Komentáře

Zpět na článek

Jako kdyby si Francouzi šňupli tunu politického kokainu. Země se otřásá, otcem chaosu je břídil Macron

40 komentářů

Keltský Šaman
4. července 2024 • 15:35
Od člověka co nikdy nepoznal bídu a porážku, jsem nic lepšího nečekal, ale takový výprask, že musí se polčit s levic, ani já nečekal. Ale je to dobře.
Tomáš Kostelecký
3. července 2024 • 16:52
N N L. No N..... Legion
Zadražil Petr
2. července 2024 • 10:55
Samozvaný pisálek nazve Macrona břídilem to fakt sedí
Tomáš Kostelecký
2. července 2024 • 06:17
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
thomas2
2. července 2024 • 07:14
@Tomáš Kostelecký - Opice jsou v Evrope hlavne v zoologickych zahradach. Ale v Gibraltaru ziji opice jen tak na skalach., stejne opice jako jsou v severni Africe. Gibraltar je jedine misto v Evrope, kde ziji divoke opice. Gibraltar je ovsem blizko severni Africe. Nevim, jestli ty opice byly driv vic rozsirene v jizni Evrope. Ten druh opice se jmenuje makak. Jsou ruzne pribuzne druhy makaku, jsou v ruznych zemich, hlavne v ruznych azijskych zemich. Ale ten druh, ktery je na Gibraltaru, je jinak jen v Maroku a v Alzirsku. Ovsem, dat si opici do obyvaku, ta muze tam zpusobit dost chaosu. Podobne dat si prase do obyvaku, to se nedoporucuje. Ovsem jsou lide, kteri maji ochocene opice, tak je muzou mit v obyvaku, jsou krotke. Mozna, ze i v Evrope jsou lide, kteri maji ochocene opice, obycejne to jsou male druhy opic. Jestli to je legalni v evropskych zemich, to nevim.
giorgio287
2. července 2024 • 08:57
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
thomas2
2. července 2024 • 09:37
@giorgio287 - To je ovsem urazka, rikat lidem z Afriky, ze jsou opice. Jsou to lidi, kteri prisli z Afriky, casto aby mohli pracovat v Evrope, obycejne, protoze byli velmi chudi v Africe, kdezto v Evrope si vydelaji vic penez. Ovsem nekteri lide pristi z Afriky za ucelem studovat v Evrope. Evropske univerzity byvaji lepsi nez africke.. Take nekteri lidi z Afriky jsou uprchlici, kteri chteji zit ve svobodne zemi v Evrope. Nejkrutejsi diktatura v Africe je v Eritrei, Mnoho lidi uprchlo z Eritrei. Jsou take lidi, kteri odesli ze sve zeme v Africe, protoze je tam valka Jsou africke zeme, ve kterych jsou obcanske valky. To neni v zadne evropske zemi. Ovsem v Evrope, Rusko zacalo velkou valku proti Ukrajine. Tak zivot neni bezpecny na Ukrajine. Tak kdyz chteji zit lide, kteri prisli do Evropy, v bezpeci, tak radsi se vyhnout zivota na Ukrajine. Jinak v Evrope nejsou nyni valky. Jsou ruzne duvody, proc se lide stehuji z Afriky do Evropy. Zivot v mnohych castech Afriky je pro mnoho lidi tezky. V Evrope to je lepsi. No nase rodina se nastehovala do Spojenych statu, potom. co jsme uprchli z Ceskoslovenska brzo po sovetske invazi roku 1968. Zivot byl tezky v Ceskoslovensku kvuli sovetske okupaci a kvuli tomu, ze tam nebyla svoboda. Vybrali jsme si Spojene staty hlavne kvuli tomu, ze muj otec tam mel bratra, a tak chtel zit blizko k nemu. No nyni uz tam neni Ceskoslovensko, jsou tam dve svobodne zeme, Cesko a Slovensko. To je rozhodne mnohem lepsi. Zrovna pred nekolika tydny jsem letel do Ceska navsivit pribuzne. Protoze uz nejsme uprchlici a Cesko je svobodna zeme, tak je to bezpecne pro nas navsivit Cesko. To nebylo pro nas mozne driv nez padl komunisticky rezim v Ceskoslovensku. Zeme, ktere jeste maji komunisticky rezim, to maji spatne. No v Rusku zase vladne diktator, tak tam je to take spatne. A ten zacal valku proti Ukrajine.
