Komentáře
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHrdina akčních filmů Steven Seagal v dokumentu odporně lže o Ukrajině. A tvrdí, že by pro Putina i zemřel
115 komentářů
Bořivoj Zelený
3
Možná má pan Seagal pravdu o ruskoukrajinském konfliktu. Proč by jinak Mezinárodní soudní dvůr OSN smetl ze stolu naprostou většinu žalob Ukrajiny na Rusko.
TCerny
2
@Bořivoj Zelený k resoluci odsuzujici Rusko se nepripojila 1,5 miliardova Cina, 1,5 miliardova Indie , 300 mil. Indonesie ( kde zije nejvice muslimu z celeho sveta -98% obyvatelstva ) , 200 mil Brasilie .pro byla 330 mil. USA , 390 mil. EU (vcetne 1 milonoveho Estonska , Litvy a Lotysska a 10 mil. Ceska) , 66 mil. GB ,etxc. coz zase tak mnoho neni.Proti fingovanem duvodu k invasi USA do Iraku s 1 milionem zabitych civilistu v Iraku se zadne protesty nekonaly , jen Collin Powels coby ministr zahranici USA podal znechucen demisi (viz velmi dobry film Official secrets s Keira Knightly z r. 2019). Nebo Vietnam z r. 66.I kdyz mam ten nadherny multikulturelni melting pot vsech ras, barev kuze a nabozenstvi USA jinak velmi rad!
Jan Macharacek
0
@TCerny Lžete,tavárišč.
TCerny
Dnes 72 lety ( je jen o 10 let mladsi nez ja) 193 cm velky , 130 kg tezky Steven Seagal ( "racek" seagull ) narozeny v Lansing ( capital of Wisconsin ) se v sedmnácti letech rozhodl odcestovat do Japonska, aby se mohl učit od největších mistrů.
Černý pás (první dan) získal v roce 1974 (mimo aikida získal černý pás v karate, judu a kendu).
O rok později si otevřel, jako první Američan, v Japonsku školu aikida a oženil se se svou první ženou Miyako (dcerou japonského učitele bojových umění). Navzdory tomu, že nebyl Japonec, tak on i jeho škola získala všeobecné uznání.
Pracova také pro CIA.
Po patnácti letech pobytu v Japonsku se vrátil zpět do USA, kde si v Los Angeles založil školu bojových umění. Škola si zanedlouho vybudovala skvělou pověst. Steven Seagal je držitelem sedmého danu v aikido a patří celosvětově k nejvýznamnějším mistrům.
Seagala obvinily v listopadu 2017 ze sexuálního obtěžování herečka Julianna Marguliesová a modelka Jenny McCarthyová.
V lednu 2016 získal srbské i ruske státní občanství.
Seagal jako herec mi neimponuje , nicmene jeho nahledy jsou mi blizke na rozdil od viliama Bucherta
Černý pás (první dan) získal v roce 1974 (mimo aikida získal černý pás v karate, judu a kendu).
O rok později si otevřel, jako první Američan, v Japonsku školu aikida a oženil se se svou první ženou Miyako (dcerou japonského učitele bojových umění). Navzdory tomu, že nebyl Japonec, tak on i jeho škola získala všeobecné uznání.
Pracova také pro CIA.
Po patnácti letech pobytu v Japonsku se vrátil zpět do USA, kde si v Los Angeles založil školu bojových umění. Škola si zanedlouho vybudovala skvělou pověst. Steven Seagal je držitelem sedmého danu v aikido a patří celosvětově k nejvýznamnějším mistrům.
Seagala obvinily v listopadu 2017 ze sexuálního obtěžování herečka Julianna Marguliesová a modelka Jenny McCarthyová.
V lednu 2016 získal srbské i ruske státní občanství.
Seagal jako herec mi neimponuje , nicmene jeho nahledy jsou mi blizke na rozdil od viliama Bucherta
@TCerny omlouvam se za hrubou chybu-Lansing je hlavni mesto statu Michigan,( hlavni mesto Wisconsinu v sousedstvi je Madison a Minnessotty pak St.Paul).mam velkou radost z toho , ze jeste coby 81 lety dedek ( Tattergreis ) umim zpameti vsechna hlavni mesta vsech 50 statu USA-takovou blbinu umi ale jen malokdo z americanu , ja jsem ale nepotkal ani jedineho)
eva27
Tak na co ceka? Muze pro nej chcipnout treba hned, hrdina. A nechtel by si toho skreta vzit s sebou, aby mu v pekle bez nej nebylo smutno?
@eva27 pod " skretem" myslite Selenskeho vzhledem k velikosti postavy ( nanismus versus gigantismus s ruznymi odstiny)?
Petr Kareš
To je opravdu primitiv. Nejenom duševní žebrák. Ostatně koho by nebavilo nechat se hostit s pompou, dostávat dary apod. zejména, když jeho filmová kariera dávno skončila.
@Petr Kareš No myslím že Steven si vydělal dost peněz. Takže že by trpěl nedostatkem ? To naše současná vláda to jsou jiní " šíbři " lžou jak si museli přidat protože to rozhodl ústavní soud ale jak se ukazuje nemuseli. Mi je určitě sympatičtější Steven Seagal jehož filmy jsou super než fialová válečná vláda se svým heslem : PO NÁS POTOPA A SVÝM NEKONEĆNÝM LHANÍM A DEZINFORMACEMI.
epr3
Válka na Ukrajině se chýlí ke konci. Možná by si pisálkové už mohli hledat jiné téma.
https://pravyprostor.net/ruska-dominance-na-ukrajinskem-valcisti/
https://pravyprostor.net/ruska-dominance-na-ukrajinskem-valcisti/
TCerny
Krym s 90% ruskeho obyvatelstva stejne jako Donbas tez s 90% rusu se uz nikdy nedostane se uz nikdy nedostane do teritoria Ukrajiny ,ktera by nutila rusy ucit se ukrajinsky ,( jako jsem to my cechoslovaci po valce delali se sudetskymi nemci , kterych bylo pred valkou v Sudetech 90% a jen 10% cechu) ani kdyby se cela nase EU stavela na hlavu.
Krym zavzala Katerina Velika do teritoria Carskeho Ruska jiz v r. 1794.
Carske Rusko sestavalo tehdy z Velke Rusi, Kyjewske Rusi a Bile Rusi.
Pri vzniku SSSR v r. 1917 zustal Krym v teritoriu Ruska a to i po 2. svetove valce az do r. 1954( to mi bylo teprve 11 let), kdy jej opilec Chruscov predal do teritoria Unkrajinske socialisticke rep.v Te dobe zilo na Krymu 70% rusu a jen 16% ukrajincu.Dnes zije na Krymu 90% rusu kteri si nepreji ucit se ukrajinsky a a nastesti se nikdy tuto rec ucit nebudou muset.Stejne tak obyvatele Donbasu.
Obdobna situace je dnes treba v Katalansku ci Baskicku , ktere se vsak nikdy od Spanelska odtrhnout nemohou , neb nemaji zadne mocne sousedy , kteri by jim v jejich intencich pomohli , jako je maji Krym a Donbas( quod erat demonstrandum ).Jak absolutne nerealne jsou ty opet zarucene "plany na vitezstvi "( jako uz tolikrat) nad Ruskem vlastnicim nejvice atomovych bomb na svete toho 150 cm ukrajinskeho histriona , ktery ve mne vzbuzuje nauseu ( coz je jiste moje chyba!) protoze cela nase EU jej obdivuje.V OSN se nepripojila k resoluci odsuzujici Rusko : 1,5 miliardova Cina, 1,5 miliardova Indie , 300 mil.Indonesie , 200 mil. Brasilie etc. Podporu zikal ten histrion ale od 400 mil. EU , 330 mil. USA a 66 mil. GB coz je jiste take dost.Lec nejblizsi mesice ukazi , jak se themaimanentni situace vyvine.
