Komentáře
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTrump zaměňuje oběť za pachatele. Ladí noty s Kremlem, zatímco Ukrajinu vydírá a tlačí ke zdi
95 komentářů
Alois Rudý
Nejde o záměnu, ale o prokazatelnou pravdu. A pokud společný postup USA a Ruska povede k ukončení ukrajinského konfliktu, lze těmto velmocem jenom poděkovat.😎
Petr Minář
Rubio uklidňuje, "kurz neměníme". ProruSSké s.vině i v Česku (zde odhalené a popsané p. Foltýnem) dostaly trochu po rypácích.
Saša Krach
Vydírání.....no pokud použijí úhel pohledu.😂😂😂😂😂😂😂😂😂
A tento úhel pohledu.....😂😂😂😂😂😂😂😂Tak nevím ,,,,nevím,,,
A tento úhel pohledu.....😂😂😂😂😂😂😂😂Tak nevím ,,,,nevím,,,
Enigma Divín
Postupně se ukazuje, že americký koňský handlíř a ruský válečný zločinec pod závojem "boje za mír " chtějí urvat nerostné bohatství Ukrajině. Ty doly jsou také hodně na Donbasu. A o to se válčí. Se zájmem můžeme sledovat jak dva stejní gauneři se budou před světem teatrálně na sebe s kudlou v kapse usmívat a chrstat špínu na EU a Zelenského. Oni chtějí titan a naivní svět včetně EU chtějí opravdu MíR. KDYŽ SE TRUMPOVI NEPODAŘIL TRIK JAK POD VYHRŮŽKOU DONUTIT Zelenského upsat se USA , tak musí zkusit udělat s Putinem Deal, ve kterém vydyndá ten Titan z Donbasu. Jenže tady končí sranda. Vlci dokáží společně uhnat kořist, ale o ty nejlepší kousky se pak zuřivě porvou. Ve válce každou minutu zemře člověk. Čím déle se budou "jednání " na úkor Ukrajiny protahovat, tím víc to bude těm gaunerům vyhovovat.
@Enigma Divín
Je to přesně tak. Titan, lithium. kobalt, uran, plyn, ropa, úrodná půdy, voda, lidské zdroje. Přesně to je pro tyhle dva šmejdy Ukrajina. Nejhorší je, že se i u nás najde spousta lidí, co tomuhle rozumí a tleská...
Je to přesně tak. Titan, lithium. kobalt, uran, plyn, ropa, úrodná půdy, voda, lidské zdroje. Přesně to je pro tyhle dva šmejdy Ukrajina. Nejhorší je, že se i u nás najde spousta lidí, co tomuhle rozumí a tleská...
MUDr Prag 66 Thomas Cerny
Uživatel_5734171
21. února 2025 • 08:50 pise
@TCerny
"Nevěřím tomu, že je tohle schopen napsat doktor, navíc se zkušeností 1968".
Ale Uzivateli 123 ja nejsem zadny anonym jako vy
MUDr Prag 66, Dr.med.Hannover 85
Facharzt fürchirugie, unfallchirurgie, Sozialmedizin
nar. v r. 1942 v Praze za protektoratu na Bulovce .
A jelikoz jsem clenem jak ceske tak nemecke mensy , ktery se cely zivot ucil 7 jazyku nemohu byt zase tak uplne oligophrenni.
A cemu veri nejaky anonymni uzivatel zase tak podstatne jiste neni.
Jak se jmenujete Vy "Uzivatel 123", kolik je Vam let a jaka je Vase profese zcela jiste neprozradite, neb jste velmi skromny .
21. února 2025 • 08:50 pise
@TCerny
"Nevěřím tomu, že je tohle schopen napsat doktor, navíc se zkušeností 1968".
Ale Uzivateli 123 ja nejsem zadny anonym jako vy
MUDr Prag 66, Dr.med.Hannover 85
Facharzt fürchirugie, unfallchirurgie, Sozialmedizin
nar. v r. 1942 v Praze za protektoratu na Bulovce .
A jelikoz jsem clenem jak ceske tak nemecke mensy , ktery se cely zivot ucil 7 jazyku nemohu byt zase tak uplne oligophrenni.
A cemu veri nejaky anonymni uzivatel zase tak podstatne jiste neni.
Jak se jmenujete Vy "Uzivatel 123", kolik je Vam let a jaka je Vase profese zcela jiste neprozradite, neb jste velmi skromny .
@TCerny
Podle všeho jste dosti sebestředný...))) O té Mense tu čtu dokolečka dokola. Já bych podmínky vstupu splňoval také, nicméně NIKDY by mě nenapadlo něco takového učinit. Jsem sice akademicky vzdělán, ale o řád více si vážím toho, že se mi před lety podařilo dostat živnostenský list na vázanou řemeslnou živnost...))) A moje anonymita na sítích má několik důvodů a tím rozhodujícím je to, že si svého soukromí vážím. A protože se živím zakázkovou výrobou a mám stovky zákazníků, opravdu nechci, aby toho někdo pak zneužíval. Ostatně vidím to na některých případech. A je to MOJE ROZHODNUTÍ a vy se sním budete muset smířit...)))
Podle všeho jste dosti sebestředný...))) O té Mense tu čtu dokolečka dokola. Já bych podmínky vstupu splňoval také, nicméně NIKDY by mě nenapadlo něco takového učinit. Jsem sice akademicky vzdělán, ale o řád více si vážím toho, že se mi před lety podařilo dostat živnostenský list na vázanou řemeslnou živnost...))) A moje anonymita na sítích má několik důvodů a tím rozhodujícím je to, že si svého soukromí vážím. A protože se živím zakázkovou výrobou a mám stovky zákazníků, opravdu nechci, aby toho někdo pak zneužíval. Ostatně vidím to na některých případech. A je to MOJE ROZHODNUTÍ a vy se sním budete muset smířit...)))
@Uživatel_5734171 Anonymni uzivatel 123, ze byste splnoval podminky pro vstup do mensy ale nechcete zni velmi nepravdepodobne.a zcela hloupe.
Vzdy plati :hic rhodos , hic salta.
Kdybyste na to mel, urcite byste se ke zkouskam do Ceske Mensy prihlasil, jenze vy na to nemate a skryvat to za tim " ze o clenstvi v Ceske mense "anonymni uzivatel 123 nestoji.
A mnoho Vasich spoluobcanu Vam to snad i veri.
Ja coby lekar s 59 letou praxi jsem presvedcen ze blabolite , stejne jako Vy si to jiste myslite o mne.
Kdybyste vsak clenem Ceske Mensy byl, mohl bych si s vami pohovorit konkretne o velmi spatne situaci zde z meho pohledu , neb se to tam hemzi xenofoby ( coz je v Cesku euphemismus pro rasisty a vzdyt je to ceska mensa ) a ja jsem explicitni sympathisant multikulturelni spolecnosti vsech ras, barev kuze a nabozenstvi, takze v Ceske mense nemam jiste co pohledavat.
A tak jsem uz jen clenem mensy nemecke kde je themaimanentni milieu podstatne lepsi .
Vzdy plati :hic rhodos , hic salta.
Kdybyste na to mel, urcite byste se ke zkouskam do Ceske Mensy prihlasil, jenze vy na to nemate a skryvat to za tim " ze o clenstvi v Ceske mense "anonymni uzivatel 123 nestoji.
A mnoho Vasich spoluobcanu Vam to snad i veri.
Ja coby lekar s 59 letou praxi jsem presvedcen ze blabolite , stejne jako Vy si to jiste myslite o mne.
Kdybyste vsak clenem Ceske Mensy byl, mohl bych si s vami pohovorit konkretne o velmi spatne situaci zde z meho pohledu , neb se to tam hemzi xenofoby ( coz je v Cesku euphemismus pro rasisty a vzdyt je to ceska mensa ) a ja jsem explicitni sympathisant multikulturelni spolecnosti vsech ras, barev kuze a nabozenstvi, takze v Ceske mense nemam jiste co pohledavat.
A tak jsem uz jen clenem mensy nemecke kde je themaimanentni milieu podstatne lepsi .
@TCerny
Dvakrát jsem absolvoval test IQ a v obou případech mi vyšel na chlup stejně. Poprvé asi v patnácti letech a podruhé v 52. Sám jsem se divil, že to číslo bylo stejné...))) A na členství v Mense mám pořád 9 bodů náskok. Nicméně je mi zcela lhostejné, zda mi to věříte, nebo ne. IQ o kvalitách člověka neřekne nic.
Dvakrát jsem absolvoval test IQ a v obou případech mi vyšel na chlup stejně. Poprvé asi v patnácti letech a podruhé v 52. Sám jsem se divil, že to číslo bylo stejné...))) A na členství v Mense mám pořád 9 bodů náskok. Nicméně je mi zcela lhostejné, zda mi to věříte, nebo ne. IQ o kvalitách člověka neřekne nic.
@Uživatel_5734171 @uzivatel 123 verim Vam.
Ja delal v Cesku tu zkousku do Ceske Mensy asi uz v r. 95, , ziskal jsem pouze 131 IQ ale nezplatil jsem clensky poplatek .