Tomáš Kostelecký
2. července 2024 • 10:07
Ano, tyhle opice jsem myslel.@giorgio287
Tomáš Kostelecký
2. července 2024 • 10:06
Díky za info, ale na Gibraltaru jsem žil dva roky. A viděl jsem i co dokázala opice v pražském bytě.@thomas2
Tomáš Kostelecký
2. července 2024 • 10:07
A zebře taky neříkáš kůň. A je to podobný.@Tomáš Kostelecký
thomas2
2. července 2024 • 10:30
@Tomáš Kostelecký - Ovsem kdyz date divokou opici do bytu, tak tam muze udelat mnoho chaosu. Jsou ale lidi, kteri maji krotke opicky, a ty muze mit v byte. Jestli to nekdo ma v prazskem byte, to nevim. Kdyz my jsme bydleli v byte v Praze, tak jsme nemeli v byte zadna zviratka. Matka je nechtela, ze to je pry spatne pro hygienu. No ruzni lide maji ruzne nazory. Moje sestra ma v byte dve kocky. Jedna je bohuzel uz nemocna, ma cukrovku, potrebuje kazdy den injekce inzulinu. Ale moje sestra si vubec nemysli, ze ty kocky jsou spatne pro hygienu. Je pro ni zivot s nimi pekny. Jeji byt ovsem neni v Praze, je v meste San Jose v Kalifornii. Muj byt je v Charlestonu. No kdyz jsem nedavno navstivil pribuzne v Cesku, tak v Praze jsem navstivil jejich byty. V Hradci jsem navsivil pribuzne v bytech a v domkach, v jednom ma jedna pribuzna pejska, tak jsem ho tam videl. V Praze v bytech pribuzni nemaji zadna zviratka. No, ruzni lide ziji ruzne.
Avatar - soust}
soust
2. července 2024 • 20:17
@Tomáš Kostelecký Nám tam prostřednictvím ČT naskákali sami.
thomas2
2. července 2024 • 03:57
Ovsem problem Francie je, ze je tam mnoho lidi nespokojenych s dnesni situaci, takze strany stredu maji mene podpory nez radikalni pravice, a radikalni levice. Uz malo Francouzu podporuje Macrona. Takze i kdyby volby do parlamentu nebyly nyni, kdyby byly treba za rok, tak by ty volby dopadly podobne. Macron je uz tak nepopularni, ze to zkazilo podporu vsech stran stredu, a volici chteji velke zmeny, nekteri chteji radikalni pravici, jini radikalni levici. Je to holt krize politiky Francie. Tak vysledek asi bude, ze zadna strana v parlamentu nebude mit vetsinu, a bude tezke vytvorit novou vladu. Extremni levice a extremni pravice budou muset prijit k nejakemu reseni, coz bude tezke, tak to snad pozdeji snizi popularitu extremni levice a extremni pravice. Ale Macron se nestane znovu popularni. Takze strany stredu budou vic popularni, az Macron odejde z politiky. Macron byval popularni, ale kdyz je prezidentem tak dlouho, tak uz neni popularni. Francouzsti volici jsou nespokojeni nejenom s nim, ale celkove se situaci ve Francii. Napriklad on prosadil reformu penzi, ktera je sice rozumna, ale vetsina Francouzu ji nechce. Nechteji muset jit do penze pozdeji. Takze toho vyuzila jak radikalni levice tak radikalni pravice. Je hodne nespokojenosti ve Francii. A to bude stale, dokud Macron bude prezident, to doufam, ze se situace zlepsi, az Macron odejde z politiky, pujde do penze, nebo do jineho zamestnani, ktere nebude mit nic spolecneho s politikou.
richard richard
2. července 2024 • 10:07
@thomas2 Je mi pomerne jasne, jakou destrukci napachala a napacha extremni levice.
Co si predstavujete pod pojmem extremni pravice a jake skody od ni hrozi?
