Komentáře

Zpět na článek

Páral: Konec českého autolandu se blíží. Green deal drtí průmysl, bude se propouštět

21 komentářů

Anonym
Prestante písať hlúposti ! Predstavenstvo o ničom nerozhoduje . Pre koncern VW, je rozhodujúca zlatá akcia, ktorú vlastní štát Dolné Sasko a jeho zástupci v dozornej rade sú politici a tí vedia , že prepustení robotníci sú zároveň aj voliči . Ten kto pracoval v koncerne VW vie , že sa jedná o pravideľné vydieranie pred kolektívnym vyjednávaním . Ak skončia závody v Nemecku, tak skončia aj členovia predstavenstva a možno aj celý koncern a to akcionári nedovolia ...
giorgio287
Asi by pomohlo nejdřív na týden zamknout EU budovy v Bruselu a vypnout elektřinu, teplo, vodu a zavřít kanalizaci. Pak poslat Palestince na nevěřící psy v europarlamentu a eurokomisi a všech úřadech. Hromadný pohřeb by byl určitě levnější, než zničení a zchudnutí Evropy grýndýlem. Eurosoudruh Síkela palestincům pošle naše prachy, aby měli zač nakoupit mačety, nože a samopaly, aby měli ekofašisty čím multikulturně obohatit. 🤣Takže to máme pořešený, Ivánku, kamaráde!
lug70
Bruselskými "elitami" plánovaná deindustrializace Evropy zářně pokračuje. Takže soudruzi "Hurááá" vstříc chudobě a ještě více Green dealu. To je všechno centrálně řízený záměr.
Anonym
@lug70 Oni už predsa majú "zarobené " ...
kosmos kosmos
Zavolejte středuli ta vás zachrání 🤣👍
Avatar - Uživatel_5734171
Uživatel_5734171
@kosmos kosmos
středuli a hustou dvojku Maláčovou se Stropnickým...
Avatar - epr3
epr3
@kosmos kosmos Abys Středuli nevolal sám, až poletíš ze svého fleku. On to totiž není problém jen automotive, ale celého průmyslu Evropy, pro který jsou tu už příliš drahé suroviny a energie na to, aby byl světově konkurence schopný. Ale to je na tebe asi moc, co?
kosmos kosmos
@epr3 máš smůlu dezoši 😀 v průmyslu nedělám 👍a bacha ať tě kapitalista nevykopne a pak můžeš bečet u středule🤣
giorgio287
@kosmos kosmos
V blázinci se nepracuje. Chápu 🤣🤣🤣
kosmos kosmos
giorgio287 tak začni něco dělat dezošu 🤣👍
Anonym
@epr3 Nie je to o surovinách, ale o nenažranosti, keď sa chceli namastiť v komunistickej Číne a priam darovali na striebornej tácke Číňanom všetku know how zadarmo, ktorú si museli takí Japonci ukradnúť a zdokonaliť . A Čína teraz už nikoho nepotrebuje, vystačí si aj s vlastnou spotrebou ...
Avatar - Uživatel_5734171
Uživatel_5734171
Tohle jsou zase takové klasické nesmysly automobilové lobby. Automotive byla nafouknutá bublina, pokud končí, je to jedině dobře. Auto má sloužit k přepravě lidí a zboží z bodu A do bodu B. Nemá sloužit jako motor ekonomiky. Je opravdu šílené kupovat si každých pět let nové auto. Měl jsem tři Octavie a každá další je horší. Nejlepší byla jedničková na benzín. Minimum elektroniky, naprostá spolehlivost. Pak jsem si koupil novou dvojkovou, tam už to bylo slabší. teď mám trojkovou z ročního operáku a další už nechci. Já opravdu nepotřebuji, aby mi počítač hlídal každý nesmysl. Pak stačí banální závada a auto je nepojízdné. Ve finále člověk zjistí, že půlku svého příjmu dává na koupi a provoz auta.
