Komentáře

Zpět na článek

Izrael prohrál PR válku

20 komentářů

sedlakjura
Dopředu uvádím, že nejsem ani členem elitních jednotek SS, ani nějaký jejich potomek. Zajímá mě pouze, jestli je tady, na tomto prostoru, opravdu možno publikovat třeba to, že Adolf Hitler to všechno nemyslel zas až tak špatně. třeba v tom, že chtěll všechny komunisty postřílet, nebo zplynovat. Protože pokud by se mu to podařílo, takové nebetyčné vemeno, které to tady furt dokola zasírá, by tu rozhodně nemohlo furt dokola otravovat luft. Tudíž si myslím, že nacismus měl jistě i své kladné stránky. Nejenom v tom, že vybudoval dálnice. Dnes se sice každý, kdo použije spojení Gott mit uns, Es kommt der tag, či Věrnost je mou ctí, považován šmahem za fašistu a "postaven ke zdi"! Ale prakticky nikdo se nepozastaví nad bláboly fanatického debila, který veřejně šíří komunistickou propagandu. Ano, dnešní levicoví intelektuálové budou dokonce soustavně blábolit cosi o dávno přežitém strašení komunismem. Můžu si tedy i já dovolit veřejně prohlásit, že Židé si za své zplynování vlastně mohli sami?! Že to byl pouze přirozený vývoj v historii lidstva?! Že jim vlastně nacisti pomohli k ovládnutí světa? Je to vůbec možné, aby odpovědní redaktoři či editoři připustili všechny tyto "kartůšovy" výlevy?!! Řeknu vám to, bývalí přátelé z redakce RX, zcela otevřeně. Vy jste u mne ti největší č.u.ráci a ubožáci. Oháníte se tady objektivitou a profesionalitou, ale dáváte tu prostor komunistickému z.mrdovi, protože na to buď ***.te, nebo prostitujete na počtu diskusních příspěvků kvůli reklamě. Za obojí máte moje hluboké opovržení.
cartouche66
Věz že sSvět nám podává jed a nutí nás provádět zbytečné a hnusné činnosti; vnucuje nám potřebu peněz a zbavuje nás vášnivých vztahů! Stárneme mezi muži a ženami, nemajícími žádné sny, jsme cizinci v realitě, neposkytující žádný prostor projevům štědrosti. Nejsme stoupenci sebezapírání! Jde prostě o to, že to nejlepší, co nám tato společnost může nabídnout (kariéra, sláva, náhlý zisk, „láska“), nás jednoduše vůbec nezajímá. Vydávání rozkazů se nám hnusí stejně jako jejich plnění. Jsme vykořisťováni jako kdokoli jiný a chceme s vykořisťováním skoncovat. Pro nás vzpoura nepotřebuje žádné jiné ospravedlněn!
cartouche66
Protože zodpovědnost je na straně společnosti jako takové. Společnosti, která staví člověka proti člověku v neustálém zápasu všech proti všem! Nejsou snad dnes ve všech třídách a funkcích jedinci, kteří svým kolegům nepřejí zrovna smrt, protože ta, podle mě, nezní tak dobře, ale neštěstí, ze kterého by sami těžili? Nedoufá snad například jeden šéf v konec toho druhého, který mu konkuruje? Copak vzájemně všichni podnikatelé netouží, aby měli jako jediní prospěch ze své činnosti? Nevěří snad nezaměstnaný dělník v propuštění jiného dělníka, aby sám dostal práci? Proto neexistuje žádný důvod, aby byla společnost, považující tyto věci za normální, překvapená tím, z čeho jsem obviněn. Není to nic než logický důsledek lidské snahy o přežití, která člověka zavazuje použít všech možných prostředků k tomu, aby zůstal naživu. A jelikož je pravidlem každý sám za sebe, není snad člověk v nouzi nucen k úvaze: „No, když se věci mají takhle a já hladovím, nemám tedy důvod váhat použít prostředky, které mám k dispozici, i když tím riskuji životy ostatních! Copak se trápí šéfové tím, jestli zaměstnanci, které propouštějí, umřou hladem? Lámou si hlavu ti, kdo mají všeho nadbytek, s těmi, kteří postrádají základní potřeby?“
cartouche66
„…Tahle společnost nám nabízí jen boj o holé přežití, kde nejsme nic víc než pracovní síla a spotřebitelé. Jen se to celé balí do krásných řečí o hodnotách slušného občana a potřebách vlasti a ekonomiky, do módních trendů a bezduchých životních stylů, které na nás dennodenně chrlí média, politici, vědci, celebrity… Jsou snad značkové hadry, nové mobily a plazmovky, auta na leasing a bydlení na hypotéku, páteční mejdany, televizní show a rodinné idylky v nákupních střediscích dostatečnou náhražkou za opravdu lidský život? Je to všechno, po čem skutečně toužíme a co reálně potřebujeme?….“
Všude na světě jsou nyní proletáři drceni všeobecným útokem na “kupní sílu”. Přesto ve světě stále převládá rezignace v podobě sociálně demokratického přijetí “menšího zla”: to nejhorší je a vždycky bude někde jinde, daleko, ve “třetím světě”, u “těch nejchudších”, “nej­vyko­řisťo­vaněj­ších”­...