Tomáš Kostelecký
2. července 2024 • 10:10
Jenom plácá hovadiny ...@richard richard
Baboon
2. července 2024 • 10:38
@Tomáš Kostelecký no, neplácá. Ono tak v podstatě je. Nejhorší na tom je, že v radikální levici i radikální pravici není rozdíl. Každý radikalismus je stejně špatný, jako kterýkoli náboženský fanatismus. A nejhorší na všem je, že dnes často mizí rozdíl mezi pravicí a levicí. Spíše si prohazují role.
thomas2
2. července 2024 • 10:54
@richard richard - No ve Francii je velka strana, ktera je nyni uspesna v parlamentnich volbach, je pravicova, a je ponekud extremni. To jsou v te strane ruzni lide, nekteri jsou rasisti, a rasismus je velmi extremni. Nejhorsi zkusenosti mela Evropa s extremni pravicovou stranou, nacistickou stranou, ktera vladla v Nemecku, a byla extremne rasisticka. To moji rodice zazili behem nacisticke okupace Ceska, kde ti naciste povazovali Cechy za podradnou rasu, verili, ze nemecka rasa je nejlepsi rasa. No v te dobe okupace to meli nejhorsi Zide a Romove, naciste je chytali, vetsina zemrela v koncentracnich taborech. To bylo proto, ze naciste povazovali Zidy a Romy za velmi zle rasy, tak pak zacali genocidu tech narodu. No byla to hrozna extremni pravicova strana, ktera zacala druhou svetovou valku, a zabila mnoho milionu lidi. No nyni je v Nemecku ponekud podobna pravicova extremni strana, uz se nepamatuji, jak se jmenuje, mnoho Nemcu ji podporuje hlavne v byvalem Vychodnim Nemecku, kde je mnoho nespokojenosti, ta strana tvrdi, ze neni rasisticka, ale je v te strane mnoho rasistu. Ta, kdyby se dostala k moci v Nemecku, tak by to byla tragedie. Takze jsou velmi spatne nejenom strany extremni levice, ale take strany extremni pravice.
richard richard
2. července 2024 • 11:06
@thomas2 Ano, myslel jsem si to, nevite nic a melete standardizovanou levicovou propagandu. Konkretne s timto tematem zacali Soveti-oznacili nemecke socialisty za pravicaky a fasisty.
Jdete na nejakou americkou univerzitu a prohlaste se za Zida-dostanete takovou lekci z rasismu, ze nestacite utect.
V soucasnosti jsou nejvetsi rasiste levicaci, kteri propaguji "pozitivni" rasismus. I za cenu zniceni belochu a bile civilizace. Asi jste si nevsiml, ze zdrojem pnuti jsou levicaky podporovani nekompatibilni stredoveci migranti, kteri se odmitaji civilizovat. Oni vrazdi, oni zacali novodoby holokaust.
Levicaci dovedli Evropu ke konci blahobytu pro vsechny, vyjedli vsechny zdroje.
Ted musi nastoupit opravdova pravice a ten neporadek uklidit!
thomas2
2. července 2024 • 13:03
@thomas2 - Ovsem kazdy rasismus je velmi skodlivy, a nezalezi na tom, jestli to je rasismus proti belochum nebo proti jinym rasam. Ovsem je fakt, ze v USA maji belosi velkou moc, tak kdyz jsou nekteri belosi rasisticti, tak zpusobi mnohem vice skody nez rasisti, kteri patri k jinym rasam. To jsem videl velikou moc belochu, kdyz jsem shanel zamestnani. Shanel jsem zamestnani v New Yorku, kde zili lide ruznych ras, mel jsem tam hodne pohovoru, a skoro vzdy to byli belosi, kteri me vyzpovidali. Take jsem hledal zamestnani v Kalifornii, v takzvanem Silicon Valley, jizne od San Franciska, nejvetsi mesto v Silicon Valley je San Jose. Jsou tam lide ruznych ras, jenom tak polovina obyvatel Silicon Valley jsou belosi. Tak jsem tam take mel pohovory, a vzdy to byli belosi, kteri me vyzpovidali pri pohovorech. To jsem videl, jak maji belosi velkou moc v USA, oni jsou hlavni, kteri vybiraji, koho najmout do zamestnani. Takze kdyz urcite procento belochu jsou rasiste, tak udelaji mnohem vic skody v USA, nez podobne procento lidi jinych ras v USA, kteri jsou rasiste. Vy nadavate na migranty, take mame mnoho migrantu, kteri prichazeji do USA, vetsiniy proto, ze jsou z chudych zemi, kdyz dostanou zamestnani v USA, tak si vic vydelaji, nez kolik si vydelavali v zemich, odkud prisli. Je to velka kontroverze v USA, o migraci, mnozi si mysli, ze prichazi prilis velke mnozstvi migrantu. Trump toho vyuziva, chce miliony deportovat pryc z USA. Tak je dost velka moznost, ze zase vyhraje volby a bude zase prezidentem. On rika, ze vubec neni rasista, ale jak nadava migrantum, tak je videt, ze je rasista. To je videt take z urcitych jinych veci, co nekdy rekl. No, bude to skoda, jestli bude zase zvoleny. Moje osobni zkusenost v USA je, ze jsem se seznamil s lidmi ruznych ras, zadne problemy, dobri lide. Ja jsem Cech, narodil jsem se v Praze, ale je fakt, ze zrovna v Cesku jsem poznal mnohe zle lidi, Cesi, belosi. Ovsem nekteri Cesi jsou velmi dobri lide. No, rasismus je skodlivy.