Az asi v r. 2019 jstem konecne ten clensky poplatek zaplatil a eo ipso stal se clenem Ceske Mensy , abych se mohl presvedcit , jestli i vysoce inteligentni obcane tohoto Ceska jsou tak rasisticky smyslejici jako vsichni cesi co v Praze znam.
Moje iluse byly ale velmi zklamany neb treba clanek jednoho clena Alese vencko ." ohrozeni evropske kultury " byl na tamejsim diskusnim foru asi 10 let a ziskal asi nekolik set positivnich komentaru.
Jiny clen Ceske Mensy ing. VK mi zase napsal rhetorickou otazku, ze on ,( take clen Ceske mensy) nevidi rozdil mezi vrahy a lekari kteri ockuji-jestli to take ja ,traumatolog uz tehdy pres 50 let to nahlizim stejne to jsou nahledy clenu Ceske Mensy!
Nakonec nejvyssi clen vyboru Ceske menzy p. Mazal rozhodl, ze musim Ceskou Mensu opustit neb nejsem ceskym obcanem a ze mne i vrati clensky prispevek.
Takze vy uzivatekli 123 mne nemusite presvedcovat o tom , ze vysoke IQ a rasismus v Cesku stoji v kontradikci "o kvalitach cloveka".
Ted uz jsem clenem pouze Mensy nemecke , ale prispevky coby 82 lety dedek prestanu platit , coz implikuje exkomunikaci.
Ja delal v Cesku tu zkousku do Ceske Mensy asi uz v r. 95, , ziskal jsem pouze 131 IQ ale nezplatil jsem clensky poplatek .
Az asi v r. 2019 jstem konecne ten clensky poplatek zaplatil a eo ipso stal se clenem Ceske Mensy , abych se mohl presvedcit , jestli i vysoce inteligentni obcane tohoto Ceska jsou tak rasisticky smyslejici jako vsichni cesi co v Praze znam.
Moje iluse byly ale velmi zklamany neb treba clanek jednoho clena Alese vencko ." ohrozeni evropske kultury " byl na tamejsim diskusnim foru asi 10 let a ziskal asi nekolik set positivnich komentaru.
Jiny clen Ceske Mensy ing. VK mi zase napsal rhetorickou otazku, ze on ,( take clen Ceske mensy) nevidi rozdil mezi vrahy a lekari kteri ockuji-jestli to take ja ,traumatolog uz tehdy pres 50 let to nahlizim stejne to jsou nahledy clenu Ceske Mensy!
Nakonec nejvyssi clen vyboru Ceske menzy p. Mazal rozhodl, ze musim Ceskou Mensu opustit neb nejsem ceskym obcanem a ze mne i vrati clensky prispevek.
Takze vy uzivatekli 123 mne nemusite presvedcovat o tom , ze vysoke IQ a rasismus v Cesku stoji v kontradikci "o kvalitach cloveka".
Ted uz jsem clenem pouze Mensy nemecke , ale prispevky coby 82 lety dedek prestanu platit , coz implikuje exkomunikaci.
@TCerny Ja mam 80 let a 68 rok jsem prozil jako svedek vrazdy cloveka k,tery sedel na lavicce a cekal na autobus a ja utikal se schovat.V nasem meste zastrellli rusaci dalsi tri spoluobcany a jednomu kovanemu soudruhovi ustrelili nohu a pak se nechal odovest k ruskemu velvisllanectvi, kde jim ruske vyznamenani hodil do dveri.A pokud prejdeme na pravni ramec,tak ruska okupace v roce 68 ,byla zlocineckym aktem proti suverenite svobodneho statu a aktem agrese podle charty OSN.Kdyz vam vsechny tyto udalosti udelali stastny zivot,,tak jjste akorat priznal co jste cloveka.
@Asatin Samozrejme , ze Vas nahled je legitimni neb jste tehdy zazil spoustu neprijemnych veci.
Ja mluvim pouze za sebe .
Mate naprosto pravdu , ze invase do suverenniho statu je zlocinna - stejne tak to bylo ve Vietnamu, Iraku, Grenade etc.s miliony povrazdenych i kdyz ty tisice povrazdnych na Ukrajine take nejsou malo.
Ja po srpnu 68 coby chirug na Bulovce osetroval s invasi spojenou nehodou 8 zranenych ukrajincu , kteri se prevrhli s autem.
Ja jsem nikdy v KSC nebyl , nikdy jsem se politicky neangazoval, jen jsem po srpnu 68 prevazel obrovskou vysilacku ceskoslovenskeho rozhlasu v sanitce na fingovane jmeno ( coz by byl i v dnesni dobe trestny cin ) za coz mi nikdo z tohoto Ceska ani nepodekoval, coz je samozrejme o.k.
Vsichni lekari i sestry na chirurgii Bulovka vcetne reditele Bulovky Doc. Panka , clena UVKSC, prof. Knoblocha , prim. Hercze to vedeli a nic se mi nestlo !
Nikdy behem meho zivota v Praze prvnich 30 let po valce jsem nevidel jedinehoSTBaka , nikdo mne k nicemu nepremlouval ke kooperaci.
Vy jse byl svedkem vrazdy a utikal jste, takze na tu dobu nahlizite jinak.
Ja mluvim pouze za sebe .
Mate naprosto pravdu , ze invase do suverenniho statu je zlocinna - stejne tak to bylo ve Vietnamu, Iraku, Grenade etc.s miliony povrazdenych i kdyz ty tisice povrazdnych na Ukrajine take nejsou malo.
Ja po srpnu 68 coby chirug na Bulovce osetroval s invasi spojenou nehodou 8 zranenych ukrajincu , kteri se prevrhli s autem.
Ja jsem nikdy v KSC nebyl , nikdy jsem se politicky neangazoval, jen jsem po srpnu 68 prevazel obrovskou vysilacku ceskoslovenskeho rozhlasu v sanitce na fingovane jmeno ( coz by byl i v dnesni dobe trestny cin ) za coz mi nikdo z tohoto Ceska ani nepodekoval, coz je samozrejme o.k.
Vsichni lekari i sestry na chirurgii Bulovka vcetne reditele Bulovky Doc. Panka , clena UVKSC, prof. Knoblocha , prim. Hercze to vedeli a nic se mi nestlo !
Nikdy behem meho zivota v Praze prvnich 30 let po valce jsem nevidel jedinehoSTBaka , nikdo mne k nicemu nepremlouval ke kooperaci.
Vy jse byl svedkem vrazdy a utikal jste, takze na tu dobu nahlizite jinak.
@TCerny Ta doba byla jasna rusaci nas zotrocili a nic na tom nezmeni ze jsou velky stat ,nebo ze jinde byly valky.U vrazdy napsat,, neprijemne ;veci,je fopa.
@Asatin jak se jmenovalo to mesto to jiste neprozradite, protoze tam uz musely byt postaveny nejmene 3 materske skolky , jesle a nejmene tri pomniky nesouci jmeno sebevraha Palacha animujici ceske deti jiz od ranneho veku k demonstrativnim sebevrazdam sebeupalenim proti bezpravi ( autodafe) kterych je celosvetove od r. 62 zdokumentovanopres 600 ale jen v tomto cesku se tento sebevrah tak nesmirne glorifikuje.
MUDr Prag 66 Thomas Cerny
@Uživatel_5734171
Ad Striktne Anonymni uzivateli 123:
1.v r. 68 jsem ty invasory z Ruska, Ukrajiny , Polska etc, take k smrti nenavidel . Ja zazil 21.8.68 coby chirurg na Bulovce .
Kde jste byl vy uziovatel 123 jiste neprozradite!
Ma nenavist k Rusum ale mezitim opadla , neb na tu dobu po srpnu 68 vzpominam jako na krasna leta meho zivota.
Film "Vlny "se mi vubec nelibil, protoze neodpovida vubec mym zazitkum z te doby jak ji ukazuje nejaky mladicky Madl , ktery byl v te dobe jeste asi 20 let na huobach
V tom filmu Rusove hasili ohne s horlavinou co jsme jim hazeli na tanky vlastnimi cepicemi misto aby nas postrileli!!
A nakonec zazni : uz je to jedna zastrelena obet!
Ty miliony obeti z Vietnamu, Iraku, Balkanu, Gazy etc jsou jako z jine planety
2.Na Krymu, ktery byl od r. 1793 Rusky , i po revoluci 1917 i po 2. s.valce az do pomatene reteritorialisace Chruscovem v r. 1954.
V Dobe Reanexe Krymu v r. 2014 tam zilo 70% Rusu a 16 % Ukrajincu a Ukrajina nutila ty Rusy ucit se ukrajinsky..Dnaes na Krymu i v Dinbasu zije 90% rusu , kteri chteji byt soucasti Ruska.Nikdy uz nebudou soucasti Ukrajiny to si myslim zase ja .
3.
Rusko je nejvetsi zeme na svete a ma nejvice atomovych bomb.A vubec si nemyslim, ze se s Ruskem nikdo bavit nebude.
Deklaraci proti Ruske invasi na Krym a do donbasu nepodepsaly:1,5 miliardova Cina, 1,5 miliardova Indie, 200 mil. Brasilie , JAR, 300 mil. Indonesie etc. etc.Ze ji podepsalo 1 mil. Estonko a 10 mil. Cesko neni uvnitr 400 mil. EU neni zase tak podstatne.
