Problém je, že podle dosavadních výsledků, které jsem tak jako průběžně sledoval, by to auto bylo klidně schopné razantně porušovat dopravní předpisy (zejména např. rychlostní) a přitom stále vyvolat menší množství rizikových situací, než průměrný český řidič, který předpisy dodržuje - software toho auta má permanentní 360° percepci, žádný "blind spot", několik různých typů senzorů, které mu umožňují sledovat situaci i v místech kam není pořádně vidět a naskriptované modelové situace, které permanentně předvídá a na které má neustále nachystané okamžité reakce bez prodlevy způsobené vnímáním a rozhodovacím procesem běžného člověka - rozhoduje se okamžitě a v případě změny situace dokáže své rozhodnutí okamžitě přehodnotit na novou nejoptimálnější variantu.
Škoda že jednoho dne z těhle důvodů budou zákonem automatická všechna auta, já mám řízení fakt rád
Škoda že jednoho dne z těhle důvodů budou zákonem automatická všechna auta, já mám řízení fakt rád