Tomáš Kostelecký
2. července 2024 • 20:59
V době nacistické okupace ČSR žádní Romové neexistovali. Ti se přejmenovali až po londýnském kongresu Cikánů, London 1976. Do roku 1976 tedy žádný Rom neexis­toval­.@tho­mas2
Avatar - honzour}
honzour
1. července 2024 • 23:14
Politika stávajících západoevropských politických stran vede k tomu, že se se z jejich zemí postupně stává islámský chalífát. Jak se původnímu obyvatelstvu bude v jejich vlastních zemích žít, pěkně ukazuje osud křesťanských, židovských nebo jiných menšin v muslimských zemích nebo jejich částech. Kombinace vyvraždění (západní Arménie, dnes Turecko), vyhnání (Karabach, Kosovo, Sarajevo), dlouhodobý útisk a špatné bezpečnostní situace, de fakto takové pomalejší vyhnání (některá předměstí západoevropských měst, Irák, Pákistán, Kosovo ...), asimilace (přeměna části bosenských Srbů na Muslimy za Turků) a demografické přečíslení (opět Kosovo, části Makedonie, ale třeba i Nachičevan - když se tam zrovna nevraždilo).

Je teda přirozené, že voliči hledají nějaké řešení, z pohledu dosavadního mainstreamu jistě radikální. Máme tu problém, který se nedá řešit kosmetickými úpravami a nezmizí tím, že se nechá vyhnít.
lug70
1. července 2024 • 22:48
Blbého aktivistu libtarda poznáš spolehlivě podle toho, že do každého slova "Rusko, ruský" vždy vkládá dva písmena "S" (SS). Asi to na školeních dostali nařízeno, jinak to nevidím.
thomas2
2. července 2024 • 03:24
@lug70 - Ovsem je to blbost srovnavat Rusko s nacistickou tajnou policii SS. V nacisticke SS byli vsichni spatni. V Rusku rozhodne nejsou vsichni lide spatni, Ale bohuzel v Rusku vladne diktator, Putin, ktery je podobne spatny clovek jako clenove nacisticke SS. Ale srovnavat Rusko se SS, je urazka. Je to urazka slavnych Rusu jako Sacharov a Solzenicyn. Holt ma Rusko nestesti, ze tam vladne velmi zly diktator. No Nemecko take melo velke nestesti, ze tam vladl hrozny diktator Hitler. Ale kdyz nekdo rekne, ze Nemecko je jako SS, to je take velka urazka. Tim clovek urazi mnoho dobrych Nemcu. Proste v kazde zemi jsou nekteri lide dobri lide, a nezalezi, jestli tam je demokracie nebo vladne spatny clovek, diktator. A v kazde zemi jsou take spatni lide.
