Škrcení páskem a kabelka na hlavě: Nejpříšernější reklama tohoto roku pochází z Bejrútu
Libanonský návrhář kabelek a bot Johnny Farah si myslí, že nejlépe na své zboží upoorní reklamou, kde muž škrtí ženu páskem.
Reklamy na oděvní značku designéra, který mimochodem v devadesátých letech navrhoval i kabelky pro takové labely jako je Dona Karan New York, vypadají jako upoutávka na domácí násilí.
Přitom mají však oslavovat spolupráci Johnnyho Faraha s fotografem Joem Kesrouanim. Zvláštní oslava, která vyvolává spíše znechucení, teď oblažuje řidiče v Beirútu, protože se objevuje na billboardech okolo silnic.
Fanoušci sadomaso reklam si při pohledu na Johnnyho Faraha a jeho škrcení páskem možná vybaví podobně stylizovanou reklamu výrobce obleků Duncana Quinna.
Johnny Farah |