Jinými slovy, ekonomika musí jít jiným směrem a musí platit, že ten směr musí být především udržitelný. Tato země se musí víc orientovat na služby, terciální sféru a další odvětví. Turismus je třeba odvětví, které je schopno výpadky automotive nahradit. A zahraniční turisté jsou v podstatě totéž, co export. Stejně tak nejrůznější zdravotnické obory, lázeňství apod. Tam je obrovský potenciál. To jsou přesně ty vize, které této zemi chybí...
Jan Bejšovec
@Uživatel_5734171 A díky komu jsou ta auta horší a horší?? Díky EU, která tlačí nesmysli, jako start/stop, pípaní při nezapnutém pásu, kontrolu rychlosti, atd, atd. Lázeňství nás nespasí, protože je to služba, která nevytváří hmotu. K čemu je mi možnost mít lázně, když se tam nemám čím dopravit. Na jedné straně pindáte o udržitelnosti, na druhé o turismu. Tyhle dvě věci jaksi nejdou dohromady
Avatar - Uživatel_5734171
Uživatel_5734171
@Jan Bejšovec
prozradím ti tajemství, do Varů, Františkových i Mariánských lázní jezdí vlak. Dokonce tam staví i Pendolíno...))) A netuším, jakou hmotu by mělo vytvářet. Každopádně by bylo dobré si zjistit, kolik platí zahraniční klienti, to je čistý "export". A jsou to desítky miliard ročně. Turismus, lázeňství, zdravotní služby atd., to je obrovský potenciál. Rozhodně větší, než do budoucna automotive...
Jan Bejšovec
@Uživatel_5734171 No a jsme u toho, Zas jen bolševické myšlení. Přímý vlak Praha Kar. Vary - Krušnohor, tam jede 3 hodiny 25 minut. Plus cesta na vlak a z vlaku do lázeňského domu, bratru 5 hodin. Autem jsem tam od dveří ke dveřím za 2 hodinky. A vážně nevíte jaké hmoty by se měli vytvářet? Třeba takové, které Vám jsou k něčemu. Jídlo, bydlení, ošacení. Ty vaše desítky miliard ročně z turismu je jako plivnutí do moře. Potřeba jsou stamiliardy. Ale to by muselo přijet tolik turistů, že by Česko bylo zahlcenější než Benátky a progreivistická levičácká prasata by řvala jako první po omezení.
Anonym
@Uživatel_5734171 Bože koľko hlúpostí sa ti podarilo dať do jedného príspevku ! Najlepšie by bolo podľa teba asi ostať pri petrolejkách . Turizmus neživí ani Francúzsko, ktoré je v tomto v Európe numero uno ! Peniaze sa " vyrábajú " jedine vo výrobe niečoho a službách , ale podľa príkladu GB, ak neexistuje výroba , tak neexistujú služby . A ak píšeš o víziách, ktoré chýbajú , tak ekonomika ČR a SR je plne závislá na ekonomike Nemecka a s tým žiadna vízia nič nespraví ...
Viliček
Problém neni, že stoupá nezaměstnanost. Máme přezaměstnanost. Problém je, že ubývá produktivních míst a erár bují.
Avatar - Uživatel_5734171
Uživatel_5734171
@Viliček
je to tak, tato země musí začít produkovat HODNOTY. Když koupím cihlu a desetkrát ji přeprodám, žádná nová hodnota tím nevznikla. A na tomto principu bohužel funguje většina současné ekonomiky...
shoogy77
Dyť prej chybí 250 000 lidí v průmyslu?Tak to zas tak horký nebude ne?
Richard Šebesta
Grenn deal drtí průmysl,bude se propouštět. Ursula ty nezaměstnané zaměstná,nebojte. To je ta správná komunistická politika !
Jan Bejšovec
@Richard Šebesta Jasně, že je zaměstná. Budou šít duhové vlajky a maskáče pro těhotné...