Tomáš Kostelecký
2. července 2024 • 06:14
SS nebyla nacistická policie, ale Hitlerova osobní garda a soukromá armáda NSDAP, něco jako měli komouši Lidové milice. Ještě, že si nepleteš nacismus a fašismus..... i když nevím@thomas2
thomas2
2. července 2024 • 07:57
@Tomáš Kostelecký - Fasisticke zeme nemely SS, to melo jen nacisticke Nemecko. To byla v nacistickem Nemecku a v zemich okupovanych nacistickym Nemeckem, hlavne tajna policie. Clenove SS zatkli mnoho lidi, kteri byli obycejne muceni. Ale je pravda, ze take byli vojaci SS, kteri pomahali Nemecke armade v bojich proti nepratelum nacistickeho Nemecka. Ale nebyla to soukroma armada NSDAP, bylo to velmi jine nez jak byly v Ceskoslovensku komunisticke Lidove milice. Byly to vojenske oddily, ktere byly organizovane nacistickym Nemeckem, a byly nasazene do boju proti nepratelum nacistickeho Nemecka. Ale vetsina SS byla nacisticka tajna policie. To byli nebezpecni lide, kteri meli pravo vyslychat lidi, zatykat lidi a mucit je, Ti byli nejenom v Nemecku, ale ve vsech zemich okupovanych nacistickym Nemeckem. Podobne fungovalo Gestapo. Tak jsem si to nyni nasel v jedne encyklopedii, mate pravdu, nebyla to tajna policie, byli to nacisticti vojaci. Tajna policie nacistickeho Nemecka se jmenovala Gestapo. SS byla zkratka pro Schutzstaffel. To byli vojaci velmi loajalni k nacismu. Jejich velitel byl Himmler. Byli obycejne fanaticti a brutalni, casto delali valecne zlociny.
richard richard
2. července 2024 • 10:09
@lug70 Na to neni treba skoleni. Pripodobu k SS si rusaci vyslouzili sami svym konanim-masakry ukrajinskych civilistu.
Je fakt, ze SS nemeli masove rozsirene zastavovaci oddily, zabranujici ustup svym vlastnim vojakum strelbou z kulometu.
thomas2
2. července 2024 • 11:01
@richard richard - Je pravda, ze Rusko ma nyni strasneho diktatora, ktery zacal tu hroznou valku proti Ukrajine. To ovsem vubec neznamena, ze jsou vsichni Rusove spatni lide. Je fakt, ze doopravdy jsou v kazdem narode spatni lide, a v kazdem narode jsou take dobri lide.
richard richard
2. července 2024 • 11:09
@thomas2
1 Rus je hodny. 30 uz jsou rusaci ochotni vrazdit ukrajinske babky a krast pracky.
Rusaci maji vymyte mozky-uz 100 let poslouchaji propagandu o tom, jak jsou bajecni. Ne, je to pakaz, ktera svetu neprinesla nic dobreho, civilizace tam skoncila pred rokem 1917. Od te doby jen smrt, zbrane, mor a nestovice, rozvrat v celem svete, kde vyhlasili "lidovou demokracii". Je to civilizace smrti.
thomas2
2. července 2024 • 11:46
@thomas2 - To mate spatny nazor, myslet si, ze jsou vsichni Rusove spatni. To si nepamatujete na statecme hrdinske Rusy jako byl Sacharov nebo Solzenicyn. Nebo Navalnyj, ktereho zabili v ruskem vezeni, to byl take velmi dobry statecny Rus. A takovych je dost lidi, i kdyz v Rusku nekteri Rusove jsou neinformovani, protoze tam je ve vsech mediich propaganda, ktera chvali diktatora Putina. Ovsem nekteri Rusove jsou v exilu, odesli z Ruska, protoze to je tam hrozne. Holt je problem, ze behem dejin uz mnoho stoleti ma Rusko tragicke dejiny, tolik diktatoru behem dejin. Kdyz tam skoncil komunisticky rezim, tak jsem mel nadeji, ze to bude v Rusku lepsi. No ale slo to tam spatne, byla tam velka hospodarska krize, mnoho lidi hladovelo, tak mnoho lidi bylo zklamano z democracie v Rusku. No Putin se tam pak stal prezidentem, a vyuzil nespokojenosti mnoha Rusu z demokracie, a postupne se stal diktator Ruska. No Rusko take melo nekolik mesicu demokracii po unorove revoluci roku 1917. No posledni demokraticky premier Ruska v tom roce byl Kerenskij, ten mel dost podpory nejdriv, ale pak uz stratil popularitu. a komunisti toho vyuzili, udelali puc, kteremu pozdeji rikali rijnova revoluce, ale vlada byla velmi slaba, tak komunisti snadno svrhli tu vladu. Skoro bez boje. Tak jejich puc byl uspesny. Potom jeste povolili driv planovane volby do ruskeho parlamentu, ale komunisticka strana dostala malo hlasu v tech volbach, tal parlament sedel jen jeden den. pak na nej sli komunisticti vojaci, ktere tam poslal komunisticky rezim, a rozehnali ten parlament. Kerenskij byl dobry rusky premier, ale byl slaby. No pak zacala v Rusku velika obcanska valka, ktera zabila miliony lidi, ale nekomuniste nebyli jednotni, tak tu obcanskou valku nakonec vyhrali komuniste. Mnozi Rusove sli do exilu.