Krym zavzala Katerina Velika do teritoria Carskeho Ruska jiz v r. 1794.
Carske Rusko sestavalo tehdy z Velke Rusi, Kyjewske Rusi a Bile Rusi.
Pri vzniku SSSR v r. 1917 zustal Krym v teritoriu Ruska a to i po 2. svetove valce az do r. 1954( to mi bylo teprve 11 let), kdy jej opilec Chruscov predal do teritoria Unkrajinske socialisticke rep.v Te dobe zilo na Krymu 70% rusu a jen 16% ukrajincu.Dnes zije na Krymu 90% rusu kteri si nepreji ucit se ukrajinsky a a nastesti se nikdy tuto rec ucit nebudou muset.Stejne tak obyvatele Donbasu.
Obdobna situace je dnes treba v Katalansku ci Baskicku , ktere se vsak nikdy od Spanelska odtrhnout nemohou , neb nemaji zadne mocne sousedy , kteri by jim v jejich intencich pomohli , jako je maji Krym a Donbas( quod erat demonstrandum ).Jak absolutne nerealne jsou ty opet zarucene "plany na vitezstvi "( jako uz tolikrat) nad Ruskem vlastnicim nejvice atomovych bomb na svete toho 150 cm ukrajinskeho histriona , ktery ve mne vzbuzuje nauseu ( coz je jiste moje chyba!) protoze cela nase EU jej obdivuje.V OSN se nepripojila k resoluci odsuzujici Rusko : 1,5 miliardova Cina, 1,5 miliardova Indie , 300 mil.Indonesie , 200 mil. Brasilie etc. Podporu zikal ten histrion ale od 400 mil. EU , 330 mil. USA a 66 mil. GB coz je jiste take dost.Lec nejblizsi mesice ukazi , jak se themaimanentni situace vyvine.
@TCerny
Znamená to tedy, že rusko nemá nárok na polovinu svého území, protože tam nežijí rusové, ale většinově ***ři, Inguši, Čuvaši, Kazaši, Čečenci atd.? A jedná se většinou o muslimy. Rusko je v současných hranicích neudržitelné a jeho rozpad dávno začal. Krym nebo Donbas rusům patřit nebude, možná vznikne nějaký nový útvar, možná nějaká autonomie pod správou mezinárodního společenství. Až jednou půjde k zemi (respektive k hladině) Kerčský most, nebudou rusáci schopni Krym zásobovat a bude vymalováno... Problémem každého okupovaného území je to, že tam musí okupant posílat a platit armádu a správu. Což je mimořádně nákladné. kromě toho si sami rusáci odstřelili jediný zdroj vody a to Kachovskou přehradu...
P.S. to vytečkované jsou Tat.a.ři
Znamená to tedy, že rusko nemá nárok na polovinu svého území, protože tam nežijí rusové, ale většinově ***ři, Inguši, Čuvaši, Kazaši, Čečenci atd.? A jedná se většinou o muslimy. Rusko je v současných hranicích neudržitelné a jeho rozpad dávno začal. Krym nebo Donbas rusům patřit nebude, možná vznikne nějaký nový útvar, možná nějaká autonomie pod správou mezinárodního společenství. Až jednou půjde k zemi (respektive k hladině) Kerčský most, nebudou rusáci schopni Krym zásobovat a bude vymalováno... Problémem každého okupovaného území je to, že tam musí okupant posílat a platit armádu a správu. Což je mimořádně nákladné. kromě toho si sami rusáci odstřelili jediný zdroj vody a to Kachovskou přehradu...
P.S. to vytečkované jsou Tat.a.ři
@Uživatel_5734171 ale Kazachstan nepatri k Rusku a ostatni mensiny , ktere k Rusku 100 let patri mluvi samozrejme Rusky.
Ja si zcela jiset nemyslim, ze Krym nedostane dostatecnou podporu z Ruska at ten ktery most stoji , je pooskozen nebo bude jste postaven .
Ten malilinky , mladicky ukrajinsky histrion mi vubec sympaticky neni ( a to je litothes!)
To co pisete o "nutnosti zasobovani "uvidime u ukrajinskych jednotek ktere vnikly hluboko do uzemi Ruska u Kersku, jak to s nimi dopadne.
Ale to se brzy jiste dozvime.
Ja si zcela jiset nemyslim, ze Krym nedostane dostatecnou podporu z Ruska at ten ktery most stoji , je pooskozen nebo bude jste postaven .
Ten malilinky , mladicky ukrajinsky histrion mi vubec sympaticky neni ( a to je litothes!)
To co pisete o "nutnosti zasobovani "uvidime u ukrajinskych jednotek ktere vnikly hluboko do uzemi Ruska u Kersku, jak to s nimi dopadne.
Ale to se brzy jiste dozvime.
@TCerny V tomto odkazu je mimo jiné uvedeno, jak se invazním oddílům u Kursku vede. Špatně. Zatímco se tu mainstream Rusům idiotsky vysmíval, že nemají na to se s Ukrajinci u Kurska vypořádat, oni jim zaminovali ústupové cesty a čekali, až zkonzumují svá poslední kádéčka a dojde jim nafta. To je přesně ta situace, která nyní nastala a jim nezbývá, než se hromadně vzdávat, protože jinak by je Rusové rozstříleli na atomy.
https://pravyprostor.net/ruska-dominance-na-ukrajinskem-valcisti/
https://pravyprostor.net/ruska-dominance-na-ukrajinskem-valcisti/
@TCerny
takže to, že ty menšiny mluví rusky, představuje nárok ruska na jejich území? Kromě toho jsem nikde nenapsal, že Kazachstán patří rusku, napsal jsem, že Kazaši. Inguši, Čuvaši atd. žijí na území, které si nárokují rusové. A jen tak mimochodem, rusáci by strašně rádi kolonizovali i ten Kazachstán (ostatně mají tam Bajkonur), ale kazachstán je dávno "pod ochranou" Číny, která si tam vybudovala surovinovou základnu. A je to i jeden z důvodů, proč rusáci nemohou dostat za ropu a plyn od Číny cenu, co jim platila Evropa, protože Čína má právě kazachstán a Turkmenistán...
takže to, že ty menšiny mluví rusky, představuje nárok ruska na jejich území? Kromě toho jsem nikde nenapsal, že Kazachstán patří rusku, napsal jsem, že Kazaši. Inguši, Čuvaši atd. žijí na území, které si nárokují rusové. A jen tak mimochodem, rusáci by strašně rádi kolonizovali i ten Kazachstán (ostatně mají tam Bajkonur), ale kazachstán je dávno "pod ochranou" Číny, která si tam vybudovala surovinovou základnu. A je to i jeden z důvodů, proč rusáci nemohou dostat za ropu a plyn od Číny cenu, co jim platila Evropa, protože Čína má právě kazachstán a Turkmenistán...
@Uživatel_5734171 No já bych spíše řekl,že ve tvém případu je přání otcem myšlenky ! Není vyloučeno,že se Rusko jednou rozpadne,ale dříve se spíše rozpadne Ukrajina nebo rozdělí na dvě části nebo se taky dříve než Rusko možná rozpadne EU ! Jisté signály tu jsou.
