Zdroj: NN

Z ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti je NN – jméno se mění, kvalita zůstává

Prezentace klienta

Od 23. března se můžete setkat se zdánlivě novou společností, s NN Životní pojišťovnou a NN Penzijní společností. Ač je značka NN nová, samotnou společnost určitě znáte jako ING Životní pojišťovnu a ING Penzijní společnost. Změna názvu je přitom v podstatě jedinou novinkou, na kterou si budeme muset zvykat – kvalitní produkty i dlouhodobě oceňovaný servis totiž zůstávají.

NN má v České republice silnou tradici. Společnost tu totiž působí již od roku 1992, kdy jako první zahraniční pojišťovna začala nabízet životní pojištění, tehdy pod jménem Nationale-Nederlanden. V roce 1995 pak rozšířila nabídku o soukromé spoření na penzi. Názvem NN se pojišťovna vrací zpět k původnímu jménu a odkazuje nejen na své úspěšné začátky na českém trhu, ale i na 170letou mezinárodní historii a zkušenosti z pojišťovnictví a správy investic. „I když se název mění, naše hodnoty zůstávají. Naším cílem je přinášet kvalitní produkty i služeb a budovat stabilní a dlouhodobé vztahy s klienty, které jsou založené na důvěře a spolehlivosti. Tuto filozofii vyznáváme již několik let, a proto věřím, že nový název bude to jediné, co se se změní,“ přibližuje změnu ředitelka NN Renata Mrázová.

NN, to je kvalitní pojištění a skvělé služby

S celkem 18 pobočkami v Evropě a Japonsku se NN stará o více než 15 milionů klientů. V České republice NN, tj. NN Životní pojišťovně a NN Penzijní společnosti, svěřilo svou budoucnost aktuálně více než 750 tisíc klientů. Pojišťovna se specializuje na životní pojištění, ke kterému nabízí bohatou škálu připojištění, a spoření na penzi. Na trhu přitom platí za inovátora. Její model produktové nabídky a péče o klienty převzaly v 90. letech ostatní pojišťovny.  V roce 2011 představila první on-line životní pojištění ProAktiv, které si zájemci mohou on-line i sami sestavit na míru svým potřebám. V nabídce má i unikátní pojištění pro ženy pro případ rakoviny prsu a pohlavních orgánů For You s výplato až 750 tisíc korun, které navíc přináší asistenční služby v hodnotě 20 tisíc korun a bezplatné zdravotní telefonické konzultace. Předloni spustila inovativní řešení správy soukromého spoření na penzi v podobě on-line portálu Moje NN, které postupně rozšířila i na správu životní pojištění.

Klient je vždy na prvním místě

Kvalitní pojištění a precizní a dlouhodobá péče o klienta u NN hraje klíčovou roli, což oceňují odborníci i veřejnost. V roce 2012 například společnost získala ocenění Nejlepší pojišťovna roku a zároveň Klientsky nejpřívětivější pojišťovna.