Archív
janaiii
0
http://www.ulozto.cz/hledej/?q=irena+obermannova
Přejít do diskuze
pet.pet
Tam měl být tento smailík .Jednou nás pomlouvala nějaká baba ze sousedství a říkala o nás, Ti si žijou! Mají 3 auta!! Tak se to od té doby u nás doma chytilo
pet.pet
Hele a není to úplně jedno jestli měla něco s Havlem nebo neměla? Jestli to je fikce nebo satisfakce? Já to četla.Doma ji mám.A jeji koupi neberu jako podporu autora, ale jako to, podporu existence knih a knihkupců. Nesnáším knihovny a kopírování knih po netu.Nejsem ani odborník na literaturu ani se nepovažuji za intelektuála. Jsem máma od 3 dětí, středního věku s VŠ vzděláním. Nejsem milionář, ale máme na chleba i na sůl a 3 auta!!!! Považuji se za střední třídu, střední proud. A pokud tedy můžu mluvit za střed. Mně se kniha líbila.Alespon jsem si u ní odpočinula. Já nechci číst polemiku o nesmrtelnosti chrousta. Já polemiku o nesmrtelnosti chrousta zažívám každý den v reálu. Snažte se diskutovat s puberťáky a jedním batoletem o tom, kdo bude rozhodovat a na nějakého intelektuální spisy vám už večer nezbydou psychické síly.Moje heslo je "Hlavně to nebrat vše tak vážne, ne?!"
maravesan
Bravóóóóó, v Reflexu jste Tajné knize pí. Obermanové věnovali pouze deset stran. Takže se pořád můžete tvářit, že vás tato kniha vůbec nezajímá a místo toho radši sáhnete po souboru esejů od předního literárního kritika.
J.V.
J.V.
whocares
Je to samozřejmě mazaná mystifikace. I to že se pan Václav naoko durdí, a možná je i této myšlenky původa, neb jeho potměšilosti by to odpovídalo. Ale trubky kupují ! Ne, nemám jich doma 10, až se budete ptát. Nemám ani jednu, neb nesnáším ani paní sepisovatelku, ani tlachapouda Václava.
von.rammstein
to se dost pletete. nechutný je člověk co si takovou knihu koupí, protože tím autora podporuje.
maravesan