Lady Gaga je pro Facebook mrtvá, opustila i Twitter
Celebrity přestaly aktualizovat své profily na sociálních sítích a za první den z fanoušků vymámily víc než 100 tisíc dolarů. Je to póza, ale vydělává spolehlivě.
Lady Gaga, Alicia Keys nebo Justin Timberlake jsou pro internet mrtví. Hvězdy, které na sociálních sítích Facebook a Twitter sledují milióny fanoušků, obětovaly svůj digitální život ve prospěch charitativního projektu Digital Life Sacrifice. Cílem je vybrat na webu Buylife.org milión dolarů na záchranu tisíce skutečných životů dětí nakažených virem HIV/AIDS v Africe a Indii. Akce se rozběhla 1. prosince, na kdy spadá Světový den boje proti AIDS.
S nápadem, který podpořili také Elijah Wood, Usher, Serena Williams nebo profesionální hvězdičky Kim a Khloe Kardashianovy, přišla zpěvačka Alicia Keys. Uvědomila si, že zatímco skon Michaela Jacksona zasáhl milióny lidí, na každodenní umírání dětí v rozvojových částech světa si veřejnost dávno zvykla. Proto chce fanoušky „šokovat a donutit k činu“. Videa na rozloučenou a fotky „zesnulých“ působí jako póza, ale od včerejška vydělaly přes 100 tisíc dolarů.