Komentáře

Zpět na článek

Vít Bárta není dobrý manažer. Jinak by už vyhodil ministry Johna a Dobeše

24 komentářů

p.dzejks
Bucherte jste prodejný dobytek a novinářský odpad. Jsem ale rád, že Vaše články lidé správně chápou. Sympatizantů VV přibývá každým Vaším článkem. Jsem rád, že nedostáváte prostor v tištěné podobě
max6
Pan Buchert potřeboval naplnit svou plánovanou denní normu nagativních článků proti VV. No jo všichni se nějak musíme živit...
zdislava
To byť by se někteří diskutující zlobili sebevíc.
sendyman
Ale my se přece nezlobíme.
Vždyť Bucherta známe!
janeklan
jestli vy ty články o veverkách taky nemelete pořád dokola jak nějakou mantru, pořád dokola ty samé keci , nudné, bulvární, no prostě Reflex současnosti... co bylo už se nevrátí
marast
Buchert se snaží hanit VV, aby se v zápětí mohl stát jejím šéfem. Teď kritizuje manažerské schopnosti Bárty a chce tím ukázat, že on je lepší.
vonrammstein
nad propastným rozdílem mezi Buchertem tištěným a Buchertem virtuálním. Tyhlety heslovitý slinty snad generuje nějakej program, do kterýho jenom zadáte pár základních pojmů.
mufe
Buchert mi svojí rétorikou připomíná ČSSD.
sendyman
1. VV způsobila pokles preferencí především mediální masáž, jíž se zúčastňuje i Reflex. potažmo i Vy, pane Bucherte.
Ministr John a jeho kvalifikace (o jeho kvalifikaci nechci diskutovat, já osobně ta správná kritéria neznám) jsou stejně rozporuplné, jako "kvalifikace" jiných ministrů na tomto i jiných postech) se dopustil podstatně prohřešků méně, než prakticky téměř všichni ministři čehokoliv vlád minulých.
2. Ministr Dobeš má dozajista své chyby. Co myslíte, má i nějaké klady? Nebo jeho chyby převažují nad chybami ostatních ministrů školství (a jiných resortů), že ho tak propíráte?
3. Vít Bárta JE schopný manažer. Vybudoval jednu z nejvlivnějších firem ve svém oboru. To Vás ***?
4. Já bych to tak neviděl. Nebýt mediální (na čí objednávku?) masáže (viz. bod 1),měly by daleko větší preference, nežli mají. Ostatně, politika je o dohovoření se o věcech možných, nikoliv nemožných. Ostatní jsou prázdná předvolební hesla - napříč politickým spektrem.
5.Tomu nerozumím. PR agentury se lepí vždy a na kohokoliv. Viz. Hrabovský. Jsou to především jejich peníze, víte?
6. Zvládl, nezvládl - to je věc diskuse. Ale tuto "causu" tu připomínáte po stopadesáteprvé a nezajímá Vás, kdo si tu zakázku objednal?
sendyman
Ten konec závorky tam má nebejt, patří tam čárka, jo?