vánoce, vánoční večere, štědrý večer, štědrovečerní večeře

vánoce, vánoční večere, štědrý večer, štědrovečerní večeře Zdroj: shutterstock

Vánoční kamion letos od Coca-Coly nečekejte. Značka přichází s novou emotivní kampaní

Reklama

Společnost Coca-Cola spustila vánoční kampaň Kouzlo být spolu (Real Magic at Christmas), která vyzdvihuje a oslavuje sílu sounáležitosti. Značka, která se stala synonymem vánočního období, nabízí jednoduché poselství vánoční radosti a připomínám nám, že skutečné kouzlo spočívá především ve chvílích, které trávíme spolu s ostatními.  

Coca-Cola, která už víc jako sto let přináší na televizní obrazovky jedinečné momenty kouzla Vánoc, nyní přichází s krátkým videem, ve kterém vyzdvihuje a oslavuje lidskou sounáležitost. Ta je pro dnešní svět opět velmi aktuální. Značka věří, že skutečné kouzlo nastává právě tehdy, když se lidé setkají a přátelí. V průběhu posledního období to však ne vždy bylo možné, a tak vznikla ve společnosti chuť vynahradit si letošní Vánoce něčím radostným a výjimečným. Kampaň tak reaguje na neradostnou zkušenost z období loňských Vánoc, kdy byly možnosti setkávání se omezené a pro mnohé z nás se tak staly svátky velmi náročné.

Cílem této kampaně, která bude probíhat do konce prosince, je připomenout, že pravé kouzlo Vánoc vytvoříme právě tím, že se společně setkáme.

Pravé kouzlo Vánoc vytvoříme tak, že se společně setkáme

Součástí kampaně však bude také série kratších videí, které můžeme shlédnout v televizi, na sociálních sítích či YouTube. Vánoční poselství Coca-Coly nebude chybět ani v kinech a chystaná kampaň zahrnuje také sociální sítě a spolupráci s vybranými influencery. Sváteční náladu bude Coca-Cola šířit od listopadu až do konce prosince.

Toto je naše první vánoční kampaň v rámci nové filozofie značky „Real Magic.“ Společnost Coca-Cola vždy věřila v kouzlo Vánoc a tento rok v kampani oslavuje skutečné kouzlo mezilidských vztahů. Její podstatou je jednoduché a povznášející poselství jednoty, sounáležitosti a pozitivity, které nám má připomenout, že všechno, co potřebujeme k tomu, aby byly naše Vánoce kouzelné, je sdílet je s naší komunitou a těmi, které máme rádi," říká Manolo Arroyo, globální marketingový ředitel.

„Toto je naše první vánoční kampaň v rámci nové filozofie značky Real Magic," uvedl Manolo Arroyo, globální marketingový ředitel.„Toto je naše první vánoční kampaň v rámci nové filozofie značky Real Magic," uvedl Manolo Arroyo, globální marketingový ředitel. | Coca-Cola Česká Republika s.r.o.

Coca-Cola rozdává radost všem, myslí i na potřebné

V rámci svých vánočních aktivit se společnost Coca-Cola rozhodla podpořit klienty Červeného kříže či seniory. Coca-Cola tímto gestem přinese radost téměř třem tisícovkám lidí, začínaje maminkami v azylových domech a seniory konče. Opomenuti nebudou ani zaměstnanci sociální sféry, kteří se celý rok starají o druhé. Pravé kouzlo Vánoc jim bude nadělo v podobě balíčků plných dobrot, které k nim budou putovat prostřednictvím partnerské společnosti Dáme jídlo.

Již tradičně v čase Vánoc myslíme i na ty, pro které není samozřejmé prožívat svátky zcela pohádkově. Letos jsme pro lidi z azylových domů či domovů pro seniory přichystali vánoční balíčky plné dobrot, aby si mohli užít aspoň drobnou radostnou chvíli. Jako poděkování jsme tyto balíčky zajistili i zaměstnancům sociálních služeb, kteří se o tyto klienty s obdivuhodným nasazením starají,“ říká Veronika Němcová, ředitelka komunikace a společenské odpovědnosti v The Coca-Cola Company ČR/SR.