Jan Vacek
Základním problémem seriálů asi je, že děj je podřizovan požadovanému počtu dílů a protahován chybným i konfliktním jednáním v mezilidských, společenských vztazích a okrajovými příběhy. To pak kazí logické myšlení i vkus. Jsou ovšm seriály, kde každý díl má uzavřený děj a řadu propojují silné osobnosti. Jako příklad mohu uvést německé seriály Loď snů nebo Hotel snů, kde se odehrávají lidské příběhy hostů v atraktivním přímořském prostředí a za účasti vedoucích osobností celé řady. Má to lidsky pohodové poselství.
Základním problémem seriálů asi je, že děj je podřizovan požadovanému počtu dílů a protahován chybným i konfliktním jednáním v mezilidských, společenských vztazích a okrajovými příběhy. To pak kazí logické myšlení i vkus. Jsou ovšm seriály, kde každý díl má uzavřený děj a řadu propojují silné osobnosti. Jako příklad mohu uvést německé seriály Loď snů nebo Hotel snů, kde se odehrávají lidské příběhy hostů v atraktivním přímořském prostředí a za účasti vedoucích osobností celé řady. Má to lidsky pohodové poselství.