to bude vyřešené. Ukrajince přestaneme dotovat a neschopní se budou muset vrátit.
Pavlína Klimešová
@RASPUTIN Hezky výstižně napsáno, konečně jsem se mohla dnes zasmát, díky Rasputine.
bella.
@PEtr Tobes
Kristepane, jdi do prčic!Chcimírové jsou pro tebe blbci ?
Chápeš, že Zelenskyj dělá chybu a že USA nemůže rozpoutat v Evropě velkou válku ?
Chápeš?!
------------------------------ pane bože to je materiál ! -----------
Kristepane, jdi do prčic!Chcimírové jsou pro tebe blbci ?
Chápeš, že Zelenskyj dělá chybu a že USA nemůže rozpoutat v Evropě velkou válku ?
Chápeš?!
------------------------------ pane bože to je materiál ! -----------
bella.
@Omasta
Ukrajinci, kteří serm pořád ještě zdrhají a my jim to ústy Pávka a Fialy dovolujeme se n i k d y nevrátí.Rodí tady jak zběsilí. Na obnovu Ukrajiny se vrhne Západ a tihle se tam budou vracet jen na dovolenou.Mnoho z nich tady bude mít jen to svoje základní vzdělání. I když už je všechno v " svobodné " zemi Česko zakázané říkat, tak se musí poukázat na to , že Ukrajinci strašně chlastají.A navíc. ti co přišli mají z dobře 60 % jen základní školu, ale abyste nebyli na omylu , vím že povinných 11 tříd jejich ZŠ nemají, max. do 9.třídy, ale nejsou výjimky jen 3 třídy ZŠ.A co myslíte, že se z takového materiálu narodí, zejména zalejvané vodkou !
Jo, vím že s alkoholem Ukrajinců se potýkají i policajti.
Takže - kolik jich tu je? K milionu.Kolik sejich vrátí ? Ti bohatí si samozřejmě pojedou domů hlídat svůj majetek, ale ti co sem přišli, jak říkají za lepším ?
Z 1000000 -960 000 = cca 40 000 se vrátí. Můj odhad a si to povíme, pokud nám strana a vláda nalije čistého vína a v dubnu 2025 jim přestane dávat prodloužení welness pobytu v Česku a začne hlídat odkud jsou a že mohou domů, neboť jinak parazitují !
----------------------------------- !!! -§ -------------------------------
Ukrajinci, kteří serm pořád ještě zdrhají a my jim to ústy Pávka a Fialy dovolujeme se n i k d y nevrátí.Rodí tady jak zběsilí. Na obnovu Ukrajiny se vrhne Západ a tihle se tam budou vracet jen na dovolenou.Mnoho z nich tady bude mít jen to svoje základní vzdělání. I když už je všechno v " svobodné " zemi Česko zakázané říkat, tak se musí poukázat na to , že Ukrajinci strašně chlastají.A navíc. ti co přišli mají z dobře 60 % jen základní školu, ale abyste nebyli na omylu , vím že povinných 11 tříd jejich ZŠ nemají, max. do 9.třídy, ale nejsou výjimky jen 3 třídy ZŠ.A co myslíte, že se z takového materiálu narodí, zejména zalejvané vodkou !
Jo, vím že s alkoholem Ukrajinců se potýkají i policajti.
Takže - kolik jich tu je? K milionu.Kolik sejich vrátí ? Ti bohatí si samozřejmě pojedou domů hlídat svůj majetek, ale ti co sem přišli, jak říkají za lepším ?
Z 1000000 -960 000 = cca 40 000 se vrátí. Můj odhad a si to povíme, pokud nám strana a vláda nalije čistého vína a v dubnu 2025 jim přestane dávat prodloužení welness pobytu v Česku a začne hlídat odkud jsou a že mohou domů, neboť jinak parazitují !
----------------------------------- !!! -§ -------------------------------
Martin Tuhý
@lug70 Koukám, že ruská propaganda v řetězových mailech má pořád svoje publikum. To víš že jo, jedno Rusko vládne všem, sice si nedokáže poradit ani s Ukrajinou, ale kdyby chtělo, tak ovládne celý vesmír!
Asatin
Mistni rusacci si mysli ze ty putinovske kydy tady nekdo sezere.Putinovske sracky,zustanou jenom sracky.
Miloslav Podhola
@Uživatel_5417695
Přečti si ve slovníku, nebo na webu, co znamená slovo demokracie a nech každého, ať žije tam,kde se cítí doma. Dokud nepochopíš význam toho slova,raději zahoď mobil, či PC.
Tvé názory ti. nebereme, máš na ně právo, ale jsou to jen tvé názory a ne jediná pravda!
Chováš se jako politik pětikoalice, těm také demokracie nic neříká.
Přečti si ve slovníku, nebo na webu, co znamená slovo demokracie a nech každého, ať žije tam,kde se cítí doma. Dokud nepochopíš význam toho slova,raději zahoď mobil, či PC.
Tvé názory ti. nebereme, máš na ně právo, ale jsou to jen tvé názory a ne jediná pravda!
Chováš se jako politik pětikoalice, těm také demokracie nic neříká.
