Prostor X
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFullerová: Příliš reklam i dopravních značek v ulicích je nebezpečí pro provoz. Musí se regulovat
9 komentářů
Viliam Hanuš
0
Dotaz. Proč mi v komentáři bylo vytečkováno slovo o***t?Neni ten automat prudérní?
Viliam Hanuš
0
@Viliam Hanuš
reproman
0
@Viliam Hanuš Kdysi kdesi jsem dostal týdenní ban, když jsem konstatoval, že pyramida měla na vrchlu špi*ku.
Viliam Hanuš
Pani, přestaňte se schovávat za dobré úmysly a připravovat si kšeft na regulaci reklamy. Kapitalizmus bez reklamy nemůže dobře fungovat. Reklama musí být výrazná a moje reklama musí být zcela jiná než reklama souseda.Jenak se stírají, sjednocují a neplní svou funkci. Já jako návštěvník cizího města musím vidět z druhé strany náměstí co je naproti za obchod, či restauraci abych nechodil jako pešek. To co vy navrhujete je likvidace reklamy. Nepleťte si reklamu s uměleckým dílem. Ti živnostníci ji potřebují. Vy se a stát jste z jejich dani živi. Tak jim do podnikání nekecejte.To, že to jinde dělají blbě není argument se o***t. Vizuální smog je jen nově vymyšlený termín, snaha dát vašim regulačním choutkám vědecký podtext.
Uživatel_5734171
On je většinou každý strašně chytrý, ale pak na neoznačené křižovatce není schopen pochopit pravidlo pravé ruky. Problémem měst nejsou ani tak značky a reklamy, ale to, že ulice fungují jako garáže.
Jiří Basler
Ani jsem ten rozhovor neposlechl, stačí titulek...
Je potřeba ustanovit komisi, sehnat pro ni budovu, zadat do exteru 2-5 projektů a za 5 let se k tomu vrátit. To umíme ;-)
Tak tohle se táhne desetiletí... Pořád nic!!! Primárně jde o peníze, takže to dopadne jako vždy
Je potřeba ustanovit komisi, sehnat pro ni budovu, zadat do exteru 2-5 projektů a za 5 let se k tomu vrátit. To umíme ;-)
Tak tohle se táhne desetiletí... Pořád nic!!! Primárně jde o peníze, takže to dopadne jako vždy