Nepřátelské převzetí Facebooku: Před volbami vládnou sociální síti padesátníci
Předvolební kampaň má zatím dva výrazné momenty: překvapivý debakl Pirátů na jejich domácím hřišti, totiž internetu, a pak „pravdu“, kterou v nové knize sdělil Andrej Babiš. Preference hnutí ANO navíc rostou zpátky ke třiceti procentům.
Zatímco od Pirátů se podle průzkumů začíná odvracet část jejich kmenových voličů, tedy mladí lidé, kteří si rozumějí s technologiemi, Babiš naopak na své příznivce, tedy skupinu padesát plus z menších měst a periférií, vyrukoval s marketingovým produktem, jehož název „Sdílejte, než to zakážou“, struktura i užitý jazyk naprosto vycházejí z on-line estetiky. Babiš se kromě toho v rámci negativní kampaně zamířil výhradně na Piráty a nakládá jim opět především na internetu. Oligarchův tradičně špičkově připravený marketingový tým zjevně pochopil pozoruhodnou proměnu, kterou sociální sítě prodělaly: dávno už nejde o prostor mladých lidí.
Staré struktury
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!