Kam může jedinec v exponované umělecké profesi zajít, aby si NEZADAL S TOTALITNÍM REŽIMEM? Jak se lišila situace v období nacismu a komunismu? Kdo obstál, a kdo naopak nikoli? To jsou otázky, které vyvolává jak nedávné výročí Anticharty, tak právě vysílaný televizní seriál Bohéma.

Kam může jedinec v exponované umělecké profesi zajít, aby si NEZADAL S TOTALITNÍM REŽIMEM? Jak se lišila situace v období nacismu a komunismu? Kdo obstál, a kdo naopak nikoli? To jsou otázky, které vyvolává jak nedávné výročí Anticharty, tak právě vysílaný televizní seriál Bohéma. Zdroj: Archív

 Kam může jedinec v exponované umělecké profesi zajít, aby si NEZADAL S TOTALITNÍM REŽIMEM? Jak se lišila situace v období nacismu a komunismu? Kdo obstál, a kdo naopak nikoli? To jsou otázky, které vyvolává jak nedávné výročí Anticharty, tak právě vysílaný televizní seriál Bohéma.
 Kam může jedinec v exponované umělecké profesi zajít, aby si NEZADAL S TOTALITNÍM REŽIMEM? Jak se lišila situace v období nacismu a komunismu? Kdo obstál, a kdo naopak nikoli? To jsou otázky, které vyvolává jak nedávné výročí Anticharty, tak právě vysílaný televizní seriál Bohéma.
 Kam může jedinec v exponované umělecké profesi zajít, aby si NEZADAL S TOTALITNÍM REŽIMEM? Jak se lišila situace v období nacismu a komunismu? Kdo obstál, a kdo naopak nikoli? To jsou otázky, které vyvolává jak nedávné výročí Anticharty, tak právě vysílaný televizní seriál Bohéma.
 Kam může jedinec v exponované umělecké profesi zajít, aby si NEZADAL S TOTALITNÍM REŽIMEM? Jak se lišila situace v období nacismu a komunismu? Kdo obstál, a kdo naopak nikoli? To jsou otázky, které vyvolává jak nedávné výročí Anticharty, tak právě vysílaný televizní seriál Bohéma.
Jestliže v Národním divadle převažovaly zachmuřené tváře, v Divadle hudby panovala 4. února 1977 o poznání uvolněnější atmosféra. Národní umělci přece už podepsali…
11 Fotogalerie

Hrdinové, nebo zbabělci?

VERONIKA BEDNÁŘOVÁ , DAN HRUBÝ

Ke kulatému stolu jsme pozvali historika PETRA BLAŽKA, specialistu na dějiny odboje a opozice proti komunistickému režimu, filmovou historičku TEREZU CZESANY DVOŘÁKOVOU, která se zabývá zejména protektorátní kinematografií, a také kolegu z Reflexu KARLA STEIGERWALDA, dramatika, novináře a v letech 1989 až 1993 dramaturga a šéfa činohry pražského Divadla Na zábradlí.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!