Pro knihomoly ráj, pro alergiky smrt a vstup na vlastní nebezpečí: Takhle vypadá podle architekta ideální obchod
Často je míjíme bez povšimnutí, protože to, co nás zajímá, se ukrývá za nimi. Existují ale i takové, které dokážou pozornost upoutat. Řeč je o výlohách a visual merchandisingu, který se stal nedílnou součástí marketingové komunikace. Prestižní značky se na nejdražších světových bulvárech předhánějí, která z nich kolemjdoucí zaujme extravagantnější dekorací a do své vizuální prezentace investují nehorázné sumy. Pražský antikvariát je toho pravým opakem! Přesto se mu dostalo překvapivého uznání.
„Přístupy k tomu, jak se prezentovat můžou být různé, někdo může vsadit na minimalismus, někdo se naopak rozhodne ukázat toho co největší množství. Tady mi přijde skvělý soulad mezi tím, jak to vypadá zvenku a jak to vypadá zevnitř,“ pochvaluje si architekt Adam Gebrian dekoraci osmi výloh antikvariátu, který se nachází v pražských Holešovicích, jen pár ulic od redakce Reflexu.
Podívejte se v dalším díle pořadu Gebrian: Plus/Minus z produkce internetové televize Mall.tv, čím si vyhlášený obchod se statisícem použitých knih nekompromisního kritika veřejného prostoru získal i jak může jedna zaprášená výkladní skříň přispět ke sjednocování společnosti.