Komentáře
zerovan
Otcove posleze zjisti, ze to co synum 18 roku vstepuji se absolutne miji ucinkem, ze je pro ne fogin co je prudi kdyz si zuby cisti pod tekouci vodou, nebo kdyz nechaji svitit zarovky a z cele vychovy jim utkvi stresujici zazitek, ze kdyz je ucil ridit tak jen zatazenim rucni brzdy zabranil pri odbocovani vlevo stretu s protijedoucim vozidlem a dodneska pri jizde ze synem je ve strehu co zase provede a syn mu na oplatku nemuze odpustit ze ho za to porad prudi
centri
To je hezke jit na rodicak a ja to tem panum, kteri se pro to rozhodnou preju, v dobrem. Ovsem stale je veeeelka spousta tech, kteri nejevi o sve vlastni deti zajem vubec....nevidaji je, nechteji se s nimi stykat a nijak jim nechybi. Alimenty neplati a o byvalych partnerkach se vyjadruji dosti nevybiravym zpusobem. Tak potom tem zenam nezbyva nez byt emancipovane, ze?
Udelat si deti, to by umel kazdej, ale prevzit zodpovednost, do toho uz se mnohym nechce....
Udelat si deti, to by umel kazdej, ale prevzit zodpovednost, do toho uz se mnohym nechce....
mestax
ale chce to doplnit o to, že za tento marasmus do velké míry může i současná vysoká emancipace žen. Ale za tu si můžem taky sami. Takže souhlas.
aznom
To byla samozřejmě nadsázka(homosexualita)--důraz kladen na "jalového plácala" za něhož autora té
zpotvořeniny považuji.
zpotvořeniny považuji.
dzuzana
Takové téma jistě existuje, nicméně těžko věřit, že se jím autor bude zabývat seriózněji, než ostatní bulvární novináři. Zatím forma připomíná trochu sdělení Novinek nedělního (17.10.) SEZNAMU: Ekonomická krize nutí muže k nevěře
Podľa Richarda Rohra je hlavným dôvodom krízy mužskej identity priemyselná revolúcia,
ktorá vyvolala výraznú absenciu otca v rodine. ,,Kedysi rástli chlapci v bezprostrednej telesnej
i duševnej blízkosti otca. Sprevádzali otca pri oraní poľa a stáli pri ňom v kováčskej dielni.
Mali účasť na všetkom, čo robil ich otec“. Podľa Rohra chlapci stratili svoj
mužský vzor, keď ich otcovia opustili dom a odišli pracovať do fabrík a kancelárií, teda
do sveta, kam ich synovia nemali prístup. ,,Takto sa v dušiach mnohých mužov vytvorilo
vákuum a v ňom sa usídlili démoni: nedôvera voči vlastnej mužskosti, nedôvera voči otcovi,
nedôvera voči autorite vôbec, strach pred vlastnou sexualitou“ (1997, s. 19).