@Uživatel_5734171 jak vite predem , co Vam bude vyteckovano?Uplne blbej nejsem neb delam chirurgii uz 58 let, jsem clenem mensy ceske i nemecke ale je mi uz pres 81 let a v internetu se nevyznam.
@TCerny zaměňuješ rusky hovořící Ukrajince za Rusy. I Zelenský je rusky hovořící Ukrajinec. Už na tomto tvém základě je chyba a nepochopení situace. Další věci na kterých stavíš je dávná minulost. Bude se také vracet z Ruska oblast východního Pruska ? Bude se vracet Česko do rukou neexistujícího Rakousko Uherska? Historie je fajn, ale nelze ji používat jako důvod k zabírání cizí země.
@Jiří Kolouch , leider schaffte es weder Ihre Mutter noch die neue tschechische Grundschule Ihnen beizubringen, ***s man auch auf tchechisch fremdem Menschen nicht duzt.
Falls Sie aber Jiri Kolouch immer noch Windeln tragen da Sie außerstande sind immer noch Urin und Kot zu halten , ist es sicher o.k.
Falls Sie aber Jiri Kolouch immer noch Windeln tragen da Sie außerstande sind immer noch Urin und Kot zu halten , ist es sicher o.k.
@TCerny
musím se kolegy Koloucha zastat, protože na internetu se běžně užívá tzv "netiketa", neboli je běžné, že se tyká. Já většinou také tykám, někdy ale udělám výjimku, když vidím, že s tím dotyčný má problém, ale tykání na internetu je norma...
musím se kolegy Koloucha zastat, protože na internetu se běžně užívá tzv "netiketa", neboli je běžné, že se tyká. Já většinou také tykám, někdy ale udělám výjimku, když vidím, že s tím dotyčný má problém, ale tykání na internetu je norma...
@TCerny ad uzivatel: jiste mate pravdu, ze nekteri radi tykaji, coz je ubiquiterni privilgium vsech deti , zejmena tech s plenkami.
I vNemecku jehoz jsem teprve poslednich 50 let obcan se na nekterych diskusnich forech tyka , lec ja na tykani neparticipuji a zcela jiste ne s neznamymi jako je pro mne nejaky Jiri Kolouch nebo Petr Kares.
To by mi muselnejprva sdelit kolik mu je let a kde jsou jeho profesni kompetence, coz ja avisuji vsude.
Lec s nejakym 20 nebo 30 letym Rotznase ( snutty boy) nemam nejmensi zajem na reciprocnim tykani.
I vNemecku jehoz jsem teprve poslednich 50 let obcan se na nekterych diskusnich forech tyka , lec ja na tykani neparticipuji a zcela jiste ne s neznamymi jako je pro mne nejaky Jiri Kolouch nebo Petr Kares.
To by mi muselnejprva sdelit kolik mu je let a kde jsou jeho profesni kompetence, coz ja avisuji vsude.
Lec s nejakym 20 nebo 30 letym Rotznase ( snutty boy) nemam nejmensi zajem na reciprocnim tykani.
@Jiří Kolouch Rusky hovořící "ukrajinci" jsou ve skutečnosti Rusové, kteří na východní Ukrajinu po desetiletí přicházeli budovat těžký a těžební průmysl, a kteří se zde usazovali. Skutečně jsou to Rusové, kdyby nebyli, Putinovi by byli naprosto ukradení.
Ukrajinci sami o sobě před dobou, kdy jim Rusové vybudovali průmysl, nic neznamenali. Živořili na své černozemi, kterou nebyli schopni ani obdělávat. Pokrok a vyšší životní úroveň jim tam přinesl až Rus.
Ukrajinci sami o sobě před dobou, kdy jim Rusové vybudovali průmysl, nic neznamenali. Živořili na své černozemi, kterou nebyli schopni ani obdělávat. Pokrok a vyšší životní úroveň jim tam přinesl až Rus.
@epr3 Přesně, stejně jako rusové přinesli po 2. světové pokrok a vyšší životní úroveň k nám. Dodnes se z toho vzpamatováváme, materiálně jsme snad už z toho venku, morálně, jak je vidno na tvém příkladu, ještě zdaleka ne.
Terpentýn Proboha, rozum do hrsti. Proč by Putinovi mělo vadit, kdyby se měli po hlavách mlátit Ukrajinci mezi sebou? Myslíš, že by investoval životy svých spoluobčanů a stamiliardové náklady na vedení války, aby rozsoudil něco, co se ho netýká?
@epr3 Putin prohlásil, že rusové smlouvu o samostatnosti Ukrajiny nikdy nebrali vážně. Prostě jako vždy lhali. Naopak rozpad sovětského svazu rusové v čele s putinem chápou jako tragédii, která musí být napravena. A tak se putin rozhodl, že si Ukrajinu vezme zpět. A je mu úplně jedno, kolik miliard a životů to bude stát. Ego je přednější. A rusové, jako národ historicky uvyklý pouze přijímat rozkazy báťušky cara, zase drží hubu a krok. Nic jiného neumí, jenom šířit zkázu a zmar. Neumíme se mít dobře tak jako vy, ale uděláme vše proto, abyste se měli jako my špatně. To je odkaz a poslání rusů na této planetě. A těch pár knih, objevů, baletů a obrazů ten odkaz vylepšit nestačí.
@epr3 Jo jo, kam russak prijde, tam vzdycky prinese vyspelou kulturu a vysokou zivotni uroven. Akorat ze vubec.
@Jiří Kolouch
drtivá většina Ukrajinců mluví rusky. Argumentovat jazykem v případě územních nároků je zcestné. Pak by třeba Žitný ostrov (Dunajská Streda, Komárno atd.) měl připadnout Maďarsku? Žijí tam Maďaři, mluví se tam maďarsky...
drtivá většina Ukrajinců mluví rusky. Argumentovat jazykem v případě územních nároků je zcestné. Pak by třeba Žitný ostrov (Dunajská Streda, Komárno atd.) měl připadnout Maďarsku? Žijí tam Maďaři, mluví se tam maďarsky...
@Uživatel_5734171 Však to taky maďarské být mělo. To je zase odporná politika západu,že Maďary okradli o území. Rozděl a panuj to odjakživa je západní politika Francie a Anglie v Evropě. Ale oni na cizí šahat mohou. Proč je dodnes S.Irsko anglické součásti VB ? Jen ať mi nikdo nekecá,že to vzniklo demokratickým způsobem !
Uživatel_5542819
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@Uživatel_5542819 To je logické,co se nehodí na to se zapomíná nebo se to nepřipomíná .viz.třeba soudruh Tempter.
@Richard Šebesta Jenom nepoučitelný hlupák a nebo normální sv.ně může stát na straně agresora, který páchá válečné zločiny na území jiného suverénního státu. Můžeš si vybrat blbíku nebo šebíku?
@tempter ja se narodil jeste uprostred valky v Praze a zazil jsem od konce valky strasnou spoustu agresi do Korea , Vietnamu, Grenada, Irak, Afghanistan, Balkan.
, Lybie etc.
Pamatuji si i po 80 letech , jaka rovnobezka deli severni a jizni Koreu a kdybych byl nahle probuzen po pulnoci a byl nahle konfrontovan s touto otazkou, vzdy bych bez mrknuti odvetil spravne :
" no preci 38.!! To vi dnes uz kazde male dite!"
, Lybie etc.
