Petr Havlík: Workoholik Babiš chystá spanilé jízdy po republice v pojízdné prodejně Agrofertu
V posledních dnech letošního roku chrlí Andrej Babiš jeden neotřelý nápad za druhým. Ne, ne, nenechme se zmást, to nejsou fóry jeho imitátora Petra Jablonského, to je Babiš sám. Bývalý premiér sestavuje stínovou vládu ze svých stínů, slibuje, že jeho fanklub ANO bude mluvit jedním hlasem (sic!), a také to, že bude hájit i zájmy voličů KSČM a ČSSD. Jako úplnou marketingovou pecku nám nyní představil svůj nový luxusní obytný vůz.
Babišův obytňák vypadá stejně jako jeho slavný předchůdce z populárního filmu „Můj fotr je lotr“. Rozdíl je však v budoucím využití obytňáku. Babiš pro nás chystá další velké překvápko. Obytňák (zvaný „Babišák“) bude vlastně pojízdnou prodejnou. Majitel Agrofertu si uvědomuje, že někteří spotřebitelé ostentativně odmítají kupovat potraviny jeho produkce, a to i tehdy, když se maskují různými lákavými názvy. A tak se Andrej Nesmrtelný rozhodl jezdit za svými zákazníky se svou nabídkou sám. Soustředit se bude na starší spoluobčany ve střediskových obcích a seniory v zapadlých vískách.
Obytňák, respektive agrofertí pojízdná prodejna, bude nabízet salámy a klobásy značky Kmotr, zaručeně česká vejce a zaručeně vodňanská kuřata. V nabídce bude i nejlepší toustový chleba z Penamu, mléko od zaručeně českých krav a samozřejmě i řepkový olej ze žlutého českého zlata. To vše za vstřícné dotované ceny, a vždy s rafinovaným úsměvem. Nakupující, kteří utratí více než 100 korun dostanou na památku dárek. Bude to nová kniha Andreje Babiše – „S Andrejem na věčné časy a nikdy jinak“.
Posádku pojízdné prodejny bude tvořit ještě bývalý ministr dopravy a průmyslu, který vybere trasy po našich komunikacích. Pokladničku EET obslouží toho času blonďatá Alenka. O konkrétní sortiment zboží se postará potravinový a zemědělský expert guru Jára. Za volant usedne sám velký a nenahraditelný Andrej, kterého bude občas alternovat jeho dvojník, v době, kdy bude Andrej nabírat energii na jihu Francie s paní Monikou. Dvojníka vybral v náročném konkursu marketingový mág Mára.
Věřte, nevěřte, tohle fakt, ale fakt není prezidentská kampaň. Je to jen další Andrejova služba a oběť českému národu. Z této „Babišákové tour“ poběží nepřetržité živé přenosy v televizi. Budou v jedné české televizní stanici, kterou mezitím Agrofert koupí. Kanál ponese název „Čau lidi“.