Zpětné zrcátko

Zpět na článek

Vladimír Mertlík: Chcimíři a vlastenci aneb Nevzdělaní primitivové, nebo vzdělané kolaborantské svině?

85 komentářů

Keltský Šaman
5. července 2024 • 10:31
Podle komentů je jasné, že se autor trefil do chcimírů a koblih
Caslava
4. července 2024 • 19:52
Když čtu to tupé hovado Mertlíka tak jsem hrdý, vzdělaný kolaborant.
Keltský Šaman
5. července 2024 • 10:37
@Caslava To je od tebe pochvala!
Caslava
5. července 2024 • 11:40
@Keltský Šaman taky jsem Mertlíkovu škatulku bral jako pochvalu. Snad to bylo zřejmé 😉
Keltský Šaman
5. července 2024 • 12:43
@Caslava Neumíš asi číst pořádně, já psal, že tvoje hloupá kritika je pro něho pochvala. Běž k očnímu jestli špatně vidíš
Jaroslav Konvalina
6. července 2024 • 20:01
@Caslava nejste namysleny?
Keltský Šaman
4. července 2024 • 16:14
Velmi dobrá otázka, za mě spíše užiteční idioti, ale lidé jako Tomio jsou velmi inteligentní, aby to dělali jen pro peníze
Avatar - našinec}
našinec
3. července 2024 • 22:10
Člověk, který drží nějaké morální hodnoty podporuje buď RF a ISR nebo UA a Palestinu. Pokud někdo podporuje UA a ISR, tak je jen americká vlezdoprdýlka.
PEtr Tobes
3. července 2024 • 22:19
@našinec pekna blbost, moralni hodnoty a podpora RF, ktery je cisty a nezpochybnitelny agresor...s ISR to neni uplne cernobile, ale hamas jsou teroristi coz je fakt...no a tahat do toho ameriku to je dalsi narativ russjke propagandy, jenze amerika zatim jeste nebojuje a ani nebude, to jen putinova paranoia
Keltský Šaman
4. července 2024 • 16:24
@našinec RF a morální hodnoty? Rusko je jediná země, kde se nečtou ruské knihy typu Revizor.
Zdeněk Cincibus
3. července 2024 • 20:54
Rus chce poroučet od Kamčatky až po Lisabon. Největší chci mír je Fin 5 milionů lidí 180 tisíc v armádě,800 tisíc v aktivních zálohách, 50000 krytů a jak vyřešil když mu tam lezli nezvaný.
Keltský Šaman
4. července 2024 • 16:25
@Zdeněk Cincibus A s moderním Švédskem v zádech, myslím tím Šv. zbrojovky
Honza xxx
3. července 2024 • 18:36
Kdybych měl něco napsat, asi by se tu rozjela další velká debata v podobě odpovědí na příspěvek. Jednoduše řečeno myšlenka dobrá, napsáno špatně. Je tu plno lží a dezinformací promíchaných s pravdivými informacemi. Takže tak...
Keltský Šaman
5. července 2024 • 10:38
@Honza xxx radši nepiš nic
Václav Růžička
3. července 2024 • 16:36
N všechny vzdělaný musí makat ty ostatní,aby mohli psát ***iny jako Mertlík.
Honza xxx
3. července 2024 • 18:26
@Václav Růžička souhlasím.
Miloslav Podhola
3. července 2024 • 14:36
Mertlík. nám předvádí,že Reflex je svinský chlívek a to co vidí tam, přisuzuje všem
Jan Olšánek
3. července 2024 • 14:28
*** Mertlík a kariérista! ☹️😡
Stanislav Vaněk
3. července 2024 • 13:23
Pan autor si tu historii podstatně a pro jistotu zkrátil. Kdo že nás to vehnal do náručí Stalina?
Nebyli to náhodou naši francouzští a angličtí přátelé, kteří ČSR "vyměnili" s Německem za mír ve světě?