Michal Kelner
@Richard Šebesta demokratické vlády by měly zajišťovat stabilitu země, ekonomickou i bezpečnostní. A ekonomická stabilita nevzniká uspokojováním potřeb všech nemakačenků s nataženou rukou a bezpečnostní stabilitu nezajistí žádná petice žádající mír.
Často se opíráte o průzkumy veřejného mínění. Ale náladu obyvatelstva více ozřejmují sociologické průzkumy.
Podle jednoho průzkumu v.m. má vláda podporu 20,%, podle jiného má důvěru 7%, v pravidelných průzkumech volitelnosti má pětikolka dlohodobě stejnou podporu 40-43%. A vzhledem k nutnosti provedení nepopulárních reforem to v polovině jejich mandátu nejsou žádná katastrofická čísla.
Často se opíráte o průzkumy veřejného mínění. Ale náladu obyvatelstva více ozřejmují sociologické průzkumy.
Podle jednoho průzkumu v.m. má vláda podporu 20,%, podle jiného má důvěru 7%, v pravidelných průzkumech volitelnosti má pětikolka dlohodobě stejnou podporu 40-43%. A vzhledem k nutnosti provedení nepopulárních reforem to v polovině jejich mandátu nejsou žádná katastrofická čísla.
lug70
@Hulin No More No jo, USA má 10x větší rozpočet a z Afghánistánu ze dne na den pelášili pryč před vousatými dědky v sandálech se zastaralými Kalašnikovy. Ten jejich 10x větší rozpočet je prožrán byrokraty s výložkami v Pentagonu a na stovkách vojenských základen po celém světě. Udržovat takový ansámbl byrokratů něco stojí. A zbytek padne na nákupu a údržbě předražených vojenských šrotů od nenažraných amerických zbrojních korporací. Je to jak všude, kde vládne "liberální demokracie", spousta černých děr, i v armádě, kde mizí prachy ve velkém. Na tom 10x větším vojenským rozpočtu není moc vidět, že by USA měly 10x lepší armádu a techniku. Potom se není co divit, že každý rok se v americkém senátu řeší krize nedostatku financí , nutných pro fungování amerického státu.
Omasta
Fašizmus se nejlíp popíše, jak dav skáče a někdo řve: Kdo neskáče, ten je Rusák. Prostě lidi skáčou jako ovce, tak jak vrchnost píská ze strachu, aby nebyli obvinění, že chtějí usmrtit spoluobčánky, skolit je nakažlivou chřipčičkou. Kdo neskáče, ten je bezohledný přenašeč.
A já jsem byl bezohledný přenašeč, protože pro mě bylo prioritou zamezit covidové mafii v prodlužování pseudopandemie a zadlužování státu.
Nakonec se ukázalo, že se nakazili všichni, tak jak každoročně při chřipce, a že jediným smyslem "opatření" bylo udržet chorobu mezi lidma a zadlužovat stát co nejdéle.
Tak si nestěžujte, že je bída, inflace a drahota. Je to trest za nošení náhubků, sloužení covidové mafii.
A já jsem byl bezohledný přenašeč, protože pro mě bylo prioritou zamezit covidové mafii v prodlužování pseudopandemie a zadlužování státu.
Nakonec se ukázalo, že se nakazili všichni, tak jak každoročně při chřipce, a že jediným smyslem "opatření" bylo udržet chorobu mezi lidma a zadlužovat stát co nejdéle.
Tak si nestěžujte, že je bída, inflace a drahota. Je to trest za nošení náhubků, sloužení covidové mafii.
Tomáš Kostelecký
Hodně velkej. Za první republiky byla u nás fašistická strana, československou stranou parlamentní. Měl by ses trošku dovzdělat než začneš dunět a nebudeš za blba. @Omasta
PEtr Tobes
@kanar356 je to tak...a ze tady takovych omezencu neni uplne malo je taky fakt..na Slovensku je to ale jeste o dost horsi...
Tomáš Kostelecký
Jenom bych bolševikům naordinoval stejnou medicínu, kterou oni dávali jiným. A věř tomu, pipino, že jsem ten dobytek poznal na vlastní kůži. Zástávat se toho může jenom debil.@Pavlína Klimešová
Tomáš Kostelecký
To je logika hloupý slepice. V armádě neplatí pravidlo, že na vojnu se chodilo někam za barák. Hoši z Plzně narukovali třeba do Košic a naopak. V SSSR to bylo stejně a ti co se sem přijeli, jako okupanti, v roce 1968 byli z poloviny Asiati. Takže, když víš ho... alespoň nekecej kraviny, hlupaňo.@Pavlína Klimešová
Richard Šebesta
Pane autore citují vás.Západ má jedinečnou příležitost , poskytnout Ukrajině takový objem prostředku aby vypráskala okupantskou hordu z celého svého území jednou pro vždy. Západ tu jedinečnou příležitost provádí už 25 měsíců a
zdá se nějak se to nedaří. Válka zřejmě zamrzla a ani jedna strana nemá na to rozhodnout vše ve svůj prospěch. Co s tím ? Tak jsou dvě možnosti za prve, pokusit se o kompromisní mír nebo za druhé válčit do nekonečna s rizikem toho,že se válka může rozšířit ve světový či jaderný konflikt. Jsou zde i další věci válčení dál znamená další a další zabité vojáky a hlavně civilisty a milióny vyhozených eur i dolarů.Navíc pokud jde o naší republiku viděl jsem anketu
zde na seznamkách . Vláda si občas zadává různé vyýzkumy,je zvláštní že si neudělá tento. Výsledkem toho výzkumu bylo že 57 % obyvatel by si přálo variantu číslo jedna, zbytek 43 % variantu číslo dvě. Je to jen anketa ale řekl bych že objektivně vystihla náladu obyvatel. Problém je v tom že naši válečnou " demokratickou " vládu názory plebsu nezajímají. Jo sorry, někdy ano a to tehdy když se jí to hodí. To jsou z nich velcí demokraté.
