Komentáře
Přihlásit pro přidání komentáře
zerovan
Otcove posleze zjisti, ze to co synum 18 roku vstepuji se absolutne miji ucinkem, ze je pro ne fogin co je prudi kdyz si zuby cisti pod tekouci vodou, nebo kdyz nechaji svitit zarovky a z cele vychovy jim utkvi stresujici zazitek, ze kdyz je ucil ridit tak jen zatazenim rucni brzdy zabranil pri odbocovani vlevo stretu s protijedoucim vozidlem a dodneska pri jizde ze synem je ve strehu co zase provede a syn mu na oplatku nemuze odpustit ze ho za to porad prudi
mestax
ale chce to doplnit o to, že za tento marasmus do velké míry může i současná vysoká emancipace žen. Ale za tu si můžem taky sami. Takže souhlas.
dzuzana
Takové téma jistě existuje, nicméně těžko věřit, že se jím autor bude zabývat seriózněji, než ostatní bulvární novináři. Zatím forma připomíná trochu sdělení Novinek nedělního (17.10.) SEZNAMU: Ekonomická krize nutí muže k nevěře
meretka
Velmi děkuji za kvalitní a podnětný článek a hlavně za závažné téma, kterého se chopil skutečný chlap. Je to sice pozdě, ale přece. To, že muži jsou v krizi, cítím již mnoho let. Nejen profesně (jsem personalistka), ale i lidsky a jako žena.
Ráda přispěji i článkem, pokud bude zájem. Mé téma? Jak nás vychovával, tyranizoval a přitom i velmi miloval otec. A za co mu přesto děkuji, co mi předal. A za co ho mohu nemilovat. Co z něj jsem musela v sobě překonat a co z něj mě skvěle vybavilo do života. Za co si ho vážím a co na něm nemám ráda i mnoho let po jeho smrti. A proč jsem si jeho fotografii pověsila ne zeď vedle své maminky.
meretka
meretka
Ráda přispěji i článkem, pokud bude zájem. Mé téma? Jak nás vychovával, tyranizoval a přitom i velmi miloval otec. A za co mu přesto děkuji, co mi předal. A za co ho mohu nemilovat. Co z něj jsem musela v sobě překonat a co z něj mě skvěle vybavilo do života. Za co si ho vážím a co na něm nemám ráda i mnoho let po jeho smrti. A proč jsem si jeho fotografii pověsila ne zeď vedle své maminky.
meretka
meretka
ivam
Nove je muzum umozneno jit na rodicovskou dovolenou. Doufam, ze se ve svem serialu budete touto moznosti take zaobirat, protoze na muze, jeho roli a postaveni v rodine i spolecnosti to VLIV ma.
Muz, ktery je schopen a ochoten stravit nejakou dobu na rodicovske dovolene, je muz pro 21. stoleti. Zmeni to jeho mysleni a jeho vztah k partnerce i detem. Je zene rovnocennym partnerem a detem otcem. A jde to skloubit i s jeho karierou v praci.
Muz, ktery je schopen a ochoten stravit nejakou dobu na rodicovske dovolene, je muz pro 21. stoleti. Zmeni to jeho mysleni a jeho vztah k partnerce i detem. Je zene rovnocennym partnerem a detem otcem. A jde to skloubit i s jeho karierou v praci.
To je hezke jit na rodicak a ja to tem panum, kteri se pro to rozhodnou preju, v dobrem. Ovsem stale je veeeelka spousta tech, kteri nejevi o sve vlastni deti zajem vubec....nevidaji je, nechteji se s nimi stykat a nijak jim nechybi. Alimenty neplati a o byvalych partnerkach se vyjadruji dosti nevybiravym zpusobem. Tak potom tem zenam nezbyva nez byt emancipovane, ze?
Udelat si deti, to by umel kazdej, ale prevzit zodpovednost, do toho uz se mnohym nechce....
Udelat si deti, to by umel kazdej, ale prevzit zodpovednost, do toho uz se mnohym nechce....
Podľa Richarda Rohra je hlavným dôvodom krízy mužskej identity priemyselná revolúcia,
ktorá vyvolala výraznú absenciu otca v rodine. ,,Kedysi rástli chlapci v bezprostrednej telesnej
i duševnej blízkosti otca. Sprevádzali otca pri oraní poľa a stáli pri ňom v kováčskej dielni.
Mali účasť na všetkom, čo robil ich otec“. Podľa Rohra chlapci stratili svoj
mužský vzor, keď ich otcovia opustili dom a odišli pracovať do fabrík a kancelárií, teda
do sveta, kam ich synovia nemali prístup. ,,Takto sa v dušiach mnohých mužov vytvorilo
vákuum a v ňom sa usídlili démoni: nedôvera voči vlastnej mužskosti, nedôvera voči otcovi,
nedôvera voči autorite vôbec, strach pred vlastnou sexualitou“ (1997, s. 19).