Nebyli to naši francouzštì, angličtí a američtí spojenci, kteří nás vrhli do sféry vlivu SSSR na Jaltské konferenci? A Nebyli to tytéž země v roce 1968, které naprosto ignorovaly to, co se děje v naší zemi, a později v 90 tých létech za pomoci naších politiků zemi ekonomický vyloupili..
xkryspin
3. července 2024 • 19:14
@Stanislav Vaněk az na ten zaverbych souhlasil. v 90 letech nas nevyloupili to udelala az socanska vlada s velkym humbukem, ze zajistujou lidem praci venovali velke dotace a danove prazdniny nadnarodnim firmam, aby u nas zridili megamontovny, aby ty same firmy po skonceni danovych prazdnin presli, kde je to potom prislo levneji. Misto toho aby ty samy podminky nabidli domacim firmam.
giorgio287
3. července 2024 • 13:06
Je pozoruhodné, kolik fialových chciválků přisprostle plácá a nadává.

Argumentů nejsou schopni, jen zvrací ty své ideologické žvásty.

Jsou empirickým důkazem, že žít lze i bez mozku

Heil Fiala! Heil Bandera!
xkryspin
3. července 2024 • 19:17
@giorgio287 to je pravda, ze lze zit i bez mozku mimochodem samotna priroda vam dava za pravdu, ale bez rozumu ste prikladem naopak vy co tu placate protirecici a nesmyslne blaboly.
Václav Štícha
3. července 2024 • 13:04
Krásně napsáno, je to přesně tak!
Maple_Leafs_15
3. července 2024 • 12:28
Skvělý, bez servítek napsaný komentář Zpětného zrcátka!
Tnuto do živého.
Pavell6
3. července 2024 • 10:53
Přesně napsané. Jestli jsou Majerová a spol. primitivové nebo klaboranti? Řekl bych, že primitivní Majerová se nechala strhnout kolaboranty Ševčíkem a Štěpánkem a k nim se přidal další primitiv David. 😜😂
PEtr Tobes
3. července 2024 • 13:21
@Pavell6 Majerova tezko rict, rozhodne kolaboruje, jen je mozna natolik tupa, ze ji to ani nedochazi co vlastne to znamena. To David, ten hloupy neni, ten dobre vi, ze kolaboruje, ale ma z toho profit a dobrej flek, takze mu to vyhovuje, je to hnusne ale je to tak
Miloslav Podhola
3. července 2024 • 14:42
@Pavell6
Mnoho takových to příspěvků, pomlouvajícich chcimiry, svědčí o debilitě a neschopnosti logicky uvažovat jejich autorů, kteří neví, co sebou nese válka
Honza xxx
3. července 2024 • 18:30
@Pavell6 Nevím jak Majerová, ale kdyby byl Ševčík kolaborant, asi by za ním nestál celý akademický senát, který ho dosadil do funkce proděkana. Nebo jsou všichni v akademickém senátu kolaboranti, pane Pavell6?
PEtr Tobes
3. července 2024 • 20:20
@Honza xxx to je argument naprosto mimo, Sevcik si fakultu "zprivatizoval" a v senatu ma svoje lidi, kteri jsou mu zavazani za karierni postup a vzdy budou stat za nim, i kdyz to nedava smysl..takze kolaborant klidne byt muze a taky nejspis je, i kdyz to nedava tak otevrene najevo jako nekteri dalsi
PEtr Tobes
3. července 2024 • 20:22
@Honza xxx jestes dodam, to plati samo pro senat fakulty, ne pro senat univerzitni, ktery ma pravomoc fakultu v krajnim pripade zrusit a taky se o tom uz uvazuje takova fakulta je opravdu na nic, takze lepsi je ji zrusit a zalozit pak novou uz bez sevcikova zhoubnebo vlivu
giorgio287
3. července 2024 • 09:24
Mertlíju, jsi nevzdělaný primitiv, nebo vzdělaná fialová kolaborantská ***?

Já vím. Prodejná *** jsi!
tempter
3. července 2024 • 09:46
@giorgio287 A ty jsi jenom typická tupá zamindrákovaná kolaborantsky potrefená husa.
IvoCZ
3. července 2024 • 11:18
@giorgio287 Čerstvý vzduch dělá divy. I u takových hlupáků, jako jste Vy.