zdá se nějak se to nedaří. Válka zřejmě zamrzla a ani jedna strana nemá na to rozhodnout vše ve svůj prospěch. Co s tím ? Tak jsou dvě možnosti za prve, pokusit se o kompromisní mír nebo za druhé válčit do nekonečna s rizikem toho,že se válka může rozšířit ve světový či jaderný konflikt. Jsou zde i další věci válčení dál znamená další a další zabité vojáky a hlavně civilisty a milióny vyhozených eur i dolarů.Navíc pokud jde o naší republiku viděl jsem anketu
zde na seznamkách . Vláda si občas zadává různé vyýzkumy,je zvláštní že si neudělá tento. Výsledkem toho výzkumu bylo že 57 % obyvatel by si přálo variantu číslo jedna, zbytek 43 % variantu číslo dvě. Je to jen anketa ale řekl bych že objektivně vystihla náladu obyvatel. Problém je v tom že naši válečnou " demokratickou " vládu názory plebsu nezajímají. Jo sorry, někdy ano a to tehdy když se jí to hodí. To jsou z nich velcí demokraté.
Omasta
Divím se, že vůbec píše takové hlouposti. Vždyť fašizmus se vyznačuje nenávistí k jedné rase nebo jednomu národu. V případě českých fašistů nenávist k Rusům. Rusi nemohou být neofašistický režim, neboť usilujií o spravedlnost ve světě a nikoho neutlačují, jen denacifikují.
Not like Somebody
@Lior Chaos na to si dneska platíme z daní profíky 😝 dálnice si taky sami nestavíme, holt válčit proti Rusákovi stojí prachy, ale natrhnout mu p ***l stojí za všechny 👍
Tomáš Kostelecký
Už jsem ti psal, abys mě nevotravoval buze rante. Lepíš se n mě jak ho vno na košili.@RASPUTIN
Omasta
bella. - já jsem z právy z Itálie slyšel, a bylo mi zřejmé, že jsou to lži. Covid ze začátku žádné průjmy nezpůsoboval, měl jsem ho už v březnu 2020. Byla to nejslabší chřipčička v mém životě. Podle tebe bysme měli posluhovat covidové mafii kvůli tomu, že respirátor nikoho nezabil? Já nebudu podporovat zločince nošením náhubku i kdyby mě podpláceli.
Ty jsi nošením náhubku pomáhal covidové mafii zadlužovat stát. Teď kvůli tobě lidí trpí inflací a drahotou. Nejen troubové jako ty, ale všichni. Měl bys chodit kanálama.
Ty jsi nošením náhubku pomáhal covidové mafii zadlužovat stát. Teď kvůli tobě lidí trpí inflací a drahotou. Nejen troubové jako ty, ale všichni. Měl bys chodit kanálama.
bella.
@Omasta
vrať se v čase a koukni na tisk a zpávy z Itálie !!!!!!!!!
A ventilátor ti pomůže od neudušení , i když to drásá plíce.A nepřeju ti smrt dušení.Nejhorší smrt, jak řííkal už i Menšík, astmatik co lapal po dechu.Zeptej se těžkých astmatiků co to je ! Jenže covid zde v počátcích způsoboval šílené průjmy, lidi umírali.Střeva jsou totiž skoro základ v přežití.
Vím o tom hodně a vím, jak to kosilo a respirátor ještě nikoho nezabil, jen trouby co musí pořád jít proti proudu a a ni neví proč na respirátory fňukají, ale zubař, nebo chirurg je mají taky celý den a nehroutí se!
---------------------
vrať se v čase a koukni na tisk a zpávy z Itálie !!!!!!!!!
A ventilátor ti pomůže od neudušení , i když to drásá plíce.A nepřeju ti smrt dušení.Nejhorší smrt, jak řííkal už i Menšík, astmatik co lapal po dechu.Zeptej se těžkých astmatiků co to je ! Jenže covid zde v počátcích způsoboval šílené průjmy, lidi umírali.Střeva jsou totiž skoro základ v přežití.
Vím o tom hodně a vím, jak to kosilo a respirátor ještě nikoho nezabil, jen trouby co musí pořád jít proti proudu a a ni neví proč na respirátory fňukají, ale zubař, nebo chirurg je mají taky celý den a nehroutí se!
---------------------
Jakub Bareš
Od dob Stalina se nic nezměnilo, je o tom i jeden starý vtip:
Stalin si zavolá Beriju, a oznámí mu, že ztratil fajfku. Berija okamžitě zahájí rozsáhlé vyšetřování, a do večera nechá zatknout 135 lidí.
