Přechod na elektromechanický posilovač řízení sice sebral špetku zážitků, přesto Porsche 911 zůstává etalonem jízdních vlastností

Přechod na elektromechanický posilovač řízení sice sebral špetku zážitků, přesto Porsche 911 zůstává etalonem jízdních vlastností Zdroj: Ondřej Lilling

Křídlo můžete ovládat přes středovou obrazovku v kabině. Novinkou generace 992 jsou spojené koncové světlomety.
Za ergonomii mají v Porschi jedničku. Startuje se nalevo od volantu. Tato tradice má původ na okruzích, kdy závody začínaly během k autu. Levá ruka následně otáčela klíčkem v zapalování, zatímco pravačka řadila jedničku, což vedlo k úspoře času.
Analogový budík se stopkami na vrchu palubní desky je součástí paketu Sport Chrono za 63 400 Kč pro ostřejší reakce vozu
Standardní multimédia mají ostrou grafiku a velmi rychlou odezvu. Vedle navigace či rádia ovládají i velkou část palubních funkcí.
4 Fotogalerie

Legenda se vrací

Ondřej Šámal

Nová generace pravděpodobně nejznámějšího sportovního auta historie je skvělá jako ty předchozí. Navíc přidává větší dávku komfortu a luxusu.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!