Maple_Leafs_15
3. července 2024 • 12:30
@giorgio287 nee, ale ty jsi šmejd
Pavel Vlček
3. července 2024 • 09:17
Trikolora jsou odpadlíci z ODS !!! Nemohli vystát Žumpíka Pavla Novotného Řeporyjce, tak odešli z ODS do SPD za Radimem Fialou - taky odpadlík z ODS !!! Jsou to agenti krtci ODS v SPD Tomáše Okamurského !!! Jsou to vlastně naší - skrytí ÓDéSáci v jiné straně, jako je třeba Jan Zahradil = agent krtek za ANO v ODS !!! Nebo jako Miloš Zeman byl opozičně-smuvní agent-krtek za ODS v ČSSD !!! Ale vy to opravdu, ale opravdu moc dobře víte !!! Jste globální korporátní probruselští eurohujerští progresivni liberální Presstituti !!! A co když to zase Ten Mučedník Donald Trump vyhraje ??? Andrej Trump vs. Donald Babiš !!! Václoš Klauzeman vs. Miclav Zemlaus !!! A Ten popletený stařík Joe Bidet je přecaj naprosto jasný Alzheimerik !!!
IvoCZ
3. července 2024 • 08:55
Co v článku nezaznělo je to, jak jsou dotyčná individua naivní, ba přímo hloupá. Pro Rusy jsou to doslova jen užiteční idioti. Pak by je odkopli. Co Rusové nenávidí, jsou vlastizrádci, kolaboranti. Pohrdají jimi.
PEtr Tobes
3. července 2024 • 09:17
@IvoCZ je to tak, a ze se jich tu vyskytuje nemalo...
PEtr Tobes
3. července 2024 • 08:41
kolaboranti s nepritelem byli v kazde dobe, velmi trefny clanek, zatim mohou kolaborovat vesele a nic moc se nedeje, ale to se muze zmenit...ostatne i zdejsi potrefene husy jsou toho dokladem, muzou klidne fandit masovemu vrahovi z kremlu a nic se jim nestane, ale to plati prozatim...a putler rozhodne nevyhrava, to uz by mel davno kyjev za 3 dny, ale nema...jen nici cizi suverenni zemi a vrazdi tam a vybiji si takto nechutne svuj vztek, ze ji vojensky neovladl celou a uz ani neovladne, ale jednou na to ten bastard dojede
Avatar - epr3}
epr3
3. července 2024 • 11:14
@PEtr Tobes 😂😂😂😂😂
Lilith Černá
3. července 2024 • 07:12
Kolaborantská *** (užívám autorova hulvátského osočení) Mertlík si dovoluje nazývat ***mi vlastenecké politiky? Asi přituhuje a chcípající kobyla nejvíc kope. Lidi si vás dobře pamatují - všechny, a na to nezapomínejte. Čas oponou trhnul a na vás už brzy taky dojde! Čímž nemám na mysli nic takového jako kriminál nebo popravy, kdybyste mi to chtěl náhodou podsouvat, ale upadnutí do zapomnění, až vás váš živitel přestane sponzorovat. Bez něj byste už dávno pochcípali hlady jako Šafr, Šídlo a další protinárodní paraziti.
IvoCZ
3. července 2024 • 08:49
@Lilith Černá Autor to pojmenoval správně. Těžko lze nazvat "vlastencem" někoho, kdo by nás obratem prodal RuSSku. Ale chápu Vás. Myslet bolí.
Pavell6
3. července 2024 • 11:02
@Lilith Černá 🤔 vlastenci? Ti co straní nepřátelskému režimu nazýváte vlastenci? Hodně ubohé uvažování.
Lilith Černá
3. července 2024 • 16:32
@Pavell6 A komu straní Nutella a spol. - Lejnové, senilnímu Bidetovi nebo snad Alzákovi ? Ten má jedinou starost, komu se zavrtat do análního otvoru, kolik dalších miliard nasypat do ukrajinské černé díry a jak rychle nás přivést cugrunt a do CIZÍ války. Kdyby ti diletanti nešturmovali ze závětří proti Rusovi, vůbec se nás to nemuselo týkat, nikdo nás neohrožoval. Proč se mám bát Rusů, když mám zem zamořenou ukrajinskými nacisty a primitivními hovady, která jsou věčně ožralá, jezdí jako dobytek, obtěžují naše dívky a sosají už dva roky náš sociální systém i zdravotnictví, namísto aby šli hrdinně bojovat s tím ošklivým Rusem? Rus mě nedojí, dojí mě Ukáčka, a to brutálně!