Pamatuji si i po 80 letech , jaka rovnobezka deli severni a jizni Koreu a kdybych byl nahle probuzen po pulnoci a byl nahle konfrontovan s touto otazkou, vzdy bych bez mrknuti odvetil spravne :
" no preci 38.!! To vi dnes uz kazde male dite!"
lug70
Při čtení toho štvavého článku na mne dýchl mrazivý duch normalizace. Jako by to psal ideologický uvědomělý presstitut s údernou pěstí z Rudého práva. Nějak tak oni psali tehdy o disidentech a současní presstituti se po nich zase opičí.
@lug70 Jenom lžeš. Trapné.
@tempter Terpentýne, zkus si najít Rudé právo z druhé poloviny osmdesátých let, fakt v tom není téměř žádný rozdíl. Soudruzi Kojzar s Krýzlem by měli radost.
@epr3 On a najít si něco ? To spíš velbloud projde uchem jehly než on by něco naše nebo pochopil. Je to fanatik a je blbý jako TAGO !
@epr3 Tvé příměry jsou prostě mimo, zaměňuješ demokracii s totalitou a moc dobře to víš...
@tempter Ty to ještě nevíš, ale tady už demokracie nějaký čas není a všechno směřuje k totalitě.
Saša Krach
Jo přátelé dříve se velmoci domluvili a svět skákal jak bylo zrovna potřeba.
Pokud byl problém byl na stole telefon...
Respekt se tomu říkalo.
A velmoci sice šli proti sobě ale mělo to mantinely..
Dnes si každý myslí že může zbourat na pískovišti bábovku protivníka..
A jak se ukazuje nikam tato politika nevede.
Svět má slabé vůdce a o tom to je.
Zdravím
Pokud byl problém byl na stole telefon...
Respekt se tomu říkalo.
A velmoci sice šli proti sobě ale mělo to mantinely..
Dnes si každý myslí že může zbourat na pískovišti bábovku protivníka..
A jak se ukazuje nikam tato politika nevede.
Svět má slabé vůdce a o tom to je.
Zdravím
@Saša Krach Taky tím,že se svět mění a některým lidrům velmoci to nedochází. Změna je život, to platí už od vzniku lidstva.
@Saša Krach Přesně Sašeno! Já si taky myslím, že putin na to nemá.
@Saša Krach jiste hezky napsane, lec nemohu jinace ( a neni to vzdor jak se rika v jedne opere) musim coby neobcan Ceska zkorigovat Vasi ceskou gramatiku :" velmoci se domluvily a sly " a ne " velmoci se domluvili a sli sli" neb podmet je femininum v pluralu ( jakkoli je ten plural zde irrelevantni )
Richard Šebesta
Pane autore zaujala mne vaše jedna věta. Herec tvrdí, že ve všem od počátku konfliktu mají pravdu Rusové ! Nebudu ji rozporovat a dejme tomu,že máte pravdu v tom,že to herec Steven Seagal řekl. Ovšem když to obrátím u nás třeba naše válečná vláda a mnozí mainstreamoví žurnalisté tvrdí zase pravý opak. Tedy že ve všem mají pravdu Ukrajinci. Takže ? Kde je pravda ? V čem je naše vláda lepší ? Ona ta pravda bude asi někde uprostřed. Co si budeme nalhávat. V něčem lže ruská propaganda to je bez diskuse ale to stejné dělá i ukrajinská strana a západní propaganda taky. Přitom naše možná nejvíc.
tempter
Jenom nepoučitelný hlupák a nebo normální sv.ně může stát na straně agresora, který páchá válečné zločiny na území jiného suverénního státu.
@tempter Sám jsi hlupák. Svět není černobílý ! Ale PRIMITIV jako ty to nepochopí. Válečné zločiny dejme tomu páchali Rusové na Ukrajině,nepopírám a taky v Afganistánu (1979-1989) ale to stejné dělali Amíci třeba Vietnam např.vesnice Milai jejíž jméno zná od té doby celý svět. No a taky v Iráku v době Bushovy vymyšlené války 2003 .I oni třeba stříleli do vojáků, kteří se chtěli vzdát. Proč myslíš moulo,že chtěli umlčet Juliana Asange ? Že by pro srandu králikům ?
@Richard Šebesta Jenom nepoučitelný hlupák a nebo normální sv.ně může zpochybňovat vinu agresora, který páchá válečné zločiny na území jiného suverénního státu. Mne nezajímá tvůj prostoduchý exkurz do historie ve stylu "vy jste zase stříleli černochy", mne zajímá konkrétní agresivní válka ruska na Ukrajině a tam jsou fakta daná jasně. Rusko je agresor a páchá na Ukrajině válečné zločiny.
@tempter Je tady diskutující Uživatel 5734171 se kterým se často neshodnu ale na rozdíl od tebe,Hraběty a dalších moulů s ním jde diskutovat. S primitivem jako ty to je ztráta času. Mel si dál svoje hnoje a bludy když tě to baví ! Přeji ti dobré zdraví !
@tempter Mimochodem jestli to registruje tvůj mozeček. Já jsem nikdy nezpochybňoval vinu agresora tedy Rusů. Jen tvrdím,že tomu něco předcházelo.
@Richard Šebesta Hele šebíku, mi je fakt úplně jedno, že nosíš sukně, ale pokud jde o diskusi, já si nikdy nevšiml, že ty bys dokázal o něčem smysluplně diskutovat, pořád jen omíláš dokola ty tvoje barevné hlouposti, na které si i sám odpovídáš... Ale každý jsme nějaký, je to pořád lepší, než kdybys kradl rohlíky v obchodě nebo žebral na ulici.
nilud
Vyzívám všechny občany Česka,vyhlašte sankce na tohoto proruského odpadlíka a vyřaďte jeho filmy ze svého programu.
@nilud Ozval se demokrat ale komunistického typu. Ještě tam chybí dovětek poslat ho do gulagu !
@Richard Šebesta To by přesně potřeboval, dobytek, a ty též, Šebesta. Aspoň by tě přešly blbé kecy. Ačkoliv jist si nejsem... 😀
@nilud coby neobcan Ceska musim zkorigovat i Vasi cestinu na pravou miru:"vyzyvam" a ne jak pisete Vy niluh " vyzivam"( paklize nechcete zivat nudou . Vynata slova po "z "znela i v me 1. tride v r. 1948 v Praze 8 : brzy , jazyk, nazyvati".J
estlise to v dnesni cestine zmenilo, nevim .
Nejsem cestinar ani jiny linguista ( i kdyz jsem se behem meho 81 leteho zivota ucil velmi intensivne 7 jazyku) , jen chirurg jakkoli uz 58 let.
estlise to v dnesni cestine zmenilo, nevim .
Nejsem cestinar ani jiny linguista ( i kdyz jsem se behem meho 81 leteho zivota ucil velmi intensivne 7 jazyku) , jen chirurg jakkoli uz 58 let.
giorgio287
Blahoslavení chudí duchem, kterým je z hůry zjevena jediná správná pravda o Rusku a Ukrajině.
Proč ze sebe autor dělá propagandistu?
Proč ze sebe autor dělá propagandistu?
