Zdroj: Shutterstock

Prémiový ležák Bohém z Krušovic: skvěle chutná i vypadá

Reklama

Prémiový ležák Bohém je na trhu rok a pár měsíců k tomu – Krušovice toto pivo uvedly na prvního máje loňského roku. A zdá se, že představit Bohéma na svátek zamilovaných byla dobrá volba. Od té doby si získal spoustu příznivců a současně sbírá úspěchy za podařené reklamy a propagaci značky na veřejnosti vůbec.

Bohéma totiž od začátku provázejí známé tváře, otec a syn Polívkovi. A to nejen ve vtipných televizních reklamách. Krátké spoty s Bolkem se představily i na letošním mistrovství světa v hokeji – a zřejmě se v Česku najde opravdu málo lidí, kteří by přenosy v televizi nesledovali. A letos poprvé prémiový ležák Bohém ochutnali i hosté prestižní akce po předávání filmových cen Český lev.

Co tedy stojí za úspěchem Bohéma?

Vše začalo následujícím zadáním: vytvořit prémiový ležák s vyváženou hořkostí a jedinečnou chutí, který potěší srdce každého pivaře. Z původních čtyř receptur vzešla jedna vítězná, u které se ladila hořkost a její doznívání na jazyku. Tak vznikl Bohém: prémiový ležák s 4,7 % alkoholu a stupněm hořkosti 37 jednotek IBU.

Za výjimečnou a vyváženou chutí ovšem stojí i výběrové suroviny. Při výrobě se používají ty nejkvalitnější žatecké chmely: Žatecký poloraný červeňák, Sládek a Premiant. Kromě uvedených chmelů a receptury dotváří celkový dojem také kvalitní voda z křivoklátských studní a samozřejmě mistrovství krušovických sládků. Bohém neobsahuje žádné chemické složky ani chmelový extrakt.

Krušovice Bohém nejen dobře chutná, ale taky mu to sluší. Může se tak pochlubit pěkným designem v královské modré a zlaté barvě, což je pro česká piva dost netypická kombinace.

Heineken Česká republika, a.s.