Maple_Leafs_15
3. července 2024 • 12:32
@Lilith Černá jsi nemocná. Dokazuješ to neustále a už dlouho. Chudáku
Pavel Maleček
3. července 2024 • 06:06
No Mertlíku výborně, tohle do kamene tesat a v parlamentu, na veřejných prostranstvích, úřadech, redakcích a hlavně školách povinně instalovat. Ovšem s tím, že by tam mělo být napsáno i to, že nejde jen o naše průhledné kolaboranty, ale i o většinu západního politického papalášstva, toho ve Washingtonu, Bruselu tuplem, "naši" vládu nevyjímaje.
Které zcela selhalo při "reakci" na ruskou průhlednou přípravu přepadení Ukrajiny a nyní se sice pomocí Ukrajině chlubí, ovšem jen v takové úrovni, aby konflikt na Ukrajině zamrznul a dál trval.
Protože to tak vyhovuje západním globálnímu silám, pro něž je jakýkoliv válečný konflikt zdrojem obřích zisků a také levné a pracovní síly v podobě milionů prchajících Ukrajinců. Zvlášť když jim už došlo, že navážení afroislámské masy jim ne zisky, ale problémy přinese.
To nemluvě o s tím souvisejícím zblbnutím západního, rádoby morál-intelektuálstva neomarx-progres ideologií s jejím multikulti, gender, LGBT či eko-klima třeštěním. Přinášející většině běžného občanstva nejen zhoršení životního standardu, ale i ztrátu bezpečí a kulturně sociálních jistot. Až tak, že jim to ze života peklo dělá.
Což je pro občanstvo států z dříve sovětského bloku natolik děsivé, že v Rusku svou záchranu začínají vidět. A tak v ruské, na západ agresi necítí nebezpečí, ale šanci na záchranu před západním neomarx-progres třeštěním. Což samozřejmě voda na mlýn všemožným chcimírům, ve skutečnosti s Ruskem kolaborantům je.
O tomhle však Mertlík ani nepípne. Ovšem je pak mezi ním, jasně bruselským vlezdo***istou a proruskými kolaboranty nějaký rozdíl?
Spytar
3. července 2024 • 10:38
👍🏻@Pavel Maleček❤️ napsal opět brilantní komentář 👏🏻👏🏻👏🏻 a já ✍🏻
Jana Čangelová
3. července 2024 • 04:56
Voni si myslí že je rus se je ušetří první by šly kolaboranti už by nebyli třeba kadyrovci by z nás všech udělali kozy ve válce nejde zachránit všechny
Avatar - epr3}
epr3
3. července 2024 • 11:17
@Jana Čangelová Ty hesky čésky vrajt, Janycko 😂.
Spytar
2. července 2024 • 23:11
Výborně a přesně popsáno: Memento bloody Kremlody! !!
A výborně jste těm jejich českým kolaborantským, nebo jen tupým Mužikům , zde v diskuzi, mnohdy se maskujících jako Naši lidí,(nebolí Našinci šlápl na kuří oka....🤣
giorgio287
2. července 2024 • 21:08
Autor není vůl. On je korunovanj!
IvoCZ
3. července 2024 • 11:16
@giorgio287 Jj, u Vás to je evidentní.
Martin Kopecký
2. července 2024 • 20:55
Neuvěřitelné zpětné zrcátko či křišťálová koule páně Mertlíka.
Jenom normálně pracující, daně platící, slušný život vedoucí a minimálne selský rozum používající , doufám, většina občanů našeho státu, kteří dali docela demokraticky částečně svou vůli najevo v eurovolbach asi neví jak se tito "jedině pravdomluvci" mohou tak dobře živit těmito odpady verbálními i duševními. A maximální dehonestaci názorově jiné nesouhlasící většiny.
Ať žije demokracie! Ale jen ta naše česká menšinová!!
Karel Prochazka
2. července 2024 • 19:56
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
giorgio287
2. července 2024 • 21:10
@Karel Prochazka
Není to vaše nabádání k zakroucení krkem vládě soudruha Fialy trestné?🤣
Pavel Maleček
3. července 2024 • 06:31
@Karel Prochazka - akorát že ty rudé, pravda zeleně se maskující *** dnes vládnou i Bruselu a celému západnímu světu. A ty se mám zrovna tak chystají zakroutit krkem jak ty v Kremlu.