Milly Emily
Pane Bucherte, nenávist z vás jen kape. Každý normální nedoktrinovaný člověk ví, že nic není černobílé - tedy i ty vztahy USA a Ruska. Ale zadání znělo jasně... 😎
TCerny
Mne a nasi rodinu v r. 45 osvobodila v Praze Ruda Armada i kdyz mnoho ceskych diskuteru ve veku mych vnuku na ceskych diskusnich forech mi vysvetlilo , ze "Prahu neosvobodila Ruda armada ale nacisticka bestie Vlasov a ukrajinska Waffen SS Divise Galizien ( jak jim to vypravela jejich babicka ) , ktera jeste na zacatku 45 byla slozena ze 30 000 ukrajinskych nacistickych bestii a bojovala po boku Hitlerovskych bestii m.j.za " osvobodzeni CSR" podobne jako nacisticka bestie Bandera , kteremu se v soucasne Ukrajine staveji pomniky a jeho hlava vychazi na postovnich znamkach jako "representant heroickych ukrajincu "
I prislusnici hrdineho ukrajinskeho Pluku Azov jsou potetovani od hlavy k pate nacistickymi symboly , takze coram publico museji se ukazovat jen zcela zahaleni .
Nicmene nahled p.Bucherta je v soucasne EU absolutne maioritni a i toto Cesko prejmenovalo Tridu Rude Armady v Praze 8 po ktere jsem po valce chodil denne do skoly a posleze i do prace na Bulovku pesky, na Zenklovu tridu (nejaky zcela bezvyznamny Zenkl byl 1 rok primatorem Prahy a pak dozivotne emigroval do USA ).
I prislusnici hrdineho ukrajinskeho Pluku Azov jsou potetovani od hlavy k pate nacistickymi symboly , takze coram publico museji se ukazovat jen zcela zahaleni .
Nicmene nahled p.Bucherta je v soucasne EU absolutne maioritni a i toto Cesko prejmenovalo Tridu Rude Armady v Praze 8 po ktere jsem po valce chodil denne do skoly a posleze i do prace na Bulovku pesky, na Zenklovu tridu (nejaky zcela bezvyznamny Zenkl byl 1 rok primatorem Prahy a pak dozivotne emigroval do USA ).
@TCerny
Džugašvili, který si nechal říkal Stalin, vždy považoval střední Evropu za svou válečnou kořist a podle toho se k nám choval. Necítím k Rudé armádě ani stopové množství vděku, od rusáků to byla jen akce k rozšíření impéria. A přesně proto k nám také vtrhli 21. srpna 1968 a dalších 21 let nás okupovala jejich armáda. A někteří rusáci si myslí dodnes, že Československo je "JEJICH" válečná kořist a u spousty našich politiků tento jejich názor rezonuje. Nejvtipnější je, když příznivci putina pak někoho nazývají fašistou. Kdo zná trochu dějiny a politologii, tak ví, co to byl italský fašismus. A jestli někdo splňuje definici fašismu, tak to je putin a dnešní rusko. Je možné vzít bod po bodu a odškrtávat si je. Deset z deseti...))))
P.S. putin a rusko píši zcela záměrně s malými písmeny, jako výraz nejhlubšího opovržení...
Džugašvili, který si nechal říkal Stalin, vždy považoval střední Evropu za svou válečnou kořist a podle toho se k nám choval. Necítím k Rudé armádě ani stopové množství vděku, od rusáků to byla jen akce k rozšíření impéria. A přesně proto k nám také vtrhli 21. srpna 1968 a dalších 21 let nás okupovala jejich armáda. A někteří rusáci si myslí dodnes, že Československo je "JEJICH" válečná kořist a u spousty našich politiků tento jejich názor rezonuje. Nejvtipnější je, když příznivci putina pak někoho nazývají fašistou. Kdo zná trochu dějiny a politologii, tak ví, co to byl italský fašismus. A jestli někdo splňuje definici fašismu, tak to je putin a dnešní rusko. Je možné vzít bod po bodu a odškrtávat si je. Deset z deseti...))))
P.S. putin a rusko píši zcela záměrně s malými písmeny, jako výraz nejhlubšího opovržení...
@Uživatel_5734171
140 000 vojáků Rudé armády padlo při našem osvobození od germánských ***, která nás plánovala vyhladit.
Jsi hlupák, vymytý mozku.
140 000 vojáků Rudé armády padlo při našem osvobození od germánských ***, která nás plánovala vyhladit.
Jsi hlupák, vymytý mozku.
@giorgio287 ve 2. svetove valce v boji proti nacistickym bestiim polozilo zivot 24 milionu Rusu a 400 000 americanu.
@Uživatel_5734171 Částečně souhlasím . Po válce to Stalin bral jako že Československo je kořist. To je fakt ale nutno dotat,že k tomu přispěli jak Gottwald (věčný ožrala a zbabělec) a taky sám Beneš,který měl k západu nedůvěru kvůli Mnichovu a navíc se nechal opít rohlíkem od Stalina a uvěřil mu. Takový Tito to byl jiný borec jediný komunista kterého respektuji. Ten se se Stalinem nemazlil a dal mu lidově řečeno kopačky a byl připraven i na vpád ruských vojsk. Na což si Ale Stalin netroufl. Proč to má více důvodu..Pokud jde o Putina baví mně jak ty a tobě podobni nálepkujete Putina tím co kdy řekl ale pozor vybíráte si jen to co se vám hodí. Putin třeba řekl a to nejednou,že 21.srpen byla chyba.Osobně nemám důvod mu nevěřit,že to myslel upřímně.
@Uživatel_5734171 ja jsem kveten 45 zazil coz se mozna da rici i o Vasem dedeckovi .Ze Vy , obcan Ceska ( kterym ja nejsem ) nemate v lasce Rudou Armadu se spise typicke pro toto Cesko.Srpen 68 jsem zazil coby mlady chirurg na Bulovce a tam jsem v te dobe osetroval pouze 8 ukrajinskych zlocincu , co se v Praze prevratili v aute.Tehdy jsem ty invasorske zlocinne rusy , ukrajince , polaky etc. take k smrti nenavidel.
Poslednich 50 let ale ziji v Nemecku a Rusy i rustinu mam rad a vubec k nim necitim opovrzeni, natiz nejhlubsi..
Poslednich 50 let ale ziji v Nemecku a Rusy i rustinu mam rad a vubec k nim necitim opovrzeni, natiz nejhlubsi..
@TCerny
ano, můj dědeček zažil jak válku, tak především kolektivizaci, kdy mu rudá lůza sebrala všechno. Pole i kovárnu. Moje nenávist ke komunistům je autentická. A Džugašvili byl opravdu zločinec srovnatelný s Hitlerem. Německo se z jeho doby poučilo a provedlo denacifikaci, rusko se nepoučilo a na zločince Uljanova a Džugašviliho jsou pořád hrdí. A nezmění se na tom nic, protože rusáci jsou prostě takoví a dělá jim radost, když se jich svět bojí...
ano, můj dědeček zažil jak válku, tak především kolektivizaci, kdy mu rudá lůza sebrala všechno. Pole i kovárnu. Moje nenávist ke komunistům je autentická. A Džugašvili byl opravdu zločinec srovnatelný s Hitlerem. Německo se z jeho doby poučilo a provedlo denacifikaci, rusko se nepoučilo a na zločince Uljanova a Džugašviliho jsou pořád hrdí. A nezmění se na tom nic, protože rusáci jsou prostě takoví a dělá jim radost, když se jich svět bojí...
@Uživatel_5734171 ...provedlo denacifikaci...😂😂😂, asi tak, jako my jsme se vypořádali s bolševiky odpovědnými za politické procesy a dalšími komunistickými excesy.