4. Nicmene anticipuje mylne ,na anonyma uzivatele 123 si zcela jiste nevzpomenu.
Ad Striktne Anonymni uzivateli 123:
1.v r. 68 jsem ty invasory z Ruska, Ukrajiny , Polska etc, take k smrti nenavidel . Ja zazil 21.8.68 coby chirurg na Bulovce .
Kde jste byl vy uziovatel 123 jiste neprozradite!
Ma nenavist k Rusum ale mezitim opadla , neb na tu dobu po srpnu 68 vzpominam jako na krasna leta meho zivota.
Film "Vlny "se mi vubec nelibil, protoze neodpovida vubec mym zazitkum z te doby jak ji ukazuje nejaky mladicky Madl , ktery byl v te dobe jeste asi 20 let na huobach
V tom filmu Rusove hasili ohne s horlavinou co jsme jim hazeli na tanky vlastnimi cepicemi misto aby nas postrileli!!
A nakonec zazni : uz je to jedna zastrelena obet!
Ty miliony obeti z Vietnamu, Iraku, Balkanu, Gazy etc jsou jako z jine planety
2.Na Krymu, ktery byl od r. 1793 Rusky , i po revoluci 1917 i po 2. s.valce az do pomatene reteritorialisace Chruscovem v r. 1954.
V Dobe Reanexe Krymu v r. 2014 tam zilo 70% Rusu a 16 % Ukrajincu a Ukrajina nutila ty Rusy ucit se ukrajinsky..Dnaes na Krymu i v Dinbasu zije 90% rusu , kteri chteji byt soucasti Ruska.Nikdy uz nebudou soucasti Ukrajiny to si myslim zase ja .
3.
Rusko je nejvetsi zeme na svete a ma nejvice atomovych bomb.A vubec si nemyslim, ze se s Ruskem nikdo bavit nebude.
Deklaraci proti Ruske invasi na Krym a do donbasu nepodepsaly:1,5 miliardova Cina, 1,5 miliardova Indie, 200 mil. Brasilie , JAR, 300 mil. Indonesie etc. etc.Ze ji podepsalo 1 mil. Estonko a 10 mil. Cesko neni uvnitr 400 mil. EU neni zase tak podstatne.
4. Nicmene anticipuje mylne ,na anonyma uzivatele 123 si zcela jiste nevzpomenu.
@TCerny
V roce 1968 mi byly 4 roky. Podle vašeho názoru se smí k historii vyjadřovat jen ten, kdo tu dobu zažil. Takže k WWII se může vyjadřovat jen pár stoletých staříků, k první světové už nikdo. A jen na okraj, školíte mě z čísel, že se pletu v jednotkách milionů. EU nemá 400 milionů obyvatel, ale 450 milionů...)))
A jen tak mimochodem. Říkáte, že jste rusy K SMRTI NENÁVIDĚL a pak ta nenávist opadla (až k dnešní lásce). Proč tedy nejste ochoten a schopen pochopit, že jiní mohou rusy k smrti nenávidět dnes? Nebo máte na názor nárok jen vy? Já budu rusy nenávidět už po zbytek života. Nenáviděl jsem je od mládí, už jako dvanáctiletý jsem pod duchnou poslouchal Hlas Ameriky a Svobodnou Evropu. Pak bylo krátké období (Gorbačov, Jelcin a možná první období putina), kdy jsem se na rusy díval jinak, ale po agresi v Gruzii a dalších zemích regionu se nenávist vrátila... A je už navždy...
V roce 1968 mi byly 4 roky. Podle vašeho názoru se smí k historii vyjadřovat jen ten, kdo tu dobu zažil. Takže k WWII se může vyjadřovat jen pár stoletých staříků, k první světové už nikdo. A jen na okraj, školíte mě z čísel, že se pletu v jednotkách milionů. EU nemá 400 milionů obyvatel, ale 450 milionů...)))
A jen tak mimochodem. Říkáte, že jste rusy K SMRTI NENÁVIDĚL a pak ta nenávist opadla (až k dnešní lásce). Proč tedy nejste ochoten a schopen pochopit, že jiní mohou rusy k smrti nenávidět dnes? Nebo máte na názor nárok jen vy? Já budu rusy nenávidět už po zbytek života. Nenáviděl jsem je od mládí, už jako dvanáctiletý jsem pod duchnou poslouchal Hlas Ameriky a Svobodnou Evropu. Pak bylo krátké období (Gorbačov, Jelcin a možná první období putina), kdy jsem se na rusy díval jinak, ale po agresi v Gruzii a dalších zemích regionu se nenávist vrátila... A je už navždy...
@Uživatel_5734171 adanonymni Uzivatel 123:
samozrejme , ze chapu ze spousta lidi ne nasi palnete nenavidi populaci jineho statu , tudiz i Vy treba Rusko.
K r. 68 se muze vyjadrovat treba i Madl, ktery tehdy jeste 20 let nebyl na svete, nicmene ja jsem srpen 68 zazil behem nocni sluzby jako chirurg na Bulovce , pote jsem prevazel vysilacku cs rozhlasu v sanitce na fingovane jmeno a uz tehdy jsem sepsal zavet , ze to nepreziju.
Takze nejaky madl nebo nejak anonym z Reflexu mne o te dobe v Praze muzete vypravet co jste vycetli z knih.
Ze Vy anonym uzivatel 123 Rusy nenavidite je absolutne legitimni stejne jako to, ze ja je mam rad , neb mne a nasi rodinu v r. 45 zachranila zivoty Ruda Armada od nacistickych bestii .
Az po me emigraci pred 50 lety jsem se z medii dovedel , ze i Israel kazdorocne !!! na vyroci konce 2.s.v. posilal podekovani SSSR za zachranu zidu coz komuniste v CSR nikdy nezminili.
Ze jste pod duchnou poslouchal Hlas Ameriky , to jsem ja nedelal. Nicmene mne 2x chytli na hranici s protistatnimi letakem , diplomem a vojenskou knizkou , coz mi vsechno sebrali , ale naprosto nic se mi nestalo !!!!-ani z prace na bulovecke chirurgii mne nevyhodili, ani podradne neprelozili treba do Kolina ci Podebrad.
Jedine co se mi tehdy stalo, ze mne odmitali pustit pracovat jako lekare do Lybie ci Alziru , ackoli jsem o to zadal.
Tak jsem pred 50 let illegalne emigroval z Jugosky do italie na vodnich lyzich a pak dal.
samozrejme , ze chapu ze spousta lidi ne nasi palnete nenavidi populaci jineho statu , tudiz i Vy treba Rusko.
K r. 68 se muze vyjadrovat treba i Madl, ktery tehdy jeste 20 let nebyl na svete, nicmene ja jsem srpen 68 zazil behem nocni sluzby jako chirurg na Bulovce , pote jsem prevazel vysilacku cs rozhlasu v sanitce na fingovane jmeno a uz tehdy jsem sepsal zavet , ze to nepreziju.
Takze nejaky madl nebo nejak anonym z Reflexu mne o te dobe v Praze muzete vypravet co jste vycetli z knih.
Ze Vy anonym uzivatel 123 Rusy nenavidite je absolutne legitimni stejne jako to, ze ja je mam rad , neb mne a nasi rodinu v r. 45 zachranila zivoty Ruda Armada od nacistickych bestii .
Az po me emigraci pred 50 lety jsem se z medii dovedel , ze i Israel kazdorocne !!! na vyroci konce 2.s.v. posilal podekovani SSSR za zachranu zidu coz komuniste v CSR nikdy nezminili.
Ze jste pod duchnou poslouchal Hlas Ameriky , to jsem ja nedelal. Nicmene mne 2x chytli na hranici s protistatnimi letakem , diplomem a vojenskou knizkou , coz mi vsechno sebrali , ale naprosto nic se mi nestalo !!!!-ani z prace na bulovecke chirurgii mne nevyhodili, ani podradne neprelozili treba do Kolina ci Podebrad.
Jedine co se mi tehdy stalo, ze mne odmitali pustit pracovat jako lekare do Lybie ci Alziru , ackoli jsem o to zadal.
Tak jsem pred 50 let illegalne emigroval z Jugosky do italie na vodnich lyzich a pak dal.
PEtr Tobes
trump je prolhana putlerova defka a zradce, neni nahoda, ze ho russaci v osmedsatych letech vytahli z bankrotu...no jestli se americani nevzpamatuji, tak dopadneme spatne vsichni
MUDr Prag 66 Thomas Cerny
Uzivatel 123 pise: " rusáci se bojí na Kazachstán zaútočit, i když by strašně rádi."
Az bude v Kazachstanu 90% ruskeho obyvatelstva ktere bude Kazachstan nutit se ucit "kazassky"jako na Krymu a Donbasu , kterei chteji byt soucasti Ruska , tak jim Rusko mozna take pomuze .Zatim je z tech 18 mil. obyvatel Kazachstanu jen 25 % Rusu.