Druhý den si Stalin zavolá Beriju a oznámí mu, že fajfku našel. Berija na to, že to je škoda, protože z těch 135 zatčených se už 132 přiznalo.
"To nevadí", usměje se Stalin, "pokračujte, dokud se nepřiznají všichni."
Stalin si zavolá Beriju, a oznámí mu, že ztratil fajfku. Berija okamžitě zahájí rozsáhlé vyšetřování, a do večera nechá zatknout 135 lidí.
Druhý den si Stalin zavolá Beriju a oznámí mu, že fajfku našel. Berija na to, že to je škoda, protože z těch 135 zatčených se už 132 přiznalo.
"To nevadí", usměje se Stalin, "pokračujte, dokud se nepřiznají všichni."
Martin Tuhý
@RASPUTIN Ty se očividně strašně těšíš na to až budeš uspokojovat ruské mužiky.
Martin Tuhý
@Frank51482 Jste naprosto zmagořený ruskou propagandou a myšlením jste Rus, jen je škoda, že nemáte na to se odstěhovat domů na východ.
Frank51482
@Martin Tuhý: Rusko nejenže uvěřilo ve svou nepřemožitelnost, Rusko totiž nepřemožitelné totiž je! A to velmi dobře vědí i západní analytici ať si o tom myslí kdo chce, co chce, je to prostě fakt, který by se měl brát na zřetel. Opravdu netuším, jak by jednal face to face s někým, kdo ukrutným způsobem zavraždil někoho z mé rodiny. Lehce se to kecá těm, kteří tuto hrůzu nezažili. A jestli podplacený vrah jde vykonávat takovéhle svinstvo, tak si nic lepšího nezaslouží a pisálci si o tom můžou myslet co chtějí. Statně si stačí vzpomenout, co uřezávali američtí vojáci ve Vietnamu co za zvěrstva ženám dělali. Ovšem samozřejmě naprosto demokraticky. Oni to přece jinak ani ti američtí humanisté ani neumí.Akorát ze záběrů těch demokratických akcí se mi chce nějak zvracet.
Omasta
Jakože sem přijdou ještě jejich manželé a manželky?
Bude záležet koho si zvolí náhubkáři. Náhubkáři jsou lidi, kteří dobrovolně, ač to nebylo povinné, nosili náhubky a tím pomáhali covidové mafii zadlužovat Česko.
Předpokládám, že u voleb do EP budou náhubkáři pomáhat anglosasským globalistům ze strachu, aby nebyli označení za proruské.
Bude záležet koho si zvolí náhubkáři. Náhubkáři jsou lidi, kteří dobrovolně, ač to nebylo povinné, nosili náhubky a tím pomáhali covidové mafii zadlužovat Česko.
Předpokládám, že u voleb do EP budou náhubkáři pomáhat anglosasským globalistům ze strachu, aby nebyli označení za proruské.
Michal Kelner
@bella. Bello, volby dopadly tak, jak dopadly.
Demokracie je také o respektovaní výsledků svobodných voleb.
Za necelé dva roky budou další a jeden z nás dvou pak bude spokojený, druhý bude skřípat zubama.
A i o tom ta demokracie je.
Pokud se Vám tento systém zdá nespravedlivým, můžete navštívit Rusko nebo Severní Koreu. Pak zjistíte, co to tu tak vehementně propagujete.
Demokracie je také o respektovaní výsledků svobodných voleb.
Za necelé dva roky budou další a jeden z nás dvou pak bude spokojený, druhý bude skřípat zubama.
A i o tom ta demokracie je.
Pokud se Vám tento systém zdá nespravedlivým, můžete navštívit Rusko nebo Severní Koreu. Pak zjistíte, co to tu tak vehementně propagujete.
bella.
@Omasta
nevím co myslíte náhubkáři,tady se mele pořád ještě Covid a respirátory.Pokud máte na mysli voliče antibabiše díky kterým jsme vyfasovali motorkáře co vzal funkci jako hobby a zatím jen bere Čechy u huby a se svou starou brázdí světadíly na jednnom svém velkém , námi placeném dovolenkovém mejdanu, pak ano. Z Česka budepoukrajinštělý národ.Po válce nás čeká slučování rodin.Už teď mám husí kůži.To bude zdravotnictví už úplně na dně!A my taky.
---------------------------------------- ------------------------------------
nevím co myslíte náhubkáři,tady se mele pořád ještě Covid a respirátory.Pokud máte na mysli voliče antibabiše díky kterým jsme vyfasovali motorkáře co vzal funkci jako hobby a zatím jen bere Čechy u huby a se svou starou brázdí světadíly na jednnom svém velkém , námi placeném dovolenkovém mejdanu, pak ano. Z Česka budepoukrajinštělý národ.Po válce nás čeká slučování rodin.Už teď mám husí kůži.To bude zdravotnictví už úplně na dně!A my taky.
---------------------------------------- ------------------------------------
bella.