Buržoazie tak stále může pohodlně udržovat boje naší třídy v izolaci a obnovovat svůj sociální smír beztrestným vražděním našich třídních bratrů bojujících za své nejzákladnější potřeby. A to vše za nutné podpory užitečných idiotů, těchto poslušných občanů, kteří chodí k volbám a doma třídí odpad, těchto mdlých diváků, kteří sedí před svými televizory a mezi vyhlašováním volebních či sportovních výsledků možná uroní slzu nad „násilím a hladem ve světě“.
Zemřít nebo bojovat, proletariát nemá žádnou jinou alternativu!
sedlakjura
Mohl by mi, prosím, zodpovědný editor tohoto prostoru zodpovědět, proč toho ***a komunistického, který to tady celé zasírá komunistickou propagandou, dávno nezablokujete? Děkuji.
sedlakjura
Zajímavé. Z č.urá.ka jste nechali, automaticky, pouze poslední písmeno. Ten vám vadí i když Holcovy články často s podobnými výrazy projdou bez problémů. Zvláště, když jsem předestřel , že se ptám slušně. Ale zasraný komunista vám nevadí. Tak to mi rozum nebere.
cartouche66
Ani takový hovado jako ty není schopno srozumitelně odpovědět, proč jedni mají právo vlastnit přírodní bohatství a jsou schopni ostatní tohoto práva zbavit. Je to natolik šílené, že jakákoli debata zde není na místě. Co se týká výrobních prostředků, vyrobených nebo vybudovaných statků, dokonce i takových, u nichž se jeví, že by jejich vlastníkem měl být člověk, jenž je bezprostředně vytvořil, ty ve skutečnosti všechny patří celé společnosti. Vše co je vybudované a vyrobené, je plodem nezměrného úsilí mnoha lidí všech předcházejících a nynějších generací, lidí fyzické i duševní práce, vědy a techniky. Kdo by dokázal změřit (a je-li to vůbec možné?) délku vlastní práce v každém z duševních nebo materiálních statků? Ani vynaložený čas, ani vložené úsilí, a to i kdyby je bylo možné změřit, nemohou sloužit jako měřítko. Jakým právem si někdo může dělat nárok na ten nebo onen výrobek jen na základě toho, že se podílel na jeho vytváření nebo ho vyměnil za podobný výrobek, jehož hodnota byla také stanovena jen podmínečně. Jakou vědecko-ekonomickou hodnotu může mít rozdělení statků na základě kolektivistického principu: „každému podle jeho práce a zásluh“?ení-li například absurdní tvrzení, že nějaké duševní statky, řekněme daná stať je výhradním plodem autora a musí výhradně patřit jemu, nebo, že za ní musí dostat odměnu, která by odpovídala množství jím vložené práce? Což pak snad on náleží jen sám sobě? Mohl by snad napsat takovou stať, kdyby ho společnost – v komplexním a ohromném množství obtížně měřitelných faktorů – nevytvořila, nezformovala a nezaopatřila v jeho vlastní existenci? Kým by člověk byl, dokonce i na poli myšlení, kdyby za ním, za námi všemi nestála nesmírná pokladnice kultury, vědomostí, úsilí, za jejíž vybudování bylo prolito tolik krve? Dokonce nezměříme ani společenskou práci vloženou do pera, kterým autor napsal stať, pera, bez něhož by nemohl na papíře vyjádřit své myšlenky.
