Komentáře
samael
0
Ale koho?Takový komik se nerodí každý den.Zubatá pleš je dost nudná,Krakenova sláva už také pomalu dohasíná,traktorista Vlček kamsi zmizel...
Přejít do diskuze
sendyman
Z měšťanky ho vyhodili, na řemeslo se nehodí - tak aspoň tu madurydu kdyby udělal!
strassidlo
Tak to je opravdu hodně smutný příběh, že Vy studujete střední školu. Jste totiž dokladem úpadku českého školství, když Vás s takouvoto úrovní češtiny vypustili ze školy základní. O dalších kvalitách Vašeho textu a nestydatém tykání cizímu člověku už snad ani nemá smysl nic psát. Ach jo!
barrett
a ty jsi neukončil základní školu? .. ne vážně, můžu se zeptat, dle čeho tak soudíš? vlastně studuju střední, přesto si stojim za tim co jsem napsal, i když to někdo nade mnou napsal možná výstižněji.
luboskonecny
Mrtvola by kolem sebe takhle nekopala
jinak máte pravdu vzhledem k jeho odchodu by se na něj mělo spíš zapomínat, takhle se jen přes různé pseudokauzy stále udržuje v povědomí.
A úroveň Reflexu ? Poslední rok už ho vlastně čtu jen proto, že online mě výjde na 25 Kč, poslední dobou je většina článků psaná bez hlubšího zájmu o témata, bohužel.
jinak máte pravdu vzhledem k jeho odchodu by se na něj mělo spíš zapomínat, takhle se jen přes různé pseudokauzy stále udržuje v povědomí.
A úroveň Reflexu ? Poslední rok už ho vlastně čtu jen proto, že online mě výjde na 25 Kč, poslední dobou je většina článků psaná bez hlubšího zájmu o témata, bohužel.
jiriydolezalostny
Chápu, Paroubek byl takovej maskot reflexu, možná byto chtělo najít někoho jinýho.
Palopetro
Tato kaskáda myšlenek mne opravdu pobavila.Né aby Vás napadlo nechat si Vaše psané projevy redigovat někým, kdo ukončil základní školu.
212809
to brát s nadhledem. Vždyť je to jen hra nervů - kdo z koho, nvináři nebo Paroubek. Zatím se ten magor drží a svými kydy obveseluje národ. Ale i to jednou omrzí a já doufám, že jeho "sexy mozek" snad jednou pochopí, že blbost nemůže zvítězit.
sendyman
Což se ovšem netýká vás, redakce Reflexu.