Zdroj: Reklamní společnost McDonald´s s.r.o.

McDonald’s Cup se mění. Do pohybové výzvy zapojuje odborníky, kteří radí rodičům, jak motivovat děti k pohybu

Reklama

Oblíbený McDonald’s Cup se po loňském výpadku letos vrací v nové podobě. Letošní ročník dostal název Odpískej nudu a přesouvá se do online prostředí. Určený je pro všechny malé i větší děti, kterým v současnosti chybí pohyb a společné aktivity. Odstartoval začátkem dubna a poběží po dobu tří měsíců. Do projektu se zapojila celá řada odborníků, kteří se věnují motivaci dětí po psychické i fyzické stránce. 

Pohyb je nejlepší prevence

Současná pandemie s sebou přináší celou řadu omezení, která těžce nesou jak dospělí, tak i děti. Ty ani víc než rok od jejího propuknutí nechodí do škol, nenavštěvují kroužky, nemohou být se svými kamarády a různá omezení pohybu s sebou přináší také nedostatek sportovních aktivit. Kvůli tomu přibývají na váze a trpí nejen jejich pohybový systém, hlavně ale jejich duše. 

McDonald’s Cup hraje ve sportovním kalendáři Asociace školních sportovních klubů ČR více než 23 let nezastupitelnou roli. „Turnaj reprezentuje prostředí, kde se setkávají nejen malí sportovci a jejich trenéři či učitelé, ale i jejich rodiče, kamarádi a fanoušci školního sportu vůbec. Tradiční forma turnaje není v současné složité době realizovatelná, ale duch a myšlenka McDonald’s Cup jsou trvalé. Proto ve spolupráci s tradičními partnery představujeme pokračování turnaje formou distančního soutěžení dětí, “ říká Svatava Ságnerová, prezidentka AŠSK ČR, z.s.

Dětem se musíme přizpůsobit

Závažnost už příliš dlouho trvajících omezení, která ztěžují nejen sportování, ale hlavně aktivní životní styl obecně, si samozřejmě uvědomují i v McDonald’s, kde se sportování dětí věnují už více než 20 let. Restaurační řetězec proto přichází s pomocnou rukou nejen pro rodiče a učitele, ale hlavně také pro malé sportovce. A tak spustil další ročník McDonald’s Cupu.

Reklamní společnost McDonald´s s.r.o.

Dresy od nároďáku a osobní účast na utkání naší reprezentace

Odpískej nudu probíhá na webových stránkách McDonald’s Cup, kde je pro malé sportovce připravená McDonald’s Cup: Pohybová výzva. V ní mohou postupně plnit různé zábavné sportovní úkoly, ale ve výzvě se objeví třeba také vědomostní kvíz nebo další činnosti, které jim pomohou zapomenout na současnou situaci. Zapojit se můžete kdykoli. A oproti loňským ročníkům, které cílily hlavně na fotbal, jsou krátká videa tentokrát také zaměřena i na všestrannou pohybovou aktivitu. S plněním jednotlivých úkolů budou děti postupovat do další úrovně. Na úplném konci pak všechny děti získají diplom se svým jménem. Ti, kteří splní v každé úrovni všechna cvičení, budou zařazeni do slosování o 40 dresů českého národního týmu s podpisem největších hvězd – Tomáše Součka, Vladimíra Coufala, Alexe Krále a Jakuba Jankta. Dalších jedenáct dětí pak doprovodí českou fotbalovou reprezentaci přímo na hřiště v rámci zářijového utkání s národním týmem Ukrajiny. Stačí poslat video na téma “já a fotbal”. Nejoriginálnější z nich bude vybírat porota v čele s trenérem českého národního týmu Jaroslavem Šilhavým.

Více o projektu a zapojených odborníků se dozvíte na stránkách McDonald’s Cup.