cartouche66
Nemilý jurozmerdáku, je fakt, že když je dnes vysloveno slovo „komunismus“, v představě kteréhokoli průměrného debilka tvýho ražení vyvstane představa politického režimu donucování, násilného systému, tmářské tyranie, totální ztráty svobody a plánované chudoby. Ve skutečnosti není samozřejmě komunismus politický systém nebo politický princip, a marxisté, včetně těch, kteří se nazývají „komunisty“, až k Marxovi, Leninovi, Stalinovi i Trockému, komunisty nikdy nebyli! Komunismus je ekonomický princip, tzn. princip budování výrobních vztahů mezi lidmi, počínaje disponováním přírodním a společenským bohatstvím, přes tvorbu statků, až po jejich rozdělení.Je sice pravda, že v dílech marxistických teoretiků všech odrůd státního socialismu, se vyskytují deklarace oddanosti komunistickému principu. Ale při jakékoli formulaci otázky ohledně výrobních vztahů v socialistické společnosti, všichni marxisté bez výjimky – včetně těch, kteří si zvykli říkat komunisté – vždy přijímali, udržovali a utužovali právě kolektivistický princip. Jeho opodstatnění je obsaženo v samotné teorii hodnoty, předložené Adamem Smithem, Ricardem a Rodbertusem, rozvinuté a zdokonalené Marxem, který vzal za míru hodnoty kvantitu (množství) práce neboli „společensky nezbytné práce“ pro výrobu hodnot, míru absurdní a v podstatě nezměřitelnou. Právě tato kvantita, kterou nikdy nikdo nemohl a nemůže změřit, má sloužit jako měřítko při rozdělování v souladu s kolektivistickým principem, který byl podrobně rozvinut, zdůvodněn a v zkarikované podobě zaveden v SSSR a jeho satelitech.Tedy marxisté nemají ani v teorii, ani v praxi, nic společného s komunismem. Je to natolik jasné, že kdokoli se základními znalostmi se může jen divit, jak se mohl rozšířit a udržet takový omyl.
cartouche66
Ve skutečnosti je samozřejmě pouze jeden komunismus – ten který je definován zásadou: „každý podle svých možností, každému podle jeho potřeb.“ Jiným ani být nemůže, nežli svobodným.
V čem tedy vlastně spočívá princip komunismu a jaké je jeho zdůvodnění? Komunistický princip je starý jako samotný svět. Ačkoli se formuluje jako princip teorie hospodářských vztahů, jedná se ve své podstatě spíše o morální, nežli ekonomický princip. Odrazil v sobě věčný a hluboký cit pro spravedlnost, který je v omezené formě představován také v křesťanství jako láska k bližnímu, jako milosrdenství k nemajetným a strádajícím. V etice je tento cit totožný s citem solidarity a v sociologii s právem na život. Každý člověk svého narození a bytí, jako produkt společnosti a její nedělitelná část, má právo užívat přírodní bohatství a společenské statky, uspokojovat své potřeby a zabezpečovat si podmínky pro svoji existenci. Nikdo a kvůli ničemu nemůže být zbaven tohoto práva. Ale žádné právo nevylučuje povinnosti, rozumí se takové, které může člověk splnit. Z toho vyplývá formulace, že každý má plné a nezrušitelné právo uspokojovat své potřeby v sociálním bohatství, ale protože takové statky jako přírodní bohatství a výsledky lidské práce nejsou nevyčerpatelné, každý zdravý práceschopný člověk, který dosáhnul určitého věku, má povinnost vůči společnosti se zúčastňovat práce na vybudování těchto společenských statků v souladu se svými silami a schopnostmi. Komunismus je bezesporu jakožto morální princip nedostižně výše nejen v porovnání s počátečním obdobím soukromého vlastnictví výrobních prostředků a statků, ale i v porovnání s kolektivismem, protože pouze při úplném uskutečnění principu komunismu může být dosaženo rovnosti, ke které směřují i kolektivisté. Jako princip rozdělování společenských statků a pods*** sociálně-ekonomických vztahů, je komunismus nejen nejspravedlivější, ale i jediný rozumný princip.
antireflex
Mediální fórum opanují levičáci a ti jsou ze své podstaty antisemité. Víc k tomu není potřeba dodávat. Poučený člověk ví, že s bandou cikánských palestinských arabů a lumpů nelze jednat jinak, s jejich pomocníky na lodích kteří jsou pouze najatou smečkou iránského režimu jakbysmet. Ostatní žvásty jsou k ničemu. Jistě, evropský dům pod vedením těchto věrozvěstů nové morálky pachá vlastní sebevraždu a jistě by i zakazoval vlastním obyvatelům obranu pod přímým útokem islámu. Což už se ostatně děje.