Az bude v Kazachstanu 90% ruskeho obyvatelstva ktere bude Kazachstan nutit se ucit "kazassky"jako na Krymu a Donbasu , kterei chteji byt soucasti Ruska , tak jim Rusko mozna take pomuze .Zatim je z tech 18 mil. obyvatel Kazachstanu jen 25 % Rusu.
@TCerny
"pomůže"... Nevěřím tomu, že je tohle schopen napsat doktor, navíc se zkušeností 1968... To byla také internacionální pomoc. Rusáci se bojí Číny, to je jediný důvod, proč Kazachstán nechávají na pokoji. A vzpomeňte si na moje slova. Rusáci dopadnou na Donbase zle nedobře, stejně jako na Krymu a dalších ukradených území. Protože nebudou mít peníze na obnovu území, která zdevastovali válkou, nebudou mít peníze na správu území, to jsou stovky miliard dolarů za miliony vojáků, policistů a úředníků a navíc budou čelit guerille. Proti guerille není obrany, není možné s ní vyjednávat, není možné ji zkorumpovat. V severním Irsku by mohli vyprávět. A na rovinu, kdyby mi někdo zmasakroval rodinu, zavraždil děti, zavraždil a znásilnil manželku a okupoval rodnou zemi, nezastaví mě nic... Přesně tohle rusáky čeká. Možná se s Trumpem dohodnou, ale nezískají nic. Jednou o ta území zase přijdou a NAVŽDY ztratí duši. Nikdo normální se s nimi po generace nebude bavit...
"pomůže"... Nevěřím tomu, že je tohle schopen napsat doktor, navíc se zkušeností 1968... To byla také internacionální pomoc. Rusáci se bojí Číny, to je jediný důvod, proč Kazachstán nechávají na pokoji. A vzpomeňte si na moje slova. Rusáci dopadnou na Donbase zle nedobře, stejně jako na Krymu a dalších ukradených území. Protože nebudou mít peníze na obnovu území, která zdevastovali válkou, nebudou mít peníze na správu území, to jsou stovky miliard dolarů za miliony vojáků, policistů a úředníků a navíc budou čelit guerille. Proti guerille není obrany, není možné s ní vyjednávat, není možné ji zkorumpovat. V severním Irsku by mohli vyprávět. A na rovinu, kdyby mi někdo zmasakroval rodinu, zavraždil děti, zavraždil a znásilnil manželku a okupoval rodnou zemi, nezastaví mě nic... Přesně tohle rusáky čeká. Možná se s Trumpem dohodnou, ale nezískají nic. Jednou o ta území zase přijdou a NAVŽDY ztratí duši. Nikdo normální se s nimi po generace nebude bavit...
@Uživatel_5734171 cum grano salis :
do Hradce Kralove nejezdim, tak mne tam zadny pomateny cesky chlapec nemuze ubodat.
Vy zase nejezdite k nam do Aschaffenburgu nebo do Mnichova a tak Vam nehrozi nebezpeci , ze vam nejaky pomateny immigrant ( nebo i nemec ) propichne nozem.
A jestli se Vam neco podobneho stane doma , je to vis maior.
Mezi temi miliony povrazdenymi ve Vietnamu, Iraku, Blkanu , Gaze ,a temi tisici Ukrajine etc.bylo jisie mnoho "zmasakrovanych a zavrazdenych deti, to mate jiste pravdu.
Unverhofft kommt jedoch oft!
Nicmene nemyslim , ze nejvetsi zeme nasi planety Rusko prijde o sva uzemi.
Nicmene Vase presvedceni jze se Rusum jednoho dne (na rozdil od Cechu )povede spatne je jiste legitimni, ja si to vsak nemyslim.
Varietas delectat!
do Hradce Kralove nejezdim, tak mne tam zadny pomateny cesky chlapec nemuze ubodat.
Vy zase nejezdite k nam do Aschaffenburgu nebo do Mnichova a tak Vam nehrozi nebezpeci , ze vam nejaky pomateny immigrant ( nebo i nemec ) propichne nozem.
A jestli se Vam neco podobneho stane doma , je to vis maior.
Mezi temi miliony povrazdenymi ve Vietnamu, Iraku, Blkanu , Gaze ,a temi tisici Ukrajine etc.bylo jisie mnoho "zmasakrovanych a zavrazdenych deti, to mate jiste pravdu.
Unverhofft kommt jedoch oft!
Nicmene nemyslim , ze nejvetsi zeme nasi planety Rusko prijde o sva uzemi.
Nicmene Vase presvedceni jze se Rusum jednoho dne (na rozdil od Cechu )povede spatne je jiste legitimni, ja si to vsak nemyslim.
Varietas delectat!
kosmos kosmos
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@kosmos kosmos
Ono to spíš souvisí s věkem. Ostatně totéž pozorujeme na Klausovi, Zemanovi, Trumpovi atd. Já mám se svými juniorními příbuznými dohodu, že až začnu blbnout, tak mě sejmou trojkou železem (golfová hůl) zezadu do hlavy a srazí ze schodů...)))
Ono to spíš souvisí s věkem. Ostatně totéž pozorujeme na Klausovi, Zemanovi, Trumpovi atd. Já mám se svými juniorními příbuznými dohodu, že až začnu blbnout, tak mě sejmou trojkou železem (golfová hůl) zezadu do hlavy a srazí ze schodů...)))
@kosmos kosmos
Leider brachte es weder Ihre Mutter noch die insuffiziente tschechische Grundschule fertig Ihnen beizubringen , ***s man, auch auf tschechisch, fremden Menschen nicht duzt.
Leider brachte es weder Ihre Mutter noch die insuffiziente tschechische Grundschule fertig Ihnen beizubringen , ***s man, auch auf tschechisch, fremden Menschen nicht duzt.
Asatin
A proc by mela Ukrajina cekat az si rusaci s kacerem donaldem rozdeli nerostne bohactvi Ukrajiny,kdyz uz jedna s Cinou o pomoci osvobodit Ukrajinu
a pak rusaci rychle vypadnou z Ukrajiny.Jo stare prislovi rika,dva se perou a treti se smeje.A mistnim rusackum zamrzne huba.
a pak rusaci rychle vypadnou z Ukrajiny.Jo stare prislovi rika,dva se perou a treti se smeje.A mistnim rusackum zamrzne huba.
@Asatin
Možná by to nebyl špatný scénář. Muskovi jde hlavně o titan, pro jeho byznys klíčový prvek, Ukrajina má obrovské zásoby. Ukrajině je to jedno, jestli to prodá Číně, nebo USA. Jde jim o bezpečnostní záruky. Když bude u Žitomiru čínská firma, netroufnou si rusáci zaútočit na Ukrajinu stejně, jako když tam bude americká firma. Dokonce se Číny bojí rusáci asi více, protože jim toho Čína může daleko víc sebrat, než USA. Jen hodně naivní prosťáčci se domnívají, že Čína a rusko jsou spojenci. Takže buď dají USA na stůl seriozní nabídku a bezpečnostní záruky, nebo se domluví Kyjev s Pekingem. Ostatně přesně takhle se domluvil s Pekingem Kazachstán a přesně proto se rusáci bojí na Kazachstán zaútočit, i když by strašně rádi. Kazachstán je bohatší na nerosty, než Ukrajina.
Možná by to nebyl špatný scénář. Muskovi jde hlavně o titan, pro jeho byznys klíčový prvek, Ukrajina má obrovské zásoby. Ukrajině je to jedno, jestli to prodá Číně, nebo USA. Jde jim o bezpečnostní záruky. Když bude u Žitomiru čínská firma, netroufnou si rusáci zaútočit na Ukrajinu stejně, jako když tam bude americká firma. Dokonce se Číny bojí rusáci asi více, protože jim toho Čína může daleko víc sebrat, než USA. Jen hodně naivní prosťáčci se domnívají, že Čína a rusko jsou spojenci. Takže buď dají USA na stůl seriozní nabídku a bezpečnostní záruky, nebo se domluví Kyjev s Pekingem. Ostatně přesně takhle se domluvil s Pekingem Kazachstán a přesně proto se rusáci bojí na Kazachstán zaútočit, i když by strašně rádi. Kazachstán je bohatší na nerosty, než Ukrajina.
@Uživatel_5734171 Bylo by dobre kdyby si to Zelensky uvedomil a pokracoval v teto moznosti.Toto je dobre reseni.
@Asatin
Super je, jak se dnes ukazuje, kdo je na čí straně. Nejen zdejší diskutéři, ale třeba Klaus nebo Babiš. Klaus už jede čistě podle ruských not, už odhodil maskování. Babiš ještě maskování má, tak drží pysk. Nejvtipnější je to, že týden už je svět vzhůru nohama a JEDINÁ reakce Babiše je, že ochutnal čokoládu s pistácií...)))
Super je, jak se dnes ukazuje, kdo je na čí straně. Nejen zdejší diskutéři, ale třeba Klaus nebo Babiš. Klaus už jede čistě podle ruských not, už odhodil maskování. Babiš ještě maskování má, tak drží pysk. Nejvtipnější je to, že týden už je svět vzhůru nohama a JEDINÁ reakce Babiše je, že ochutnal čokoládu s pistácií...)))
@Uživatel_5734171 Presne toto se deje a estebak by nasledoval Husaka.On se na to trese jak s kazdym,kdo je proti nemu zatoci a zaklekne.