@Michal Kelner
Možná Vás překvapím, ale tady by stačilo vyměnit zelený mozek z Hradu a Fialkovou vládu. Možná by stačilo půjčit si sem Fitza.Pak by se Brusel a Černochová museli zamyslet, jestli budou mít vlastní názor! A pak by vraceli uprchlíky domů, ať si jdou řešit obnovu a nehnijou tady.
¨---------------------------------------------- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ------------------------
Možná Vás překvapím, ale tady by stačilo vyměnit zelený mozek z Hradu a Fialkovou vládu. Možná by stačilo půjčit si sem Fitza.Pak by se Brusel a Černochová museli zamyslet, jestli budou mít vlastní názor! A pak by vraceli uprchlíky domů, ať si jdou řešit obnovu a nehnijou tady.
¨---------------------------------------------- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ------------------------
bella.
@Miloslav Podhola
Jen drobná připomínka pojem demokracie je definován mnoha filosofickými směry a v podstatě nikdo pořádně neřekne co to znamená.
Jediné co se dozvíte je, že si můžou lidi dělat co chtějí.
V tramvaji, když nadávali náctiletý a řvali tam na někoho a byli okřiknuti, ať nejsou sprostý tito fracci sdělili , že můžou všechno, že je demokracie.Na to jsem řekla, že tedy já taky a že klidně dostanou přes hubu a demokraticky mohou jít k soudu si stěžovat !To je totiž základ demokracie - mohu volit, mohu se účastnit dění, obec je povinna je chránit a k tomu je soudce!
Jen drobná připomínka pojem demokracie je definován mnoha filosofickými směry a v podstatě nikdo pořádně neřekne co to znamená.
Jediné co se dozvíte je, že si můžou lidi dělat co chtějí.
V tramvaji, když nadávali náctiletý a řvali tam na někoho a byli okřiknuti, ať nejsou sprostý tito fracci sdělili , že můžou všechno, že je demokracie.Na to jsem řekla, že tedy já taky a že klidně dostanou přes hubu a demokraticky mohou jít k soudu si stěžovat !To je totiž základ demokracie - mohu volit, mohu se účastnit dění, obec je povinna je chránit a k tomu je soudce!
bella.
@tempter
schválně jsem prošla celou diskuzi a ty máš jediný příspěvek a ten je naprosto stupidní.Kromě toho, že sis rejpnul do Rasputina jsi v tématu viz článek plonkový.
Proč sem tedy lezeš?
schválně jsem prošla celou diskuzi a ty máš jediný příspěvek a ten je naprosto stupidní.Kromě toho, že sis rejpnul do Rasputina jsi v tématu viz článek plonkový.
Proč sem tedy lezeš?
bella.
@Tomáš Kostelecký
Hele , Rusko je obrovské, nikdo neříká, že jejich Kazaši atd. tady nebyli, ale většinově Ukrajina!
Hele , Rusko je obrovské, nikdo neříká, že jejich Kazaši atd. tady nebyli, ale většinově Ukrajina!
Omasta
@bella. - asi máte pavdu. Jestli voliči náhubkáři zase budou volit proamerickou vládu, tak špatně dopadneme.
https://marketing21.sk/tv/videocast-03-2024-5/
https://marketing21.sk/tv/videocast-03-2024-5/
bella.
@Pavlína Klimešová
Paní Klimečová, kristepane, přečtete si kdo je pozval.¨My rozhodně ne!My podepisovali petice a brečeli jsme!
Dubček nás se socialismem s " lidskou tváří " všechny podvedl a v 1989 se zase nacpal do vlády!
U nás doma ho krutě nesnášeli.
Paní Klimečová, kristepane, přečtete si kdo je pozval.¨My rozhodně ne!My podepisovali petice a brečeli jsme!
Dubček nás se socialismem s " lidskou tváří " všechny podvedl a v 1989 se zase nacpal do vlády!
U nás doma ho krutě nesnášeli.
bella.
@Pavlína Klimešová
Mate špatné vědomosti.
V Paze se střílelo ! Většinou Ukrajinci , kteří sem dorazili byli sem tam sebraní rovnou z polí.Někteří byli skutečně analfabeti. Někteří mysleli , že jsou v USA. V Praze byli vydření v Jindříšské z lahůdkářství a sortimentu a byli jsme pro ně buržoustové a v Domě obuvi nakupovali boty po haldách a ani nehleděli na čísla.My jsme po nich plivali oni ihned tasili.
Máte špatné informace, Pražské jaro začalo hnutím od Hippie přes Francii a až k nám.
V co věřili Ukrajinci tehdy je mi ukradené, ale že věří dnes, že jsme povinni se o ně starrat mi ukradené není ani trochu !
Mate špatné vědomosti.
V Paze se střílelo ! Většinou Ukrajinci , kteří sem dorazili byli sem tam sebraní rovnou z polí.Někteří byli skutečně analfabeti. Někteří mysleli , že jsou v USA. V Praze byli vydření v Jindříšské z lahůdkářství a sortimentu a byli jsme pro ně buržoustové a v Domě obuvi nakupovali boty po haldách a ani nehleděli na čísla.My jsme po nich plivali oni ihned tasili.
Máte špatné informace, Pražské jaro začalo hnutím od Hippie přes Francii a až k nám.
