Rozhovory

Zpět na článek

Jindřich Vobořil: Omezení reklamy i větší kontrola prodeje alkoholu by byly správné

5 komentářů

Uživatel_5836863
Zákazy jsou ta nejlepší reklama. Zakázané ovoce je zejména pro mladé blbce sexy. Kolikrát já vůl se zeblil po chlastu. Ale musel jsem, protože se to nesmělo. Po osmnáctých narozeninách už mě to tak netáhlo.
Zákaz má efekt v jediném případě. Když je vysoká pravděpodobnost trestu, a trest není k smíchu. Třeba jako provaz za drogy v Singapuru.
Ivan Fučík
Také si nejsem jist, jak velký význam by měly zákazy a omezení. Další zásahy státu, další úředníci kontrolující vymáhání a sankce, při dost pochybném vysledku.
Juchin
Nějak si nejsem jist, že se to dá omezeními a restrikcemi zlepšit. V Německu,. které je v rozhovoru dáváno za vzor, jsou reklamy na alkohol a hlavně pivo úplně běžné. Navíc mají uzákoněno, že pivo a víno (nápoje s nízkým obsahem alkoholu) se může pít už od 16 let (což podle mně odpovídá tomu, že středoškoláci pivo běžně pijí stejně jako u nás, ale v Německu - a nejen tam - za to nejsou kriminalizováni).
kosmos kosmos
Dezoši budou furt chlampat🤣👍reklama nereklama
lug70
@Juchin v Německu mají i speciální zákon, který pivovarům nařizuje aby pivo vařily tradičním způsobem z tradičních surovin. Poslední dobou se na netu i v médiích přetřásá, jak je možné, že pivo od našeho Plzeňského prazdroje, koupené v Německu chutná úplně jinak a lépe než pivo koupené u nás. V tom bude zakopaný pes. Pro německý trh Plzeňský prazdroj nemůže výrobu šidit nějakými náhražkami, jako u nás, protože by porušoval německé zákony. Počítám, že podobné zákony budou mít Němci i v případě dalších potravin a nápojů aby nedocházelo k šizení na surovinách a kvalitě.