Juchin
Strýček Donald nepřekvapil, vždyť je to jen bohatý, sebestředný a velkohubý primitiv. Nezajímá ho vůbec nic jiného než peníze a osobní prospěch, který "vlastenecky" halí do fráze Make America Great Again.....
MUDr Prag 66 Thomas Cerny
Ten narrativ autora canku Sezemskeho o zradnem Daladierovi s Chamberlainem v Mnichove (jak nam ho presentovali ceskoslovensti komuniste) jsem prvnich 30 let v CSR po valce pod jejich vlivem take sdilel.
Lec tech poslednich 50 let meho zivota vne CSR ho pokladam za pitominu sondergleichen.
Lec tech poslednich 50 let meho zivota vne CSR ho pokladam za pitominu sondergleichen.
MUDr Prag 66 Thomas Cerny
Kdyz se proti konsiliantnimu pristupu Trumpa k Putinovi stavi Estonsko s 1 mil. obyvatel, Cesko s 10 mil. nebo nase malicke Nemecko s 84 mil.obyvatel ( jehoz jsem poslednich 50 let obcanem ) je to zcela irrelevantni.
Podstatny je pouze nahled 330 mil. USA ci 1,5 miliardove Ciny a podobnych velicin na nejvetsi zemi sveta Rusko , i kdyz Rusko ma jen 150 mil. obyvatel ale nejvic nukleranich zemi na svete ( Rusko 5600,USA 5000, Cina 500, Francie 250 ....na konci pak Severni Korea 50 stejne jako Israel).
Ja se narodil v Praze uprostred 2.svetove valky a jsem presvedcen , ze budu zpopelnen na zacatku te 3.tentokrat nuklearni valky , kde uz nebude ani vitezu ani porazenych pouze totalne zhirosimisovana panevropa.
Podstatny je pouze nahled 330 mil. USA ci 1,5 miliardove Ciny a podobnych velicin na nejvetsi zemi sveta Rusko , i kdyz Rusko ma jen 150 mil. obyvatel ale nejvic nukleranich zemi na svete ( Rusko 5600,USA 5000, Cina 500, Francie 250 ....na konci pak Severni Korea 50 stejne jako Israel).
Ja se narodil v Praze uprostred 2.svetove valky a jsem presvedcen , ze budu zpopelnen na zacatku te 3.tentokrat nuklearni valky , kde uz nebude ani vitezu ani porazenych pouze totalne zhirosimisovana panevropa.
@TCerny
Británie s Francii má víc obyvatel, než rusko a obě jsou to jaderné velmoci, to jen tak na okraj. Dnes je v oblibě házet vinu na Evropu a její liberální pohled. Nechápu, kde se tohle sebemrskačství vzalo. Trump dělá všechno proto, aby USA přišlo o spojence a sympatizanty. Já dnes v noci fandil Kanadě proti USA. Před měsícem by tomu bylo obráceně, nemám Kanadu rád od toho mistrovství světa, kdy zrakvili Vůjtka a pak šli tři v bitce na Jirku Šlégra. Přesně tohle USA čeká. Pro někoho je to marginálie, ale takhle funguje svět. Celý svět funguje na základě nějakých sympatií či antipatií. Když se pak člověk rozhoduje při nákupu zboží mezi dvěma stejně kvalitními výrobky, hraje roli právě tohle. Lapidárně řečeno, až si půjdu koupit boty, nekoupím si americké Nike, ale němecé Adidy...
Británie s Francii má víc obyvatel, než rusko a obě jsou to jaderné velmoci, to jen tak na okraj. Dnes je v oblibě házet vinu na Evropu a její liberální pohled. Nechápu, kde se tohle sebemrskačství vzalo. Trump dělá všechno proto, aby USA přišlo o spojence a sympatizanty. Já dnes v noci fandil Kanadě proti USA. Před měsícem by tomu bylo obráceně, nemám Kanadu rád od toho mistrovství světa, kdy zrakvili Vůjtka a pak šli tři v bitce na Jirku Šlégra. Přesně tohle USA čeká. Pro někoho je to marginálie, ale takhle funguje svět. Celý svět funguje na základě nějakých sympatií či antipatií. Když se pak člověk rozhoduje při nákupu zboží mezi dvěma stejně kvalitními výrobky, hraje roli právě tohle. Lapidárně řečeno, až si půjdu koupit boty, nekoupím si americké Nike, ale němecé Adidy...
@Uživatel_5734171 Nemáš pravdu ! VB a Francie mají dohromady
135 miliónů obyvatel a Rusko samotné má 145 miliónů. Čerpáno ve wikipedii. To jen tak na okraj.
135 miliónů obyvatel a Rusko samotné má 145 miliónů. Čerpáno ve wikipedii. To jen tak na okraj.
@Richard Šebesta prominte p. Sebesta , Vas prispevek jsem bohuzel neprecetl, neb vy jste mne predstihl a navic o mrt presneji! Ten uzivatel 123 ale muze psat cokoli s anonymni licenci.
@Uživatel_5734171 ad Uzivatel 123:
jste sice zdejsi anonym tak muzete psat blbiny , jste ale velmi malo informovan:
Francie s GB ma 132 mil. obyvatel dohromady ,
Ruska Federace pak 145 mil.
Francie a ma 290 nuklearnich bomb GB 225 Rusko 5600.
Coby neobcan Ceska Vam musim zkorrigovat Vasi Cestinu:
Uzivateli 123 pisete : " ...i když by strašně rádi..." scoz by byla uz od r. 48 v obecne skole v Praze 8 Na Rokosce hruba chyba , neb spravne cesky to musi znit :" i kdyby strasne radi"!
Ale toto Cesko s kterym nemam nic spolecneho mozna zmenilo i pravopis , krom toho , ze prejmenovalo Tridu Rude Armady v Praze Kobylisich kterou jsem po valce chodil do skoly a posleze od r. 66 na Buloveckou chirurgii pesky do prace, kde jsem se pred 82 lety narodil a uz pred 59 lety zacal pracovat jako chirurg.
jste sice zdejsi anonym tak muzete psat blbiny , jste ale velmi malo informovan:
Francie s GB ma 132 mil. obyvatel dohromady ,
Ruska Federace pak 145 mil.
Francie a ma 290 nuklearnich bomb GB 225 Rusko 5600.
Coby neobcan Ceska Vam musim zkorrigovat Vasi Cestinu:
Uzivateli 123 pisete : " ...i když by strašně rádi..." scoz by byla uz od r. 48 v obecne skole v Praze 8 Na Rokosce hruba chyba , neb spravne cesky to musi znit :" i kdyby strasne radi"!
Ale toto Cesko s kterym nemam nic spolecneho mozna zmenilo i pravopis , krom toho , ze prejmenovalo Tridu Rude Armady v Praze Kobylisich kterou jsem po valce chodil do skoly a posleze od r. 66 na Buloveckou chirurgii pesky do prace, kde jsem se pred 82 lety narodil a uz pred 59 lety zacal pracovat jako chirurg.
@TCerny
o mojí češtinu nemusíte mít obavy. Sice sem tam udělám nějakou chybu, ale jinak je moje čeština nadstandardně dobrá...))) A je opravdu jedno, jestli má CCCP momentálně o nějaký ten milion více, či méně, to je opravdu marginálie. Stejně jako je marginálie, jestli má víc hlavic. Jak rusko, tak Británie či Francie, dokáže zničit celou planetu stokrát. Takže je opravdu jedno, kolik těch hlavic mají. A moji anonymitu opravdu řešit nemusíte, 99% zdejších uživatelů je anonymních. Dosud jsem vás (ano, správně česky bych měl napsat s velkým písmenem, ale nějak mi to nejde) měl zařazeného v určité přihrádce, zdá se, že to budu muset přehodnotit...
P.S. CCCP píši zcela vědomě, protože rusko (s malým písmenem píši tři roky a také vědomě) se jako CCCP začíná chovat a jeho ambicí je ukrást další území. Pobaltí je na řadě.
o mojí češtinu nemusíte mít obavy. Sice sem tam udělám nějakou chybu, ale jinak je moje čeština nadstandardně dobrá...))) A je opravdu jedno, jestli má CCCP momentálně o nějaký ten milion více, či méně, to je opravdu marginálie. Stejně jako je marginálie, jestli má víc hlavic. Jak rusko, tak Británie či Francie, dokáže zničit celou planetu stokrát. Takže je opravdu jedno, kolik těch hlavic mají. A moji anonymitu opravdu řešit nemusíte, 99% zdejších uživatelů je anonymních. Dosud jsem vás (ano, správně česky bych měl napsat s velkým písmenem, ale nějak mi to nejde) měl zařazeného v určité přihrádce, zdá se, že to budu muset přehodnotit...
P.S. CCCP píši zcela vědomě, protože rusko (s malým písmenem píši tři roky a také vědomě) se jako CCCP začíná chovat a jeho ambicí je ukrást další území. Pobaltí je na řadě.
MUDr Prag 66 Thomas Cerny
Trump mi byl doposud velmi odporny ale po jeho aktualne artikulovanem nahledu na Ukrajinu s nim zacinam sympatisovat.