Takže i těm bruselským rudým sviním, chceme-li zůstat Čechy a ne ruskou gubernií či bruselskou džamaislámií , po bolševicku krkem zakroutit musíme.
A tak je jasné, proč nás matka příroda dvěma rukama vybavila.
Frantisek Najman
2. července 2024 • 19:20
Ten Mertlík považuje své spoluobčany za nevzdělané primitivy a vzdělané kolaboranntské ***. Ať se zamyslí nad tím, co je vlastně on sám!
Václav Sochor
2. července 2024 • 20:08
@Frantisek Najman
Ano byli to poměrně ostrá slova ale byly adresovány určitým lidem. Ne všem. Mimo jiné v případě pana Štěpánka s ním dokonce plně souhlasím. Znám ho totiž osobně. Vždycky byl jen podrž taška někoho a myslí si o sobě kdoví co není. Opravdu v případě pana Štěpánka není o co stát.
Avatar - našinec}
našinec
2. července 2024 • 19:02
Že ji to ale sluší?!
Jan Drápal
2. července 2024 • 18:58
Musím panu Mertlíkovi vyseknout obrovskou poklonu, za tak výstižně a srozumitelně popsanou zabedněnost některých naivních rádoby mírotvurců. Nikomu nic zlého nepřeji, ale rád bych viděl jejich ksichty, kdyby někdo přišel do jejich domu, znásilnil a zmrzačil rodinu, vyhodil je na ulici a ještě by si z nich udělal poslušně loutky. Logicky, dle jejich narativu by měli mít na tváři úsměv, protože je naprosto logické vetřelci ustoupit a nerozdmýchavat emoce.
Jsem moc rád, že jsou v tomto státě také normální soudní lidé
Díky pane Mertlíku za to, že jste. A s ledovým klidem ignorujte ty bezmozky, kteří se pokoušejí dehonestovat Vaši práci a převracet hodnoty, skutečnosti a dějiny.
Avatar - našinec}
našinec
2. července 2024 • 19:04
@Jan Drápal Ano, máme vládu, která taková pozvání činí. Evidentně se vám to líbí. Tak si prosím nestěžujte, stane-li se tak!
Jan Drápal
2. července 2024 • 19:37
@našinec Člověče, vy vůbec nechápete Máte zásadní nepochopení, tito lidé se neptají, jestli je zvete. A vláda? Uklízí bordel po těch, které slibovaly, že bude dobře. A kdyby jste mne podezíral ... nemám akcie této vlády, opravdu ne Ale jednou možná prozřete a zjistíte rozdíl mezi odpovědnosti a populismem
Petr Burda
2. července 2024 • 17:59
Nac tak příkře, ba přímo vulgárně, pane Mertlíku?
Co Vám ta ubohá matka selat udělala zlého, že jí přirovnáváte k těmto "osobnostem"?
Avatar - Petr Fojtik}
Petr Fojtik
2. července 2024 • 17:58
Nechtěj dělat něco jiného Mertlík? Mají pravdu, to jó, ale číst se to moc nedá. A Landsmanna vezmou sebou.
xkryspin
3. července 2024 • 10:08
@Petr Fojtik tak to nectete. Ja taky nectu dobreho vojaka Svejka, ackoliv je vetsina cechu povazuje za klasiku. Nejde o to, ze by to bylo spatne napsano, jen se mi proste nelibi jak se lidi radi stotoznuji s Josefem Svejkem. Tak nazaver nectete tyto autory a budete mit klid.
Avatar - našinec}
našinec
2. července 2024 • 17:37
Co se týče Putina, tak jsem napsal kdysi zde toto:
Neustále se u nás straší Putinem, ale co by se pro běžného občana změnilo? Nyní na každé státní a veřejné budově visí vlajka UA, ukrajinština je polooficiální řeč, peníze ze státního rozpočtu jdou na UA, Fialova vláda v zahraničí chrání zájmy UA, UA nám říká, jak se máme chovat a s kým můžeme obchodovat, atd.....Zkrátka jsme si vybrali Rusa, kterému jsme se podřídili. Myslet si však, že modrožlutý je lepší než červenomodrobílý je hloupost.
tempter
2. července 2024 • 17:47
@našinec Měl by ses trošku víc snažit nebo tě vyhodí. I lhát se musí umět, pokud to má mít alespoň nějakou úroveň...