V co věřili Ukrajinci tehdy je mi ukradené, ale že věří dnes, že jsme povinni se o ně starrat mi ukradené není ani trochu !
bella.
@richard richard
Teď hned mi spočítej náklady na HIV pozitivní Ukrajince, kteří sem dorazili, rozmnožoi řady .Teď hned mi spočítej ten výdaj za 2 roky a teď hned mi řekni, zda vůůůbec ten režim dodržují!
O TBC + další tě ušetřím, víš evidentně houby, ale pokud chytneš TBC můžeš taky půl roku být v detenci a víš s kým, s Ukrajinci ! Extra příjemný pobyt infekční!
Teď hned mi spočítej náklady na HIV pozitivní Ukrajince, kteří sem dorazili, rozmnožoi řady .Teď hned mi spočítej ten výdaj za 2 roky a teď hned mi řekni, zda vůůůbec ten režim dodržují!
O TBC + další tě ušetřím, víš evidentně houby, ale pokud chytneš TBC můžeš taky půl roku být v detenci a víš s kým, s Ukrajinci ! Extra příjemný pobyt infekční!
bella.
@Omasta
Hele, zapomínáš jak to začalo s Covidem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! V Itálii nabírali mrtvoly na vidle a slektovali koho do nemocnice a koho nechají umřít.Vakcína nebyla a jestli tobě vadí respirátor, tak mně vůbec ne!
Pandemie jako taková je tsunami, kdy věci musí politici, vědci řešit za pochodu a byť se ti to nezdá, je to mučivá odpovědnost .Virus se nechová, jak by sis ty přál! První Čecháček, který by byl odkázán vládou ( Babišem) odborníky ( Prymulou ) na radu " jdětě do hospod a promořte se " by je zažaloval za hazard z jeho zdravím.
Dost keců ! Nejsi odborník, jen plácáš!
------------------------------------------------------------------ ----
Hele, zapomínáš jak to začalo s Covidem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! V Itálii nabírali mrtvoly na vidle a slektovali koho do nemocnice a koho nechají umřít.Vakcína nebyla a jestli tobě vadí respirátor, tak mně vůbec ne!
Pandemie jako taková je tsunami, kdy věci musí politici, vědci řešit za pochodu a byť se ti to nezdá, je to mučivá odpovědnost .Virus se nechová, jak by sis ty přál! První Čecháček, který by byl odkázán vládou ( Babišem) odborníky ( Prymulou ) na radu " jdětě do hospod a promořte se " by je zažaloval za hazard z jeho zdravím.
Dost keců ! Nejsi odborník, jen plácáš!
------------------------------------------------------------------ ----
bella.
@Michal Kelner
Kelnere, Kelnere - inteligentní a o p r a v d u chytrý a sečtělý lidi neopravují v diskuzích po druhých pravopis.Jednak je mnoho disortografů a jednak se to v diskuzích přehlíží, neboť prioritní je obsah,Pouze ti jedinci, kteří s e holt chtějí prezentovat chytře chodí opravovat a za mně y/ý je zanedbatelná blbost, kterou řešíte !
I mně blbne přepínání v notebook , odkládám koupi nového a často to mám samý překlep
----------------------------------------------------- ----------------
Kelnere, Kelnere - inteligentní a o p r a v d u chytrý a sečtělý lidi neopravují v diskuzích po druhých pravopis.Jednak je mnoho disortografů a jednak se to v diskuzích přehlíží, neboť prioritní je obsah,Pouze ti jedinci, kteří s e holt chtějí prezentovat chytře chodí opravovat a za mně y/ý je zanedbatelná blbost, kterou řešíte !
I mně blbne přepínání v notebook , odkládám koupi nového a často to mám samý překlep
----------------------------------------------------- ----------------
Bořivoj Zelený
@lug70 Např. záchodové prkénko v americké ponorce stojí 10 USD, v ruské 10 rublů. Od tud mimo jiné pramení jejich 10x větší obranný rozpočet. Chtělo by to přepočet na PPP.
Miloslav Podhola
@Richard Šebesta
Výborně podáno, to snad pochopili i politici pětikoalice.
Výborně podáno, to snad pochopili i politici pětikoalice.
Richard Šebesta
@tempter Ty kde jsi byl ? Postrádal jsem tu tvoje bludy. Nebojoval jsi na Ukrajině náhodou ?
Papanikula
@Miroslav Hraběta čemu nerozumíte ? Ze je Pavelka hystericky primitiv ?
Co šíři nárativy a dezinformace ?
Co šíři nárativy a dezinformace ?