Nejde o to , kdo ma svoji " osobni pravdu" neb kazdy ma pro a proti sve osobni argumenty , ktera vydava za " pravdu ".
Nejde o to , kdo ma svoji " osobni pravdu" neb kazdy ma pro a proti sve osobni argumenty , ktera vydava za " pravdu ".
@TCerny
Ono vás to nadšení přejde, až se bude týkat vás a Německa, kde žijete. A bude to velice brzy, AfD teď uspěje, CDU je odmítne vzít do vlády a bude chtít raději velkou koalici a Musk bude tlačit na CDU, že když AfD nevezmou do vlády, USA uvalí na Německo vysoká cla... Myslíte, že to není reálné? A Musk má u Berlína obří fabriku na Tesly. I tam bude směřovat jeho zájem...
Ono vás to nadšení přejde, až se bude týkat vás a Německa, kde žijete. A bude to velice brzy, AfD teď uspěje, CDU je odmítne vzít do vlády a bude chtít raději velkou koalici a Musk bude tlačit na CDU, že když AfD nevezmou do vlády, USA uvalí na Německo vysoká cla... Myslíte, že to není reálné? A Musk má u Berlína obří fabriku na Tesly. I tam bude směřovat jeho zájem...
@Uživatel_5734171 Kecy. Nás se něco dotkne a sice to,že Německo nebude brát utečence a pokud ti půjdou přes naše území
Němci je nepustí k sobě a budeme se o ně muset starat my. To nám díky této nejhorší vládě od listopadu začnou "žně " ! I kdyby se jednalo jen o 1000 lidí je to 1000 potencionálních teroristů a problémových lidí.
Němci je nepustí k sobě a budeme se o ně muset starat my. To nám díky této nejhorší vládě od listopadu začnou "žně " ! I kdyby se jednalo jen o 1000 lidí je to 1000 potencionálních teroristů a problémových lidí.
@Richard Šebesta p. Sebesta ja jsem sympatisant Ruska coz je nam spolecne ale take jsem sympatisant multikulturnich spolecnosti vsech ras , barev kuze a nabozenstvi jako je USA,Francie, GB, Spanelsko a i nase Nemecko , kde ziji pouze poslednich 50 let, take jako emeritni illegalni immigrant.
S Pozdravem
na rozdil od anonyma uzivatele 123
MUDr Prag 66, Dr.med.Hannover 85,
Facharzt für Chirurgie, Unfallchirurgie, Sozialmedizin
Thomas Alois Cerny
nar. 1942 v Praze za Protektoratu
Illegalni privandrovalec do Nemecka pred 50 lety
velky obdivovatel a byvaly volic nasi p.Dr.Merkel
S Pozdravem
na rozdil od anonyma uzivatele 123
MUDr Prag 66, Dr.med.Hannover 85,
Facharzt für Chirurgie, Unfallchirurgie, Sozialmedizin
Thomas Alois Cerny
nar. 1942 v Praze za Protektoratu
Illegalni privandrovalec do Nemecka pred 50 lety
velky obdivovatel a byvaly volic nasi p.Dr.Merkel
@TCerny Tak já sympatizant multi-kulti nejsem a nebudu. Proč ? Jednoduchá odpověď protože to nefunguje ! Důkazy jsou především v Německu !
@Richard Šebesta Merkelová by měla chodit přes kanály.
@Richard Šebesta Jiste je vas nahled zcela legitimni a identicky s 90& Vasich spoluobcanu , k nimz ja nepatrim.
P.Merkel si velmi vazim uz od r. 15, kdy otevrela dvere k nam tem uprchlikum z budapestskeho nadrazi.
Nase p. Dr.Merkel byla zvlone 4x kanclerkou Nemecka , tudiz 16 let jko skoro nikdo jiny a ja od te doby jsem pravidelne volil ji a jeji stranu CDU.
Ze vy ve vasem Cesku mate jine preference je ale samozrejme.
Neb Cesko je zeme zname svymi vyroky , ze neprijme ani jednoho sirotka z rad uprchliku v cem ma prizen snad 90% svych obcanu.
Ja coby take illegalni immigrant pred 50 lety mam diametrelne jiny svetonahled.
P.Merkel si velmi vazim uz od r. 15, kdy otevrela dvere k nam tem uprchlikum z budapestskeho nadrazi.
Nase p. Dr.Merkel byla zvlone 4x kanclerkou Nemecka , tudiz 16 let jko skoro nikdo jiny a ja od te doby jsem pravidelne volil ji a jeji stranu CDU.
Ze vy ve vasem Cesku mate jine preference je ale samozrejme.
Neb Cesko je zeme zname svymi vyroky , ze neprijme ani jednoho sirotka z rad uprchliku v cem ma prizen snad 90% svych obcanu.
Ja coby take illegalni immigrant pred 50 lety mam diametrelne jiny svetonahled.
kosmos kosmos
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lug70
Svět se nám mění před očima. Je jen otázkou času, kdy všichni ti placení prudiči, co vkládají dva "SS" do každého slova Rusko zmizÍ, až dojdou peníze ze Trumpem zrušeného USAID. Bez peněz není muziky.
kosmos kosmos
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Petr Minář
Roky se tu od proruSSkých kolaborantů dalo číst, jak si naše vláda, prezident, jezdí pro příkazy do Washingtonu. A najednou stejná sběř tu běsní, že pan prezident, pan ministr zahraničí a další demokratičtí politici neotočili na písknutí Trumpa a charakterně a jedině rozumě stojí dál za zájmy ČR. Najednou by pro proruSSké a komoušské štváče měli dělat politické kotrmelce s nějakým Trumpem...
Každý nechť si uvědomí, o co této protivládní sběři ve skutečnosti jde.
Každý nechť si uvědomí, o co této protivládní sběři ve skutečnosti jde.
@Petr Minář Nejvíc běsní eurosr.či v Bruseli. Najdi si třeba vyjádření bývalého ministra zahraničí Cyrila Svobody, co řekl o projevu J.D.Vance.
@epr3
Á, to se ozval ten ruSSoblb, co si dovolil (snad mu ruští soudruzi prominou) napsat, kde jsou mu RuSSáci (!) a který "jenom lituje" těch "zpřetrhaných pro nás VÝHODNÝCH obchodních vztahů". Také mne už štve, že si nemohu, díky sankcím, které samozřejmě poškozují hlavně nás, koupit nejnovější módní ruSSké láptě a rubášku, že nejsou na trhu ty tak oblíbené matrjošky a chlebnyj kvas. Zkrátka to Best of sdělano v Rossii, které jsme z RuSSa vždy měli. Ty výtečné ruSSké výrobky! Které ničím nenahradíš.
Nechme blbých (na úrovni inteligence epr3) vtipů.
Je to neuvěřitelně odporná kreatura, která je ochotna za to, že jí RuSS něco laskavě PRODÁVÁ, líbat RuSSovi zadek a ještě mu provolávat slávu a vyjadřovat vděčnost na věčné časy a nikdy jinak. Nebylo by, ty hnusepr3, když chceš ve svém pelechu to levné ruSSké teplíčko, lepší spalovat rovnou ty zavražděné, pomocí tvých peněz zavražděné, oběti ruSSkých vrahů na Ukrajině?
Hnus, co se také může vyskytnout mezi Čechy. Pro tato prodejná (levně prodejná) individua, co jdou za peníze, "výhodu", s každáým je i v češtině pár přiléhavých výrazů. Tak si epr vyber, co jsi.
Á, to se ozval ten ruSSoblb, co si dovolil (snad mu ruští soudruzi prominou) napsat, kde jsou mu RuSSáci (!) a který "jenom lituje" těch "zpřetrhaných pro nás VÝHODNÝCH obchodních vztahů". Také mne už štve, že si nemohu, díky sankcím, které samozřejmě poškozují hlavně nás, koupit nejnovější módní ruSSké láptě a rubášku, že nejsou na trhu ty tak oblíbené matrjošky a chlebnyj kvas. Zkrátka to Best of sdělano v Rossii, které jsme z RuSSa vždy měli. Ty výtečné ruSSké výrobky! Které ničím nenahradíš.
Nechme blbých (na úrovni inteligence epr3) vtipů.
Je to neuvěřitelně odporná kreatura, která je ochotna za to, že jí RuSS něco laskavě PRODÁVÁ, líbat RuSSovi zadek a ještě mu provolávat slávu a vyjadřovat vděčnost na věčné časy a nikdy jinak. Nebylo by, ty hnusepr3, když chceš ve svém pelechu to levné ruSSké teplíčko, lepší spalovat rovnou ty zavražděné, pomocí tvých peněz zavražděné, oběti ruSSkých vrahů na Ukrajině?
Hnus, co se také může vyskytnout mezi Čechy. Pro tato prodejná (levně prodejná) individua, co jdou za peníze, "výhodu", s každáým je i v češtině pár přiléhavých výrazů. Tak si epr vyber, co jsi.
bella.
„Šéfredaktor MF Dnes Jaroslav Plesl 👌
© CNN Prima NEWS
---------------------------------------
Ministr zahraničí 👉Jan Lipavský (nestr.) fatálně selhal.