Všechny politické strany v Německu po druhé světové válce založili nacisté, stejně jako všechny politické strany u nás po převratu v roce 1989 založili komunisté. Nikdo se s ničím nevypořádal, musela by vypuknout občanská válka, která by ale napáchala nová zvěrstva, která bychom řešili donekonečna.
Všechny politické strany v Německu po druhé světové válce založili nacisté, stejně jako všechny politické strany u nás po převratu v roce 1989 založili komunisté. Nikdo se s ničím nevypořádal, musela by vypuknout občanská válka, která by ale napáchala nová zvěrstva, která bychom řešili donekonečna.
@TCerny ad epr3-mate pravdu, po valce byla cela justice v neemcku zlozena byvalymi nacisty , kteri prozreli.Na dobu v CSR pred 50 lety, kdy jsem pracoval od r. 66 jako chirurg na Bulovce , ale vzpominam velmi s laskou.
Ad uzivatel:
kdyz komuniste Vasemu dedeckovi vsechno sebrali je pochopitelne, ze je nenavidel.
Mne nic nesvrali, prootoze jsme nic nemeli a ja v KSC nikdy nebyl a na komunisty nadaval pouze soukromne na lekarskem pokoji s ostatnimi kolegy na buovecke chirurgii , al kazdy rok behem studia a k obema atestacim z chirurgie jsem museli skladat povinne zkousky z vedeckeho komunismu a marxismu a ostatnich picovin.
Bez toto nikdo tehdy medicinu ani vystudovat nemohl !! To bylo tehdy conditio sine qua non !!!
Vsichni !!!!lekari jsem byli zbabeli konformiste ,
Josef Visarionovic Dzugasvili byl beze sporu zlocinec, jak ho oznacil po jeho smrti jeho nastupce Nikita Sergejevic Chruscov : "byl to lump a prostitut !" rekl v r. 53 o Stalinovi ( to mi bylo tehdy jen 10 let).
No a Vladimir Iljic Uljanov to myslel s chudymi jiste dobre.
Ad uzivatel:
kdyz komuniste Vasemu dedeckovi vsechno sebrali je pochopitelne, ze je nenavidel.
Mne nic nesvrali, prootoze jsme nic nemeli a ja v KSC nikdy nebyl a na komunisty nadaval pouze soukromne na lekarskem pokoji s ostatnimi kolegy na buovecke chirurgii , al kazdy rok behem studia a k obema atestacim z chirurgie jsem museli skladat povinne zkousky z vedeckeho komunismu a marxismu a ostatnich picovin.
Bez toto nikdo tehdy medicinu ani vystudovat nemohl !! To bylo tehdy conditio sine qua non !!!
Vsichni !!!!lekari jsem byli zbabeli konformiste ,
Josef Visarionovic Dzugasvili byl beze sporu zlocinec, jak ho oznacil po jeho smrti jeho nastupce Nikita Sergejevic Chruscov : "byl to lump a prostitut !" rekl v r. 53 o Stalinovi ( to mi bylo tehdy jen 10 let).
No a Vladimir Iljic Uljanov to myslel s chudymi jiste dobre.
@TCerny Tak měli bychom respektovat fakta - Prahu osvobodil oddíl ROA gen. Buňačenka společně s povstalci, odchod Němců dohodla ČNR. Rudá armáda vstoupila už do osvobozené Prahy , hrdinství ruských vojáků si zaslouží obdiv a vděk , to ale neplatí ani pro Stalina ani pro Koněva, což byl dost kontroverzní voják. ( I tak si nezasloužil, aby jeho sochu odstranila taková nula) Bandera byl primitivní antisemita a jeho sochy znamenají neinformovanost a nedospělost některých Ukrajinců. S tím Azovem bude pravda někde uprostřed. Jenže Rusko napadlo Ukrajinu, agresor je jasný, tady není co řešit. Kdyby chtělo jednat, jednalo by místo agrese.
@jerryx Jerryku,znate jen fakta soucasneho Ceska, neb jste jeste velmi mlad a soucasne Cesko je Vas svet ( na rozdil ode mne ) a kveten 45 ktery ja osobne zazil znate jen z vypraveni sve babicky.Wikipedie :Prazskym povstalcum nabidl Bunacenko pomoc, kterou vsak prazsti povstalci odmitli.
9.kvetna prijela do Prahy bez odporu Ruda armada a byla privitana velmi vrele prazskymi povstalci a nasi rodinou vcetne mne
Spojenec Hitlera Vlasov se jeste 13.4.45 ozenil s nemkou Adeleide Belenberg blizko Stuttgartu , kde ja poslednich 50 let bydlim ,a po skonceni libanek mu Himmler nabidl zachranu transportem do spanelska , coz odporny nacista Vlasov odmitl a nechal se Rudou Armadou popravit , takze jeho manzelstvi trvalo jen par tydnu.
Bandera byl uz v r, 1936 odsouzen v polsku za vrazdu polskeho ministra k smrti, , posleze dostal jen dozivoti a na zacatku valky z polskeho vezeni utekl
Während des deutschen Gegenangriffes bot die 1. ROA-Division (Oberst Bunjatschenko), die bisher gegen die Rote Armee kämpfte, einen Frontwechsel an, den die Aufständischen aber nicht annahmen.
Die 3. und 4. Garde-Panzerarmee (General Leljuschenko) der 1. Ukrainischen Front rückten während der Nacht zum 9. Mai fast 80 Kilometer ohne Widerstand vor und besetzten am 9. Mai morgens zusammen mit tschechischen Aufständischen die Hauptstadt Prag.
9.kvetna prijela do Prahy bez odporu Ruda armada a byla privitana velmi vrele prazskymi povstalci a nasi rodinou vcetne mne
Spojenec Hitlera Vlasov se jeste 13.4.45 ozenil s nemkou Adeleide Belenberg blizko Stuttgartu , kde ja poslednich 50 let bydlim ,a po skonceni libanek mu Himmler nabidl zachranu transportem do spanelska , coz odporny nacista Vlasov odmitl a nechal se Rudou Armadou popravit , takze jeho manzelstvi trvalo jen par tydnu.
Bandera byl uz v r, 1936 odsouzen v polsku za vrazdu polskeho ministra k smrti, , posleze dostal jen dozivoti a na zacatku valky z polskeho vezeni utekl
Während des deutschen Gegenangriffes bot die 1. ROA-Division (Oberst Bunjatschenko), die bisher gegen die Rote Armee kämpfte, einen Frontwechsel an, den die Aufständischen aber nicht annahmen.
Die 3. und 4. Garde-Panzerarmee (General Leljuschenko) der 1. Ukrainischen Front rückten während der Nacht zum 9. Mai fast 80 Kilometer ohne Widerstand vor und besetzten am 9. Mai morgens zusammen mit tschechischen Aufständischen die Hauptstadt Prag.
@TCerny Já myslím , že právě vlastní zážitky dost zkreslují. Mladým těžko vysvětlím listopad 1989 a tu euforii na Václavácích, co jsem jako mladý student prožil. To osvobození muselo být něco podobného,ale daleko lepšího. Vidět to střízlivě je dost těžké.
@TCerny Jerryku,treba ja nemohu o r. 1989 vubec mluvit, protoze jsem v CSR tehdy uz davno nezil.Ale kvten 45 a srpen 68 jsem zazil osobne velmi intensivne( 21.8.1968 v nocni sluzbe na chirurgii v nemocnici na Bulovce coby chirurg po pulnoci jako jeden z prvnich takze o te dobe vim velmi mnoho a velmi strizlive jako jeden z primo involvovanych.v r.45 jsem rusy miloval, v r. 68 pak nenavidel a po poslednich 50 letech v Nemecku mam Rusko a rustinu velmi rad .Z jazyku co umim mam onomatopoicky nejradeji francouzstinu , spanelstinu a rustinu, zatimco s odstupem nejvic umim nemcinu i anglictinu a mam jak nemecke obcanstvi asi z r. 77 tak i nemecky doktorat mediciny Dr.med. z r. 85 z Hannoveru.
