Zdroj: FUTURENTO

.
.
.
.
.
9 Fotogalerie

Z bývalých hal ČKD vzniklo zábavní centrum FUTURENTO, které ustálo i prvotní překážky

Reklama

Podnikatel Jan Daneš se eventům a zábavnímu průmyslu věnuje už několik let a bylo jen otázkou času, kdy si vybuduje vlastní zábavní centrum. To se mu nakonec podařilo. V roce 2019 nechal přestavět bývalé haly ČKD a na jejich místě vybudoval unikátní zábavní centrum FUTURENTO. Pak ale přišla pandemie a FUTURENTO se muselo zavřít. Byznys roste ale i přesto, že má zábavní centrum omezené možnosti.

Jak Vás napadlo postavit FUTURENTO?

Jelikož se v oboru zábavních parků a eventů pohybuji dlouho, tak bylo asi otázkou času, kdy si postavím vlastní. Přišla nabídka na zajímavé prostory v bývalých halách ČKD v Praze ve Vysočanech a já to vzal jako příležitost.

FUTURENTO

Co vaše návštěvníky v zábavním parku čeká a v čem jste tak unikátní?

FUTURENTO je unikátní v tom, jak jsme o celém projektu uvažovali. V ČR i v zahraniční je hodně zábavních center, ale já jsem chtěl postavit něco, co je zcela jiné. FUTURENTO je akční týmová zábava, kde týmy 3-4 osob plní různé úkoly zaměřené na trpělivost, logiku, zručnost a fyzickou kondici. Mísí se u nás prvky únikových her, laserového bludiště, edukativních úkolů, prolézaček, nafukovacích atrakcí a je tu i bazén s 96000 plastovými míčky.

Jak to celé funguje?

Máme svůj vlastní vývojový tým, který staví a programuje veškerou logiku do úkolů. FUTURENTO funguje na našem vlastím softwaru. Každý hráč od nás dostane smartphone, který ho provází 3 hodiny. Smartphone má naši mobilní aplikaci, pomocí které se otevírají místnosti, sbírají body, komunikuje se s hráči a také ukazuje statistiky, jak si hráč vede a jak si vedou například kolegové v týmu nebo ostatní hráči. Neustále technologii posouváme dopředu a aktuálně řešíme také zařazení chytrých hodinek, se kterými bychom mohli sbírat statistiky třeba o tom, kolik hráč spálil kalorií během hry.  

Jan Daneš - majitel FUTURENTOJan Daneš - majitel FUTURENTO | FUTURENTO

Jaký je váš typický zákazník?

Máme 3 hlavní cílové skupiny, ale jak říkám já, jsme tu pro všechny. Organizujeme školní výlety, narozeninové oslavy, rozlučky se svobodou, ale naší hlavní cílovou skupinou je firemní klientela, pro kterou se snažíme vyhovět v celkové poptávce. Jsem schopni zařídit vše, co si přeje. Máme unikátní industriální prostory a můžeme pracovat i s 3 000 m2, takže dokážeme zařídit firemní event i pro stovky osob. Pokud přijde větší poptávka, tak ji zastřeší naše eventová divize FUTURENTO NEXT.

Jak vnímáte v dnešní době podnikání v zábavním průmyslu?

Samozřejmě je to pro nás hodně složitá doba jako pro všechny v mém oboru a cestovním ruchu. Covid nás hodně zpomalil. Nicméně v zábavním průmyslu vidím velký růstový potenciál. Stále je tu totiž nedostatek příležitostí k zábavě a odreagování. Proto se ve FUTURENTU snažíme dopřát návštěvníkům kvalitní zábavu, kterou jinde nenajdou.

FUTURENTO

Jaké máte další plány?

V halách máme ještě dost prostoru, který hodláme využít. Plánujeme postavit dalších místnosti s úkoly, vybudování prostoru k posezení a konferenční místnosti. Také testujeme již zmiňované chytré hodinky, které posunou zábavu o další level. Kromě toho připravujeme novou divizi, která by se měla zabývat sestavením úkolů na klíč pro různé klienty.

FUTURENTO

Pokud byste si chtěli vyzkoušet FUTURENTO, což rozhodně doporučujeme, využijte jedinečné akční nabídky na e-shopu FUTURENTO. „Po zadání slevového kódu REFLEX22 získáte až 35% slevu na všechny vouchery,“ doplňuje kreativní ředitel zábavního centra FUTURENTO, Daniel Martinek.