Avatar - našinec}
našinec
2. července 2024 • 18:05
@tempter Tak přestaň plkat a napiš v čem se mýlím.
tempter
2. července 2024 • 20:43
@našinec ty se nemýlíš, ty prostě lžeš.
Avatar - našinec}
našinec
2. července 2024 • 20:58
@temper To fakt nedokážeš nic k tématu napsat? To jsi opravdu takový klasický vládní idiot, co má dvě VŠ k hovnu?!
tempter
2. července 2024 • 21:36
@našinec Doufal jsem, že jsi aspoň ta inteligentní ***, ale ty jsi jenom ten nevzdělaný primitiv, škoda energie na vás.
Karel Teply
2. července 2024 • 17:50
@našinec Ty jsi na tom jak ? Sotva jsi odložil svazáckou košili tak je Ti smutno ? Zkus si najít smysluplnou práci a nebudeš mít čas psát hlouposti.
Avatar - našinec}
našinec
2. července 2024 • 18:03
@Karel Teply Když není mozek, tak jsou urážky. Typické chování podporovatelů 5ti koalice.
Avatar - našinec}
našinec
2. července 2024 • 17:34
Izrael se vůči Palestincům chová hůře jak Rusové vůči Ukrajině. Jelikož ČR podporuje ten správný státní terorismus, tak s tím ČR souhlasí. ....Naše vláda se chová co se týče Izraele minimálně stejně jako protivládní síly vůči RF. Domnívám se však, že většinou protivládní síly nepodporují RF, ale nesouhlasí s chováním vlády ČR v tomto konfliktu.
Karel Teply
2. července 2024 • 17:51
@našinec Pořád to stejné. Jsi jako kafemlejnek.
Avatar - našinec}
našinec
2. července 2024 • 18:58
@Karel Teply A jak ty? Také nejsi kafemlejnek? Když někdo podporuje RF a ISR, tak mu věřím, že je to o hodnotách. Když někdo podporuje UA a Palestinu, tak mu věřím, že je to o hodnotách. Pokud někdo podporuje ISR a UA, tak mu nevěřím, že je to o hodnotách.
Petr Burda
2. července 2024 • 18:02
@našinec Izraelci Filistini (česky Palestince) zaměstnávají, Izrael dodává vodu, energii, potraviny... A když Filistini na své chlebodárce střílejí, stát Izrael je jako své občany brání.
Avatar - našinec}
našinec
2. července 2024 • 18:08
@Petr Burda Dobře posloucháš propagandu. Tohle se však týká jen části Palestinců, jinak Izrael Palestinské samosprávě dluží obrovskou částku peněz za pronájem území.
xkryspin
3. července 2024 • 10:16
@našinec co by s tema prachama Filistini delali? Vysadily sady, zavlazili pudu, vytvorili infraskturu? Dost pochybuju, spis by nakoupili dalsi kasamy, aby mohli dale zbabele schovani za zenami a detmi a nemocnicemi postavenymi Izraelci, bombardovat Izraelske uzemi. Co vy na to? Jakou lez ted vycucate s prstu?
Petr Brtník Hanka
2. července 2024 • 16:38
Pane Mertlíku, souhlasím s Vámi.
Avatar - Lior Chaos}
Lior Chaos
2. července 2024 • 16:29
Na tento článek stačí jedna věta. S*ině nemusí být jen kolaborantská, že Mertlíku ?
Petr Brtník Hanka
2. července 2024 • 16:38
@Lior Chaos to máš pravdu chlapče. Třeba se dokonce bojí svého vlastního jména. Třeba .... třeba jako ty.
sammartin
2. července 2024 • 16:58
@Lior Chaos
Čti si Sputnik Vatniku...
Karel Teply
2. července 2024 • 17:54
@Lior Chaos *** si může říkat třeba Chaos ? To jsi myslel ?,
Avatar - Lior Chaos}
Lior Chaos
2. července 2024 • 19:47
@Karel Teply
Ne, myslím, že podle tvého jména už jsi měl sloužit v Perlovce s kabelkou v ruce😂. Namasti si pozadí aby jsi nepřišel k úhoně, vemeno z ryby.
vojtech cizek
2. července 2024 • 16:08
Kašpar.