TCerny
Viliam Buchert by mohl byt mym synem a nase nahledy diverguji.
Nemohu rici, ze bych Putina miloval, ale ten udesny histrion Selenskij, ktereho obdivuje skorocela EU i Biden je naopak mne zcela odporny.
Dnes 72 lety Steven Seagal ( skoro "racek" seagull ) se v sedmnácti letech rozhodl odcestovat do Japonska, aby se mohl učit od největších mistrů.
Černý pás (první dan) získal v roce 1974 (mimo aikida získal černý pás v karate, judu a kendu).
O rok později si otevřel, jako první Američan, v Japonsku školu aikida a oženil se se svou první ženou Miyako (dcerou japonského učitele bojových umění). Navzdory tomu, že nebyl Japonec, tak on i jeho škola získala všeobecné uznání.
Pracova také pro CIA.
Po patnácti letech pobytu v Japonsku se vrátil zpět do USA, kde si v Los Angeles založil školu bojových umění. Škola si zanedlouho vybudovala skvělou pověst. Steven Seagal je držitelem sedmého danu v aikido a patří celosvětově k nejvýznamnějším mistrům.
Seagala obvinily v listopadu 2017 ze sexuálního obtěžování herečka Julianna Marguliesová a modelka Jenny McCarthyová.
V lednu 2016 získal srbské i ruske státní občanství.
Seagal jako herec mi neimponuje , nicmene jeho nahledy jsou mi blizke na rozdil od viliama Bucherta , jehoz nahledy znam jeste z Lidovek a nikdy mi nebyly blizke .
Soucasny nahled p.Bucherta je ale v nasi EU absolutne majoritni a v USA u Bidena, ke kteremu mam jinak nahled positivni.
Nemohu rici, ze bych Putina miloval, ale ten udesny histrion Selenskij, ktereho obdivuje skorocela EU i Biden je naopak mne zcela odporny.
Dnes 72 lety Steven Seagal ( skoro "racek" seagull ) se v sedmnácti letech rozhodl odcestovat do Japonska, aby se mohl učit od největších mistrů.
Černý pás (první dan) získal v roce 1974 (mimo aikida získal černý pás v karate, judu a kendu).
O rok později si otevřel, jako první Američan, v Japonsku školu aikida a oženil se se svou první ženou Miyako (dcerou japonského učitele bojových umění). Navzdory tomu, že nebyl Japonec, tak on i jeho škola získala všeobecné uznání.
Pracova také pro CIA.
Po patnácti letech pobytu v Japonsku se vrátil zpět do USA, kde si v Los Angeles založil školu bojových umění. Škola si zanedlouho vybudovala skvělou pověst. Steven Seagal je držitelem sedmého danu v aikido a patří celosvětově k nejvýznamnějším mistrům.
Seagala obvinily v listopadu 2017 ze sexuálního obtěžování herečka Julianna Marguliesová a modelka Jenny McCarthyová.
V lednu 2016 získal srbské i ruske státní občanství.
Seagal jako herec mi neimponuje , nicmene jeho nahledy jsou mi blizke na rozdil od viliama Bucherta , jehoz nahledy znam jeste z Lidovek a nikdy mi nebyly blizke .
Soucasny nahled p.Bucherta je ale v nasi EU absolutne majoritni a v USA u Bidena, ke kteremu mam jinak nahled positivni.
@TCerny Taky by mě zajímalo, kdo ze slavných a bohatých v USA ještě nebyl obviněn ze sexuálního obtěžování. Ale, že by znechucení z progresivní Ameriky, kterou ovládají uječené aktivistky , způsobilo Seagalův příklon k Putinovi? To by musel být slepý a hluchý. Nejde náhodou o prachy a o lidi , co jsou mu ochotní rozvinout červený koberec?
@jerryx z me too mne coby chirugovi s 58 letou praxi vztavaji vlasy hruzou na hlave!
@TCerny pane jerryk, kdyz mi prijde odpoved na tomto diskusnim foru, neukaze mi to presne kde a ja to pak treba zde , kde je tech prispevku tolik nemohu najit.
Na jinych diskusnich forech to upozorneni na novou reakci na email ukazuje primo tu reakci , coz je podstatne jednodussi.
Na jinych diskusnich forech to upozorneni na novou reakci na email ukazuje primo tu reakci , coz je podstatne jednodussi.
@TCerny Odporný jsi leda ty, česká zbabělá krysa. Zelenskyj brání svou vlast. Ať ti někdo dospělý vysvětlí, co to "vlast" znamená 👻
@Miroslav Hraběta , leider brachte es weder Ihre Mutter noch die insuffiziente tschechische Grundschule fertig Ihnen beizubringen ***s man fremden Leuten auch auf Tschechisch nicht duzt, Hrabeta Miroslav.
@TCerny to mate pravdu, ale i u nas v Nemecku je naprosta vetsina lidi , kteri si s kazdym tykat nechteji .
A ja take urcite ne!
Tykani soudruhu jsem musel snaset po valce v Praze habadej.
Nicmene ubiquiterni tykani malych deti ma rad, nicmene Miroslav Hrabeta nejspis uz plenky nenosi.
Lec clovek nikdy nevi.
A ja take urcite ne!
Tykani soudruhu jsem musel snaset po valce v Praze habadej.
Nicmene ubiquiterni tykani malych deti ma rad, nicmene Miroslav Hrabeta nejspis uz plenky nenosi.
Lec clovek nikdy nevi.
@TCerny ....nicmene Miroslav Hrabeta nejspis uz plenky nenosi.....právě že je nosí, už zase......
Frank51482
Mně by zajímalo, jestli Slovák Buchert ten film viděl anebo zase vaří z vody jako obvykle. A byl se Buchert podívat na Ukrajině, aby mohl posoudit, jestli Seagal opravdu odporně lže? A co když odporně lže Buchert? Vždyť je jasné, kdo financuje tento plátek a za co se berou prémie. A když denně není napsána nějaká úderka, tak prémie budou nižší Buchert, ku.wa nižší.
Uživatel_5734171
ono je to prostinké. Těmhle lidem prostě hodit záda. A klidně ať si Depardieu, Segal nebo Waters dál melou svoje kydy, mě to žíly nijak netrhá. Prostě se nebudu dívat na jejich filmy (což zrovna u Segala není problém, protože jsem se nikdy nedíval) a poslouchat jejich muziku (což je v případě Waterse problém, protože jsem na Floydech vyrůstal, ale teď poslouchám jen ty fláky, kde byl Gilmour). Svoboda slova, svoboda projevu...
@Uživatel_5734171 Myslím, že tím průběh války nijak neovlivní a pan Buchert má aspoň o čem psát. Ve znormalizovaném Reflexu se už neprovokuje ale dokazuje uvědomělost.
Uživatel_5361460
1
Všichni lidé rodí se svobodní a sobě rovní co do důstojnosti a práv.
2
Každý má všechna práva a všechny svobody, bez jakéhokoli rozlišování, zejména podle rasy, barvy, pohlaví, jazyka, náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo sociálního původu, majetku, rodu nebo jiného postavení.