Tomáš Kostelecký
To Hitler taky přišel na pozvání sudetských Němců. A ten zrzavej zm rd z Kremlu zase přišel bránit ruskou pakáž nasran ou na Ukrajině. Ale fakt, že většího debi la než ty, jsem tu snad ještě nečetl. A o roce 1968 víš úplný hov no a jenom meleš propagandu z tzv Bílé knihy. Taky tenkrát tvrdili, že nás obsadila americká armáda. Byl to komparz k natáčení filmu " Most u Remagenu" Bolševici měli vždycky deb ilní propagandu, ale je vidět, že jim to pár bl bů žere. A nezapomínej, že za bolševika tu nikdy nebyly svobodné volby. @Pavlína Klimešová
lug70
Hmmm, silou zbraní. A jak to chcete udělat? Rusko napadnout a doufat, že se nebude bránit? Jo jo, na hubě se to dobře kafrá o síle našich zbraní. Jenže největší jadernou velmoc aniž bychom nepřišli k úrazu dnes porazit nelze a to ani bleskovým preventivním úderem. Rusko má obrovský potenciál nás všechny spálit na prach a to i kdyby se západu podařilo trefit atomovkou Kreml. Rusové se totiž pojistili systémem "Perimetr", takže i kdyby se západu podařilo zlikvidovat celé vedení Ruska i jeho armády, automatický systém Perimetr by stejně všechny ruské rakety poslal na nás. Tentokrát by nezůstalo ušetřeno ani území USA. Dnes pro Rusy není žádný problém zničit ani USA. Jedinou možností je sednout si k jednacímu stolu a snažit se domluvit na kompromisech. Táhnou všichni na Rusa to by byla pro svět konečná.
Richard Šebesta
@Michal Kelner Budu oponovat. Demokratické vlády by se měly lišit od těch diktátorských že by měly brát ohled na mínění obyvatel aspoň částečně.a ne se tvářit že to mají na háku. Důvěra této vlády je pod 20 % a chová se zcela populisticky a arogantně.Pokud jde o Bureše podle mne ten měl být když ne zavřeny tak určitě dávno mimo politiku.
PEtr Tobes
@richard richard je to bohuzel tak...oni by ten svrab a hnus a zkazu nejradsi rozsirili co nejdal, klidne az k nam...je na nas, jestli jim to dovolime, a zatim dekujme statecnym ukrajincum, ze nas od toho zla "odstinuji" ale je otazka, jak dlouho to jeste bez dostatecne pomoci vydrzi..
Richard Šebesta
@Michal Kelner Herr Kelner nejde o světový mír. Jde o volbu možná ze dvou horších variant , to beru. Jde o to která je horší a ta druhá ještě horší. Je to jako loňská volba presidenta. Bureš nebo Pavel. Oba bezcharakterní lidé,převraceči kabátů.. Někdo si myslí že Pavel je menší zlo,jiný že Bureš. Já třeba nebyl volit oba jsou pro mne nepřijatelní. Jenže tuto třetí volbu ve válce na Ukrajině nemáme ale jinak to je stejné. Výběr ze dvou špatných řešení.
Tomáš Kostelecký
Spíš udělal chybu jeho fotr, když kupoval levný a nekvalitní prcgumy.@Miroslav Hraběta
richard richard
@Pavlína Klimešová evidentne jim zavidite, az se krouti prsty. Tak to udelame takhle. Prestehujete se na 1/2 roku do Charkova. Az budete na nakupu, vypalime vam byt. A pak se predvedete.
richard richard
@Pavlína Klimešová nevedel jsem, ze Medvedev pise na Reflex pod svym rodnym jmenem.
Papanikula
@Hulin No More
Představa Kryštofa Pavelky režiséra jako permanentně řvoucího psychopata, kterému co nevidět musí takzvaně kleknout pumpa, je samozřejmě pravdivá,
Ano psát muže každý primitiv a papír u Pavelky snese opravdu všechno
Představa Kryštofa Pavelky režiséra jako permanentně řvoucího psychopata, kterému co nevidět musí takzvaně kleknout pumpa, je samozřejmě pravdivá,
Ano psát muže každý primitiv a papír u Pavelky snese opravdu všechno
Papanikula
Představa Kryštofa Pavelka režiséra jako permanentně řvoucího psychopata, kterému co nevidět musí takzvaně kleknout pumpa, je samozřejmě pravdivá,
Ano psát muže každý primitiv a papír u Pavelky snese opravdu všechno
Ano psát muže každý primitiv a papír u Pavelky snese opravdu všechno
Pavlína Klimešová
@richard richard Pokud je prokázáno, že sem šíří tyto nemoci jako TBC, neštovice, záškrt a pohlavní nemic, ttak to jsou Ukrajinci, kteří nejsou očkovaní. Stát jim platí bydlení, zdarma všechny léky, léči zdarma těžké nemoci, která už u nás nebyly několik let. A naši lžou,že to není pravda, že jsou očkovaní atd.
Pavlína Klimešová
@Tomáš Kostelecký Tak už jste se pochlubil, že mluvíte trochu ušácky, a co dál jste myslel tím,že může být rád, že nevisí a držet tlamu. tak to jste opravdu ukázal svoji pravou tvář.
Pavlína Klimešová
@bella. Vstup do ČR nebydo žádné napadení, přišli na naše pozvání tady udělat pořádek, vypadalo to na občanskou válku a byla to jejich povinnost podle uzavřené Varšavské smlouvy,rozahovali se tady štvavé živly ze západu, naši novinář najednou otočili a postavili se proti občanům.
Pavlína Klimešová
@Tomáš KosteleckýA vy jste něco viděl, ženěco ukradli, jen se přidáváte k těm, co na Rusko kydají špínu, pomluvy a sprostá slova.Nedivila bych se, kdyby si dobře zapamatovali, jak se teď k Rusům chováme,jsme hrdinové se špatným svědomím, tak se snažíme se ospravedlni sami před sebou, děláme BuBu a na to jednou dojedeme, slavní Češi, stydím seza ně.
