20 reklam, které „uspěly“ v soutěži Sexistické prasátečko. Vyhrála ČSSD a TOP 09
Anticenu Sexistické prasátečko si letos od veřejnosti vysloužila zlínská ČSSD a od patnáctičlenné poroty odborníků na marketing a komunikaci havířovská TOP 09. Jde o předvolební reklamy, které využily jako dominantní prvek části nahého ženského těla.
Lidé a experti vybírali z více než stovky nejrůznějších reklam, nejednalo se jen o politiku. Na předních pozicích se tentokrát umístily politické strany, řekl ČTK Petra Havlíková z brněnského hnutí Nesehnutí. Anticeny se letos udílely pošesté.
Zlínští sociální demokraté použili v nedávné volební kampani reklamu zobrazující ženský klín překrytý rukou a nápisem: "Pro spoustu z nás to bude poprvé. Nestyďte se nám dát šanci...". Havířovská TOP 09 dala v kampani na svůj plakát slogan "Vždy na pravém místě", a to formou razítka umístněného na ženský zadek v tangách.
Celkem poslali lidé v letošní ročníku ankety 11 000 hlasů. Podrobnosti k anketě najdete na webu www.prasatecko.cz.