3
Každý má právo na život, svobodu a osobní bezpečnost.
4
Nikdo nesmí být držen v otroctví nebo nevolnictví; všechny formy otroctví a obchodu s otroky jsou zakázány.
5
Nikdo nesmí být mučen nebo podrobován krutému, nelidskému nebo ponižujícímu zacházení nebo trestu.
6
Každý má právo, aby byla všude uznávána jeho právní osobnost/subjektivita.
7
Všichni jsou si před zákonem rovni a mají právo na stejnou ochranu zákona bez jakéhokoli rozlišování.
8
Každý má právo, aby mu příslušné vnitrostátní soudy poskytly účinnou ochranu.
9
Nikdo nesmí být svévolně zatčen, držen ve vazbě nebo vyhoštěn do vyhnanství.
10
Právo na spravedlivý a veřejný soudní proces.
11
Právo na to být považován za nevinného dokud není soudem prokázána vina.
12
Nikdo nesmí být vystaven svévolnému zasahování do soukromého života, do rodiny, domova nebo korespondence, ani útokům na svou čest a pověst.
13
Právo volně se pohybovat a svobodně si volit bydliště uvnitř státu. Každý má právo opustit kteroukoli zemi, i svou vlastní, a vrátit se do své země.
14
Právo vyhledat si před pronásledováním útočiště v jiných zemích a požívat tam azylu.
15
Právo na státní příslušnost. Nikdo nesmí být svévolně zbaven své státní příslušnosti ani práva svou státní příslušnost změnit.
16
Právo na svobodný vstup do manželství a na založení rodiny.
17
Právo vlastnit majetek, kterého nikdo nemůže být svévolně zbaven.
18
Právo na svobodu myšlení, svědomí a náboženství.
19
Právo na svobodu přesvědčení a projevu; toto právo zahrnuje právo vyhledávat, přijímat a rozšiřovat informace a myšlenky jakýmikoli prostředky a bez ohledu na hranice.
20
Každému je zaručena svoboda pokojného shromažďov
Všichni lidé rodí se svobodní a sobě rovní co do důstojnosti a práv.
2
Každý má všechna práva a všechny svobody, bez jakéhokoli rozlišování, zejména podle rasy, barvy, pohlaví, jazyka, náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo sociálního původu, majetku, rodu nebo jiného postavení.
3
Každý má právo na život, svobodu a osobní bezpečnost.
4
Nikdo nesmí být držen v otroctví nebo nevolnictví; všechny formy otroctví a obchodu s otroky jsou zakázány.
5
Nikdo nesmí být mučen nebo podrobován krutému, nelidskému nebo ponižujícímu zacházení nebo trestu.
6
Každý má právo, aby byla všude uznávána jeho právní osobnost/subjektivita.
7
Všichni jsou si před zákonem rovni a mají právo na stejnou ochranu zákona bez jakéhokoli rozlišování.
8
Každý má právo, aby mu příslušné vnitrostátní soudy poskytly účinnou ochranu.
9
Nikdo nesmí být svévolně zatčen, držen ve vazbě nebo vyhoštěn do vyhnanství.
10
Právo na spravedlivý a veřejný soudní proces.
11
Právo na to být považován za nevinného dokud není soudem prokázána vina.
12
Nikdo nesmí být vystaven svévolnému zasahování do soukromého života, do rodiny, domova nebo korespondence, ani útokům na svou čest a pověst.
13
Právo volně se pohybovat a svobodně si volit bydliště uvnitř státu. Každý má právo opustit kteroukoli zemi, i svou vlastní, a vrátit se do své země.
14
Právo vyhledat si před pronásledováním útočiště v jiných zemích a požívat tam azylu.
15
Právo na státní příslušnost. Nikdo nesmí být svévolně zbaven své státní příslušnosti ani práva svou státní příslušnost změnit.
16
Právo na svobodný vstup do manželství a na založení rodiny.
17
Právo vlastnit majetek, kterého nikdo nemůže být svévolně zbaven.
18
Právo na svobodu myšlení, svědomí a náboženství.
19
Právo na svobodu přesvědčení a projevu; toto právo zahrnuje právo vyhledávat, přijímat a rozšiřovat informace a myšlenky jakýmikoli prostředky a bez ohledu na hranice.
20
Každému je zaručena svoboda pokojného shromažďov
Uživatel_5361460
Ideologicky zaměřený článek k ničemu. Horší než za komunistů. Myslíte si, že to Seagala nějak poškodí ? Ne, jen to malé čecháčkovské podjebování, podlézání mocným. Přesně takhle psali komunistické noviny o chartistech. Kde je charta lidských práv OSN na které byla Charta - 77 postavena ? Svoboda projevu, svoboda vyznání ap . ? V současné době v pr...ly. Myslím si, že 90 % našich občanů ani znění charty OSN o lidských právech nezná.
epr3
Ježíšku, pane Bucherte, co se tak alespoň jednou zkusit zamyslet. Ten vámi zmíněný raketou trefený kriminál, byl po střechu plný azovských krys, ach pardon, statečných obránců Mariupolu co se nikdy nevzdali, které před tím Rusové pracně vyšťourali z katakomb pod Azovstalem, kde se nesmírně statečně schovávali. Dalo jim to dost práce a nasazení, a azovce měli připravené k vytěžení (aby vypověděli o svých hnusných činech, kterých se dopouštěli na východní Ukrajině a aby se také dala určit míra zavinění jednotlivců), a posléze třeba také k výměně za ruské zajatce.
Proč by proboha chtěli ty zajatce takto idiotsky zabíjet? V té chvíli pro ně byli opravdu cenným zbožím. Daleko pravděpodobnější se jeví myšlenka, že je odpravili jejich vlastní soukmenovci hlavně proto, aby nežvanili o zločinech které od roku 2014 napáchali na východní Ukrajině a které by nejspíš vedly výše a v jejich světle, už by se Ukrajinci nemohli před světem stavět do role nespravedlivě ubližovaných bebíček.
Příčiny války na Ukrajině nám naše média nesdělují, podle nich se svět začal točit až 24.2.2022, jenže to není celá pravda a ona se jednou ukáže. I kdyby se mainstreamoví pisálkové ideologicky zaměřených kydů upsali k smrti.
Proč by proboha chtěli ty zajatce takto idiotsky zabíjet? V té chvíli pro ně byli opravdu cenným zbožím. Daleko pravděpodobnější se jeví myšlenka, že je odpravili jejich vlastní soukmenovci hlavně proto, aby nežvanili o zločinech které od roku 2014 napáchali na východní Ukrajině a které by nejspíš vedly výše a v jejich světle, už by se Ukrajinci nemohli před světem stavět do role nespravedlivě ubližovaných bebíček.
Příčiny války na Ukrajině nám naše média nesdělují, podle nich se svět začal točit až 24.2.2022, jenže to není celá pravda a ona se jednou ukáže. I kdyby se mainstreamoví pisálkové ideologicky zaměřených kydů upsali k smrti.
@epr3 Co kecáš, tví rodiče tam nebyli, když už mluvíš o nějakých krysách, vemeno 😀😀
Marcel Blafka
Putlerova homokláda je jen s přimhouřenýma očima podřadný herec. A herec je z podstaty LHÁŘEM za peníze.
Např. jako zdejší trollí účet Rasputin! Samozřejmě nahlášený!
Např. jako zdejší trollí účet Rasputin! Samozřejmě nahlášený!
RASPUTIN