V pořadu K věci na CNN Prima NEWS to uvedl šéfredaktor MF Dnes Jaroslav Plesl. Reagoval na fakt, že čeští zástupci nebyli pozváni na jednání evropských š***k - š p i č e k v Paříži, kde se debatovalo o postupu Evropy směrem k míru na Ukrajině. Selhání Lipavského by měl premiér 👉Petr Fiala (ODS) vyřešit jeho odvoláním, míní Plesl.
Česká diplomacie měla u jednacího stolu v Paříži podle Plesla jednoznačně být. „Náš vklad směrem k pomoci Ukrajině je tak gigantický, 💪že jsme tam měli být.
Holt ale ministr zahraničí a česká diplomacie obecně nedokázali zařídit, abychom tam seděli,“ řekl šéfredaktor ve vysílání CNN Prima NEWS.
Plesl: Premiér by měl Lipavského odvolat
„Myslím, že to je tak fatální selhání ministra zahraničí, že by měl předseda vlády Petr Fiala 👉pana Lipavského z postu okamžitě odvolat a nahradit ho někým, kdo je daleko schopnější,“ zhodnotil Plesl.
Podle něj by to měl být někdo, kdo pochopil, že se se zvolením Donalda Trumpa americkým prezidentem razantně změnila „pravidla hry“. „Trump převrátil úplně všechno vzhůru nohama. Evropské elity mají obrovský problém se s tím smířit nebo vůbec pochopit, že se ta pravidla změnila,“ popsal Plesl.
Česká diplomacie se však podle Plesla chová stejně jako za administrativy předchozího prezidenta USA Joea Bidena a odmítá se nové situaci přizpůsobit. Novým šéfem resortu zahraničí by podle něj měl být někdo, kdo tuto změnu dokázal pochopit.😁
„Rozhodně toho je schopen například národní bezpečnostní poradce vlády Tomáš Pojar nebo europoslanec Alexandr Vondra (ODS),“ vyjmenoval Plesl. V souvislosti s jím zmíněnou výměnou zmínil, že „včera bylo pozdě“ a že .👉Lipavský v Černínském paláci „nemá co dělat“
------------------------
Pane , to je redaktor,.. ne jako ty drbny v Reflexu
© CNN Prima NEWS
---------------------------------------
Ministr zahraničí 👉Jan Lipavský (nestr.) fatálně selhal.
V pořadu K věci na CNN Prima NEWS to uvedl šéfredaktor MF Dnes Jaroslav Plesl. Reagoval na fakt, že čeští zástupci nebyli pozváni na jednání evropských š***k - š p i č e k v Paříži, kde se debatovalo o postupu Evropy směrem k míru na Ukrajině. Selhání Lipavského by měl premiér 👉Petr Fiala (ODS) vyřešit jeho odvoláním, míní Plesl.
Česká diplomacie měla u jednacího stolu v Paříži podle Plesla jednoznačně být. „Náš vklad směrem k pomoci Ukrajině je tak gigantický, 💪že jsme tam měli být.
Holt ale ministr zahraničí a česká diplomacie obecně nedokázali zařídit, abychom tam seděli,“ řekl šéfredaktor ve vysílání CNN Prima NEWS.
Plesl: Premiér by měl Lipavského odvolat
„Myslím, že to je tak fatální selhání ministra zahraničí, že by měl předseda vlády Petr Fiala 👉pana Lipavského z postu okamžitě odvolat a nahradit ho někým, kdo je daleko schopnější,“ zhodnotil Plesl.
Podle něj by to měl být někdo, kdo pochopil, že se se zvolením Donalda Trumpa americkým prezidentem razantně změnila „pravidla hry“. „Trump převrátil úplně všechno vzhůru nohama. Evropské elity mají obrovský problém se s tím smířit nebo vůbec pochopit, že se ta pravidla změnila,“ popsal Plesl.
Česká diplomacie se však podle Plesla chová stejně jako za administrativy předchozího prezidenta USA Joea Bidena a odmítá se nové situaci přizpůsobit. Novým šéfem resortu zahraničí by podle něj měl být někdo, kdo tuto změnu dokázal pochopit.😁
„Rozhodně toho je schopen například národní bezpečnostní poradce vlády Tomáš Pojar nebo europoslanec Alexandr Vondra (ODS),“ vyjmenoval Plesl. V souvislosti s jím zmíněnou výměnou zmínil, že „včera bylo pozdě“ a že .👉Lipavský v Černínském paláci „nemá co dělat“
------------------------
Pane , to je redaktor,.. ne jako ty drbny v Reflexu
@bella. Tak co sem lezeš, kolaboranská kobliho? Vyzvracet svou nenávist k demokracii, vztek kvůli listopdu 89, vlísat se a posloužit ruSSkým vrahům?
Až si budu chtít přečíst žvásty novinářského pohůnka estébáka Babiše, tak si je umím najít sám, netřeba mi nějaké belly.
Až si budu chtít přečíst žvásty novinářského pohůnka estébáka Babiše, tak si je umím najít sám, netřeba mi nějaké belly.
@Petr Minář Minářu, nemáš horkost, nebo jsi se nakazil od kosmonose beznadějnou, nevyléčitelnou blbostí? Podle toho zdvojeného es to vypadá, že ano. Zajdi si k doktorovi včas.
kosmos kosmos
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@bella. mam podobny nahled na themaimanentni status quo.
Trump mi byl doposud velmi odporny ale po jeho poslednich exposees tykajicich se valky na Ukrajine mi zacina byt sympaticky.
Trump mi byl doposud velmi odporny ale po jeho poslednich exposees tykajicich se valky na Ukrajine mi zacina byt sympaticky.
Frantisek Najman
Trump nezaměňuje oběť za pachatele, ale jen jasně a stručně konstatuje fakta, zatímco Ukrajina vydírá a tlačí ke zdi Trumpa, ale to se jí nepodaří ani s podporou Evropské vládnoucí mašinérie.
Pavel Nyklíček
Jsou jen dva miliardáři co nosí červené kšiltovky.
Oba jsou obětí svého celoživotního "díla", oba brzy z tohoto světa odejdou a na oba se zapomene.
Americká demokracie to zvládne a český volič také, protože oba miliardáře spojují nejen kšiltovky ale i fakt, že pro oba jsou volby volbami posledními .
Oba jsou obětí svého celoživotního "díla", oba brzy z tohoto světa odejdou a na oba se zapomene.
Americká demokracie to zvládne a český volič také, protože oba miliardáře spojují nejen kšiltovky ale i fakt, že pro oba jsou volby volbami posledními .
Miroslav Kašpar
No jo, Trumpeta Kohoutí Zadnice zjevně zabavil nějakou velkou zásilku velmi vydatného hulení a užívá si své jedinečnosti. A nebo je v tom nějaký dosud netušený záměr? 

Pavel Mikel
A co na to do USA Fuhrera zamilovaný pan Fištejn? Pořád čekám nějaký nový pochvalný článek o Doníkovi a jeho činech. Zatím se zdá, že jsem měl pravdu já, když jsem mu v každé diskuzi oponoval, že je jeho miláček pouze nebezpečný psychopat a sázka na něj není sázka nejlepší.... Nicméně, zase se rád nechám od všemi moudry obdařeného pana Fištejna poučit! Tak kde to vázne pane Fištejne, čekám na Váš oslavný text o velkém vůdci Ameriky!!! (tf44j tajfl!)
@Pavel Mikel Ano, pan Fištejn je přesvědčen, že Mac Donald provozuje takovou neotřelou strategii, ale nakonec to Putinovi vytmaví. Slušný člověk takovou strategii musí odmítnout. Už proto, že to nedává žádný smysl. Tím, že jeho pohůnci oslovují všechny dezoláty E Uje jasnéco tím sleduje.On si plete světovou politiku a historické vazby s prodejem činžáku. A ještě jedna nelogičnost. Pokud se dá s Russáky do holportu, tak proč hulvátsky požaduje 5procent na zbrojení? Proti komu? USA od druhé světové rozjela Maršalův plán a pokračovala s podporou až do minulého měsíce. Tento vyděrač to chce změnit přes noc. A zase jsme u ttěch manýr při koupi činžáku. Bude ten koňský handlíř fakturovat Zelenskému i ten čas který využil k proslovu před kongresem? .
Petr Minář
Jacísi diplomatičtí blbečci od Trumpa prý vyzvali Evropu, aby vraždění esesáckých vrahů RuSSů na Ukrajině "nenazývala agresí". I já takové s.vině, ovšem české, pamatuji. Nutily mne, nenazývat "bratrskou pomoc" okupací. Neuspěly, i když mne to "něco" stálo. Teď, s.vině americké (za radostného chrochtání s.viní českých) nutí Evropu nazývat zřejmě agresi "speciální operací". Sám jsem zvědav, jestli ta "Evropa" (tedy její politici) budou alespoň tak "stateční", jako jsem byl kdysi já. Jedno vím už teď, slovenská Ficka a kolbász Orbán vyhoví. A s.viní českých, naštěstí nevládních se pár také najde. Hnus.
epr3
Nic nezaměňuje, jen říká jak to je. Toho se jinak v Evropě nikdo neodváží a opakuje lži o nebohé, napadené Ukrajině.