Pavlína Klimešová
@bella.Máte špatné vědomosti. Sovětský svaz se řídil Varšavskou smloouvou, byli námi požádán o pomoc, protože se tadyzačala roztahovat západní morálka, novinářské špinavé útoky na komunisty, naštěstí Bilak zasáhl a pozval sem na pomoc ruskou armádu, aby nedošlo k naší občanské válce.Vesměs sem dojeli Ukrajinci, protožebyli nejblíž. Nikoho nezabíjeli,nikomu neubližovali, bydleli ve svých bytech, nakupovali ve svých dobře vybavených gastromomech. Jako členové
ČSLpřátelství jsme je navštívílí, dobře nás pohostili, byli usměvaví amilí a vysvětlili, celkem logicky, proč sem přišli, věřili jsme,že to bylo nutné.
ČSLpřátelství jsme je navštívílí, dobře nás pohostili, byli usměvaví amilí a vysvětlili, celkem logicky, proč sem přišli, věřili jsme,že to bylo nutné.
Pavlína Klimešová
A vy jste zase posedlý Putinem, jen houš´t a větší kapky, dočkáte se deště, ale radioaktivního, jen tak dál...
ppepa3
Určitě bych prosil podezřelého na kolenou aby se přiznal. Asi byly nějaké důkazy k zatčení někoho kdo může za 150 neviných mrtvých kteří šli za kulturou.
bella.
@Not like Somebody
Krucinál, tady se snad jedná o islamisty , snad ty zatlačit do nory.Nějak ti ulítlo téma
------------------------------------------------------------------- !!! ...................
Krucinál, tady se snad jedná o islamisty , snad ty zatlačit do nory.Nějak ti ulítlo téma
------------------------------------------------------------------- !!! ...................
bella.
@Tomáš Kostelecký
Bolševici z Ukrajiny nás v 1968 napadli! Se uklidni !!!
-----------------------------------------------
Bolševici z Ukrajiny nás v 1968 napadli! Se uklidni !!!
-----------------------------------------------
bella.
@richard richard
taky vymytý mozek bez vlastní úvahy , ach jo, ach jo !
---------------------------------------------------------!-------------------
taky vymytý mozek bez vlastní úvahy , ach jo, ach jo !
---------------------------------------------------------!-------------------
bella.
@Asatin
tak válečný zločinci byli i Banderovci a překvapivě je Ukrajina vyznamenala, že !? ( a teď se nacpala sem a dělá se sebe holubičku bílou )
tak válečný zločinci byli i Banderovci a překvapivě je Ukrajina vyznamenala, že !? ( a teď se nacpala sem a dělá se sebe holubičku bílou )
bella.
Kryštofe Pavelko,
celkem bych pochopila emoce těch, kteří tam nacházeli upálené mrtvoly lidí, které byly taky bez uší, víme Pavelko ?!
Vám bych přála, abyste tam v tu dobu byl !Nikoli na straně záchranářů, ale těch kdo kličkovali před kulkami a plameny!
To je asi tak všechno .Přestalo mě bavit nechat se poučovat blbečky, s kterými se v Česku roztrhl pytel, kdy jim kdysi kdosi nakecal na Letný že Rusko a Babiš jsou zroj zla a oni mají téma na celej život.
Celý Respekt je odnož Seznam.cz, kam se sakra obrátit pro fakta ?
----------------------------------------- -------------------------------------
celkem bych pochopila emoce těch, kteří tam nacházeli upálené mrtvoly lidí, které byly taky bez uší, víme Pavelko ?!
Vám bych přála, abyste tam v tu dobu byl !Nikoli na straně záchranářů, ale těch kdo kličkovali před kulkami a plameny!
To je asi tak všechno .Přestalo mě bavit nechat se poučovat blbečky, s kterými se v Česku roztrhl pytel, kdy jim kdysi kdosi nakecal na Letný že Rusko a Babiš jsou zroj zla a oni mají téma na celej život.
Celý Respekt je odnož Seznam.cz, kam se sakra obrátit pro fakta ?
----------------------------------------- -------------------------------------
Lior Chaos
@Miroslav Hraběta
Ty hovádko, tykejte svým soudruhům, tam na schůzích jste na to zvyklý.
Většího blba tady na diskusi aby pohledal.
Ty hovádko, tykejte svým soudruhům, tam na schůzích jste na to zvyklý.
Většího blba tady na diskusi aby pohledal.
Lior Chaos
@Not like Somebody
Vám evidentně odvaha nechybí ale vidíte to trochu jednoduše.
Pokud, ne, sbalte plnou polní, nasaďte blembák a upalujte pomáhat.
Vám evidentně odvaha nechybí ale vidíte to trochu jednoduše.
Pokud, ne, sbalte plnou polní, nasaďte blembák a upalujte pomáhat.
Ladislav Sedlák
Vy jste tam byl? Nebo máte nějaké jiné kontakty. Nebo jen tak blábolíte a myslíte si, že se řadíte mezi českou inteligenci. Jeďte se podívat třebas do Petrohradu.