Pavel Vlček
1. července 2024 • 21:05
Volný Pád Francie !!! Progresivní liberálové to tak chtějí !!! Bu bu bu bude Lochec !!! Ba ba ba Baba Vanga Gaza Jaga to přece předpověděla !!! Pokrok nezastavíš ... Globální korporátní fa fa fa Fachmanšista - progresivní liberální BruseliS(a)tánista Ajatolláh Amadeus Emanuel Makron EuroHujer AlláhistaAkbarista zasel vítr, sklidí revoluci !!! Sdílejte, než to smažou !!!
Uživatel_5845358
1. července 2024 • 19:43
Tunu kokainu si šňupnul autor tohoto pomateného článku. Když není po libtardímu,tak jsou všichni populisté, extremisté a možná je madam Le Penová prokremelská štěnice.
PEtr Tobes
1. července 2024 • 19:45
@Uživatel_5845358 ty vole tak le penka je samozrejme prokremelska stenice, jen to v posledni dobe "lepe maskuje", ale to neznamena, ze uz neni, jen dobre vi, ze uz to po russacke full invazi neni tolik popularni, ale verit ji to muze jen tupec...ale neni duvod se prece stydet za to, kdyz nekdo voli takove stenice, to je zase pokrytecke, treba jako u nas Stacilo, SPD a podobne odpady, coz jsou taky prokremelske filcky
Pavel Vlček
1. července 2024 • 20:50
@PEtr Tobes
A co když mají původní Francouzi dost Náboženství Míru a velice pracovitých migrantů a Green Dealu a Great Resetu ??? France Titanic !!!
PEtr Tobes
1. července 2024 • 22:38
@Pavel Vlček mozna maji, ale volit krajni pravici neni lepsi alternativa, to poznaji casem, byt problemy s migranty maji a je velka chyba, ze se to neresilo driv, to je fakt. ale nasmerovat zemi k izolacionismu po vzoru trumpa neni dobre reseni, ale to poznaji az bude pozde
Uživatel_5845358
1. července 2024 • 21:55
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Uživatel_5846865
1. července 2024 • 17:38
Tak já jsem si myslela, že největší novinářské dno dokázali za poslední dobu vyplodit Novinky, a ono ne! Jsem si myslela, že Reflex je seriózní médium, a ono ne! "Nová lidová fronta je slepenec socialistů, komunistů a fanatických aktivistů" Pane Buchert četl jste jejich volební program? Aspoň část? Trošičku? Nebo jenom parafrázujete něčí názor a říkáte tomu kvalitní novinařina? Namátkou, Nová lidová fronta má v programu mimo jiné: Najmout lékaře, zdravotní sestry, pečovatele, administrativní pracovníky a zlepšit jejich pracovní podmínky a platy. Pobízet lékaře, aby se usadili v oblastech s nedostatkem lékařské péče, a obnovit pohotovostní služby soukromých zdravotníků ve zdravotních střediscích. Nadále dodávat Ukrajině potřebné zbraně, zrušit její zahraniční dluh a zabavit majetek ruských oligarchů. ATD. Mohla bych pokračovat. Kde jsou ti vaši fanatičtí aktivisti? Dále vašimi slovy "...podporuje palestinské radikály". To jako vážně? Sledujete je? Viděl jste alespoň jedno z jejich vystoupení? Já ano, vy očividně ne. Volání po ukončení konfliktu v Gaze (které žádá např. i OSN) je pro vás automaticky podpora palestinským radikálům?? Další bod programu NLF je Jednat za účelem osvobození rukojmí držených od teroristických masakrů Hamasu. Ale vy jste se asi někde v hospodě od chlapů dozvěděl, že NLF přece "podporuje palestinské radikály!", a tak jste si řek, že o tom dneska napíšete. Obecně mi přijde, že tenhle článek psal člověk, co nemůže mít ani maturitu. Jen se mi potvrdil background novinářů v Česku, toť vše asi.