@epr3 = s.vině definovaná panem Foltýnem zachrochtala.
@Petr Minář Blbeček, který je líný, nebo na to intelektuálně nemá, který odmítá si ověřit, jak to od roku 2014 na Ukrajině ve skutečnosti bylo. Ale nejsi sám, vole, takových jako ty je v této zemi opravdu hodně, můžeš se tedy klidně cítit jako ten, co má pravdu....ale jsi jen blb, který se nechal zpracovat médii hlavního proudu. Škoda jen, že se svého poznání, že jsi se tragicky mýlil a nechal si do palice nalít něco, co není pravda, asi už nedožiješ....
@epr3 a z proruSSké s.vině (porcos proRussian, Foltýn) vyhřezl její sprostý obsah. Nádhera, co podporuje RuSSy.
Minář A teď mi ty detektýve ukaž, kde podporuju Rusy. Já jenom tvrdím, že způsob, kterým se u nás referuje o válce na Ukrajině, není pravdivý. Rusáci jsou mi u prd.le, je mi jenom líto zpřetrhaných obchodních svazků, které pro nás byly výhodné.
Jestli si myslíš, že plyn od Amíků (stejně ruský) za pětinásobek ceny je pro Evropu to, co nastartuje její hospodářský rozkvět, tak jsi id.ot, možná ještě blbější, než je kosmonos.
Jestli si myslíš, že plyn od Amíků (stejně ruský) za pětinásobek ceny je pro Evropu to, co nastartuje její hospodářský rozkvět, tak jsi id.ot, možná ještě blbější, než je kosmonos.
Pavel Nyklíček
Bude teď zajimavá reakce Číny. Nějak se jim plány s ruskem hatí.
Ukrajina má potenciál přírodního bohatstvi cca 25 bilionů dolarů a klidně může Trumpa poslat k vodě a udělat lepší kšeft právě s Čínou. Stačí jen na oko a čekat.
Tramp je takový náš Zeman a šíření zloby mu krátce před smrtí dělá radost.
Zde vidíme, že volit si lidi po sedmdesátce vždy nedělá do dobrotu, zrovna tak je to se ženami na vedoucích politických postech.
Trumpa srazí dle prognózy letos jakási nemoc, která ho z politiky vyřadí.
Měli bychom plnit babišovo přání a lidé by v 65 pěti letech měli odcházet do důchodu i v politice.
On sám má ve svém hnutí na vysokých postech lidi ve věku 70 až 81 let !
Pokud by měli tito starci pokračovat další volební období, bylo by od nich minimálně slušné umřít.
Ukrajina má potenciál přírodního bohatstvi cca 25 bilionů dolarů a klidně může Trumpa poslat k vodě a udělat lepší kšeft právě s Čínou. Stačí jen na oko a čekat.
Tramp je takový náš Zeman a šíření zloby mu krátce před smrtí dělá radost.
Zde vidíme, že volit si lidi po sedmdesátce vždy nedělá do dobrotu, zrovna tak je to se ženami na vedoucích politických postech.
Trumpa srazí dle prognózy letos jakási nemoc, která ho z politiky vyřadí.
Měli bychom plnit babišovo přání a lidé by v 65 pěti letech měli odcházet do důchodu i v politice.
On sám má ve svém hnutí na vysokých postech lidi ve věku 70 až 81 let !
Pokud by měli tito starci pokračovat další volební období, bylo by od nich minimálně slušné umřít.
Miroslav Rys
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@Miroslav Rys Máš pravdu, nic nezaměňuje, jen říká jak je to doopravdy. To už v Evropě nikdo nedělá, proto ten rozruch. Slyšet najednou pravdu na plný cérez, tomu už tady lidi odvykli.
PEtr Tobes
tak ze je trump ted uz putleruv sluha a tlampac je nad slunce jasne, ze to vyhovuje mistnim kolaborantum to je taky jasne..jsou to s putlerem odporne lidske bytosti, zatim ale na vrahouna z kremlu nema, jenze co neni dnes, muze byt zitra, takze americani je to na vas - sundejte tu oranzovou obludu, nebo nas s putlerem vsechny privede ke zkaze, jemu je to uplne nekde jak je vidno..
@PEtr Tobes 😂😂😂Chudáčku, měl bys s kosmonosem navštívit příslušné zdravotní zařízení dokud je to zdarma. Až vám to Fialenko osmahne, budete muset zůstat do konce svých životů blbečky bez naděje na vyléčení 😂.
kosmos kosmos
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@kosmos kosmos Dle tvého písemného projevu. je to spíš obráceně. Jen tu piš o svých ovečkách, co je chodíš po večerech š.kat a pak to připisuješ svým oponentům v diskusích....Jsi stejný ubožák, jako Rys ve své zemljance plné kočičích h.ven.
kosmos kosmos
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@kosmos kosmos 😂😂😂 Máš opravdu chudé portfolio pro vyjadřování svých "myšlenek"
P.S. Už jsi našel v buřtech pecky moravský moulo? Běž vykydat chlív a ojeď si tam při tom ovečku, která se ti bude nejvíc líbit, máš to ode mě dovolené....blbečku.
P.S. Už jsi našel v buřtech pecky moravský moulo? Běž vykydat chlív a ojeď si tam při tom ovečku, která se ti bude nejvíc líbit, máš to ode mě dovolené....blbečku.
Alois Rudý
Trump jenom plní vlhký sen všech válečných štváčů v zemích NATO, to je dostat NATO na hranice s Ruskem, a po připojení území bývalé Ukrajiny k Rusku se tak tento sen splní. Tak proč taková uplakaná sebelítost Sezemský ?😉
" Ta doba byla jasna rusaci nas zotrocili a nic na tom nezmeni ze jsou velky stat ,nebo ze jinde byly valky.
U vrazdy napsat,, neprijemne ;veci,je fopa.
V Kterem meste se udaly ty vrazdy v CSR v r. 68.
Mel bych o tom neco vedet , neb jsem od r. 66 pracoval jako chirurg na Bulovce a deni kolem sebe peclive sledoval ( v mezich moznosti).
Cely svuj 82 lety zivot jsem se ucil velmi intensivne 7 jazyku, presto si nejsem jist , co Vy , 80 lety Asatin pod "fopa" myslite.
To Vase " fopa" ma byt " faux pas" ( francouzsky chybny krok - pararela take k "pas de trois " nebo "pas de deux)" ci dokonce "pas de quatre" z labutiho Jezera meho velmi, ale velmi oblibeneho ruskeho komponisty V.I.Cajkovskeho ?A mym nejoblibenejsim spisovatelem je porad rusky spisovatel Dostojewski.
V ucte Thomas Alois Cerny narodivsi se uprostred valky v Praze
nechci dělat Asatinovi mluvčího, ale já to jeho sdělení pochopil. Takže parafrázuji: Napsat u vraždy, že to jsou "nepříjemné věci", je eufemismus. A stejně tak je eufemismus, že jste byl v roce 1968 informován a pečlivě to sledoval. V té době mohl být člověk dobře informován jen tak, že u toho sám byl... A máte-li v oblibě Dostojevského, zajisté znáte princip zločin a trest. rusáci spáchali zločiny, trest je nemine... I když budou teď mít pocit vítězů, respekt si nevydupou. Zkoušeli to u nás od roku 1968 do roku 1989 a stejně je drtivá většina neměla ráda. Teď to zažijí v celé Evropě...
80 letemu Asatinovi jsem napsal , aby mi sdelil , v kterem" jeho meste" byly ty vrazdy ruskymi nebo ukrajinskymi invasory spachany.
80 lety Asatin zde licil, jak musel bezet od stanice autobusu kvuli nejake vrazde
Vy Uzivateli jste maly truhlik, protoze ani nevite o cem Zlocin a Trest v quintessenci pojednava , a Vase znalost tohoto romanu konci u jeho nazvu!!
V r. 68 jste prave odlozil plenky a i kdyz jste se tenkrat mozna uz nepocuraval budete mne licit jake tehdy byly informace !
To je ta dnesni ceska mladez s vyjjimkou 80 leteho Asantina.
Proto se ptam 80 leteho Asatina ( a ne teto Rotznase, snutty boy Uzivatele 123!)
Rusti a Ukrajinsti invasori z r. 68 si zadny respekt u uzivatelu vydupavat jiste nebudou, stejne tak legendarni ukrajinska
Waffen SS Divise Galizien slozena jeste v lednu 45 z 30 000 ukrajinskych nacistickych bestii.
Nicmene nacisticky ukrajinsky zlocinec Bandera , ktery participoval na vyhlazovani tisicu zidu a polaku uz si na teto Ukrajine respekt vydupal - vychazi tam jeho profil na dnesnim postovnich znamkach , jsou mu na Ukrajine staveny pomniky a po nem pojmenovavany ulice jako po legendarnim ceskem sebevrahu Palachovi.To by si mohl pamatovat jeste 80 lety Asantin ale ne to usmrkane Rotznase , ( mocoso, snutty boy ) uzivatel 1-10.I kdyz Israle proti teto glorifikaci Ukrajiny necistickeho zlocince Bandery mnohokrat protestoval-lec marne !