Tragický příběh mladé influencerky: Podle lékařů už nesmí prodat ani prd
Doktoři jsou povýšená stvoření, to všichni víme. Řada z nich dokonce pracuje v nemocnicích na směny a celé noci nespí jenom proto, aby nás mohli buzerovat ve dne v noci. V Americe už zašla situace tak daleko, že zakazují lidem podnikat a nakládat dle uvážení s vlastními pšouky.
Uprostřed noci dorazí do nemocnice automobil, z něhož muž vytáhne překrásnou, ale trpící mladou ženu. Ta si stěžuje na bodavé bolesti u srdce, obává se infarktu. Doktoři uznávají, že symptomy tomu odpovídají, a provedou rychlé vyšetření… Pak se jim uleví. Dívka nemá infarkt. Pouze zaražené větry. Takže ji čeká úleva až o několik hodin později. A hlasitěji než u doktorů. Ta žena se jmenuje Stephanie Mattová, ale na sociálních sítích se říká také Stepanka, údajně je to Čechoameričanka. A její nadměrná plynatost je poměrně netradičně pracovní úraz. Stephanie se totiž živí jako influencerka. Pokud nevíte, co je to influencer, tak žijete v mnohem lepším světě než my ostatní. Dovolte mi, abych vám ten svět zkazil: influencer je člověk, který se chová jako dement pro potěšení jiných dementů. A značky jim dávají peníze za to, že mají na sobě něco obrandovaného. To je ve zkratce všechno. Je to, jako kdyby Luděk Sobota myslel všechny své frašky smrtelně vážně… a prodával u toho prací prášek.
Tady Stephanie se proslavila nejdřív jako účastnice reality show, proto se z ní později stala influencerka. Úplně upřímně, není to nejlepší kariérní růst pro absolventa reality show, v Americe jedenadvacátého století totiž můžete jít z reality show rovnou do Bílého domu, ale Stephanie byla se svou prací spokojena. Co víc, byla v ní dobrá.
Dělala hovadiny na TikToku a jako každá dobře vypadající žena na internetu, která chápe kapitalismus, prodávala na stránkách nějaký ten necudný obsah. K tomu přibrala i ten merch, takové ty věci, které většinou fanoušci chtějí po takových dámách. Použité kalhotky, trička, vodu, ve které se koupala… normální věci. Pak ale Stephanie našla dvě zlaté díry. Jednu na trhu a jednu na sobě.
Konec zlatého snu
Na světě je spousta lidí s podivnými zálibami a Stephanie nesoudí. Nejspíš proto, že je velmi chytrá, jak o sobě říká. Tak zjistila, že lidé by kromě běžných influencerských srandiček chtěli i něco speciálního. Štiplavějšího. Konkrétně její větry. Konzervované ve skleničce. Takže je začla prodávat! Pšouknout do sklenky s okvětními lístky, prý nasají aroma, zavřít a poslat.
Krabička za něco málo přes dvacet tisíc korun. Což je popravdě s dnešními cenami plynu docela kauf. Jestli si tím její fanoušci po prodělaném covidu znovu startují čichová čidla, jestli je to skutečně jen sběr kuriozit, jak se Stephanie domnívá, nebo jestli je to nějaká mírná deviace… těžko říct. Jisté je jen to, že byznys byl na vzestupu. Během několika málo dní vydělala Stephanie doslova miliony korun.
Na sociálních sítích pak Stephanie sdílela, jak se na svou práci připravuje a co jí. Fazolové polévky, burrita, banánové shaky. Ve finále právě tohle bylo to, co ji dohnalo do nemocnice, kde jí zlí doktoři předepsali pilulky proti plynatosti. A tím ukončili její nejenom brilantní, ale i bohulibý byznys plán. Takže nejenom že nám doktoři kvůli covid totalitě berou svobodu, ale teď už nám i sahají na naše peníze.
Pevně ale věřím, že jednou přijde den, kdy krása podnikání nebude omezena tak stupidními věcmi, jako jsou rady nějakých doktorů. A že se všichni proprdíme až k blahobytu.