K tomu není co dodat.

K tomu není co dodat. Zdroj: Hnutí Nevím

Jedna z prvních reakcí řetězce Lidl ČR na kritiku za modela tmavé pleti. Bod pro Lidl.
Alza reagovala rychle a vtipně. Karel Černoch za korunu.
Pozadu nezůstala ani oblíbená facebooková stránka Autentické citáty.
Na situaci reagovala také společnosti Connect It.
Lidlu se pomyslně zastala také oblíbená značka alkoholu.
15 Fotogalerie

Lidlgate stále hýbe internetem, podívejte se na nejlepší koláže, které se objevily na sociálních sítích

Leila Chadalíková

„Slušné Čechy“ nakupující v obchodním řetězci supermarketů Lidl pobouřil včera leták, v němž byl nafocený černošský mladý muž. Pobouření zákazníci to označili za „multi-kulti propagandu“ a snahu odradit české zákazníky. „České letáky českým lidem!“ provolávali na sociálních sítích ti, kteří se cítili pobouřeni pohledem na muže tmavé pleti. Zákazníci Lidlu navíc slibovali, že v obchodě přestanou nakupovat, na což reagovali zastánci supermarketu, kteří tvrdili, že do Lidlu naopak začnou chodit. Na „rozhádané Čechy“ vzniklo několik povedených parodií či koláží. Podporu obchodnímu řetězci nepřímo vyjádřily také některé další velké společnosti, mezi nimi například Alza. Podívejte se do galerie na výběr toho nejlepšího. 

VIDEO:  Hitler objevil leták Lidlu

Video placeholder
VIDEO: Hitler objevil leták Lidlu • YouTube.com