Video placeholder

Jak si změnit Instagram logo? Díky jednoduchému triku můžete používat historická loga

Petr Vagner

Instagram 6. října oslavil své desáté výročí vzniku a k této příležitosti pro nás vývojáři aplikace na sdílení fotografií představili několik nových funkcí a updatů. Přídavky zahrnují drobnosti od vizuálních úprav až po rozšíření nástrojů elektronického obchodování. Není to ale vše. Jako narozeninový dáreček představuje aplikace Easter Egg (skrytou funkci), díky které si můžete změnit Instagram logo na některou z jeho historických variant.

Hlavními novými prvky jsou funkce Stories Map, která vám poskytuje možnost prohlédnout si na mapě, odkud jste za poslední tři roky zveřejnili instagramová storíčka (pokud jste tedy použili nálepku s umístěním) a funkce Stories Calendar, kde můžete přehledně vidět svou stories aktivitu v kalendáři.

Stories map a Stories calendarStories map a Stories calendar|Instagram @Reflex_cz

Jak změnit logo Instagramu?

Možnost změny loga není v aplikaci snadno zjistitelná. Musíte znát fígl, který vás do této sekce nastavení dostane. Trik spočívá v tom, že v nabídce Nastavení je třeba se k němu dostat jednoduchými kroky a změnit logo Instagramu. Zde je postup: 

Otevřete na svém smartphonu aplikaci Instagram, kterou máte aktualizovanou na nejnovější verzi.

Přejděte do sekce „Profil“ a klikněte na menu v pravém horním rohu.

Nyní vyberte možnost Nastavení.

Jakmile se dostanete do nabídky Nastavení, musíte stránku stáhnout směrem dolů, jako byste chtěli nabídku aktualizovat.

Poté uvidíte řadu svisle zarovnaných emoji , ale jakmile obrazovku stáhnete dostatečně nízko, objeví se animace vystřelených konfet a zobrazí se vám požadovaná nabídka.

Nabídka obsahuje zprávu vysvětlující, že aplikace chce s vámi oslavit narozeniny tím, že vám umožní změnit logo aplikace.

Pak už si jen vyberete Instagram logo, které se vám líbí nejvíce, a ikona aplikace se automaticky změní v menu vašeho smartphonu.

Postup pro změnu ikony aplikace pro Android i iOS ve videu můžete zhlédnout zde:

Video placeholder

Jak změnit logo aplikace Instagram? • Instagram @Reflex_cz

Marketingové funkce

Kromě této funkce, která slouží spíše pro zábavu a personalizaci aplikace, přidal Instagram tento týden také možnost nákupů v rámci IGTV. Prodejci nyní mohou k videím přidat symbol nákupní tašky, po jejímž rozkliknutí mohou uživatelé snadno přejít k nákupu produktů.

„Chceme stále usnadňovat hledání produktů, které máte rádi, a zároveň podporovat vaše oblíbené přispěvatele,“ sdílí na svém Twitteru Vishal Shah, viceprezident produktového marketingu pro Instagram.