Filip Zavřel
2. července 2024 • 00:11
@Uživatel_5846865 Mám pouze dvě otázky.
Přečtu si za několik dní stejné nářky na Alarmu, s přípiskem, že ,,článek" je rozšířenou verzí komentáře pod článkem Reflexu?
Nadace Rosy Luxemburgové, cajk oder nicht? Danke, genossin.
Jinak z vašeho vyjadřování je zřejmé, že vy tu teroristickou bandu, nejen že podporujete ideologicky, ale zřejmě jste ochotná je podpořit i finančně, či jim poskytnout úkryt, nebo za 411Kč na den střežit, jimi unesená rukojmí. To zmiňuji jenom proto, abyste si snad nemyslela, že se budeme bavit jako Rovný s Rovnou, protože vy jste podporovatelka teroristický bandy. Jinak řečeno, vy spadáte do skupiny fanatických aktivistů, proto ten váš dotčený kvikot a proto ten můj dotaz na Alarm, protože tam většinou fanatičtí aktivisté mediálně masturbují.
Předem děkuji za vaše podnětné odpovědi a přeji pěkný den.
Muck
Uživatel_5846865
2. července 2024 • 12:05
@Filip Zavřel Zde moje podnětná odpověď: to, co jste napsal krásně potvrzuje volební statistiky ve Francii. Pro přístup k těmto statistikám musí člověk umět francouzsky, což předpokládám, nebude váš případ vzhledem k tomu, že nedokážete psát ani pořádně česky. Statistiky jasně ukazují, koho volí lidé s nižším a koho s vyšším vzděláním. Dle vašeho názoru tak všichni lidé ve Francii, kteří mají vystudováno minimálně 3 roky vysoké školy a víc, jsou podporovatelé teroristické bandy. Lidé s nižším vzděláním volí Národní sdružení. Takže máte pravdu, není možné se s vámi bavit jako rovný s rovnou.
thomas2
2. července 2024 • 04:29
@Uživatel_5846865 - Ovsem ja vim, ze jak levice tak pravice slibuji vic penez od vlady na ruzne veci, jako vyssi platy lekaru a podobne, tak proto je mnoho volicu podporuje. A Macron ztratil podporu volicu, protoze on vi, ze vlada musi setrit. Tak napriklad prosadil reformu penzi, ktera je rozumna, ale neni popularni, tak jak levice tak pravice to chce zrusit. Jenom chteji pouzivat vic a vic penez vlady, jako kdyby vlada mela nekonecne mnozstvi penez. Reforma penze usetri penize vlade, ale ty to chteji zrusit. Levice a pravice jenom maji velke sliby, a na ne francouzska vlada nema dost penez. Nehlede k tomu, ze nekteri lide v levici maji radikalni nazory, nelibi se jim treba, ze Francie ma kapitalismus. A podobne nekteri lide v pravici maji take radikalni nazory. Proste vysledek parlamentnich voleb bude spatny pro Francii, at se utvori jakakoli vlada. A vzledem k tomu, ze zadna strana nebude mit vetsinu v parlamentu, tak bude tezke vytvorit novou vladu. Proste Macron uz vubec neni popularni, tak take strany stredu nejsou moc popularni. Tak bude budoucnost Francie aspon nekolik let velmi spatna. Vysledek parlamentnich voleb by byl jiste podobny, kdyby nebyly nyni, ale treba za rok. Vetsina Francouzu je nespokojena s nynejsi situaci a chteji velike zmeny. Tak budou velike zmeny, ale budou to spatne zmeny.
Uživatel_5846865
2. července 2024 • 12:14
@thomas2 Ano, vláda musí šetřit, protože Macron nechce nic dělat s finančními a daňovými podvodníky, dále pak s velkými firmami. Pokud byste četl celý program levice (což tady v ČR nikdo nečetl), pak byste zjistil, odkud chtějí svoje reformy financovat. Např. zdaněním velkých firem, které mají své "sídlo" v daňových rájích a ve Francii platí 0 daní. Tedy míň než normálně pracující člověk s minimálním platem....Jak říkám, přehled o francouzské politice bude mít pouze někdo, kdo umí francouzsky a dokáže číst francouzské zdroje informací. Česká média jako třeba tady reflex jsou prostě dost mimo