Koho se vyplatí sledovat na Instagramu, když chcete uvařit, a navíc se něco dozvědět?
Doba covidová foodbloggerům přála. Čím méně jsme chodili do restaurací, tím víc jsme hledali gastronomickou inspiraci na internetu a sociálních sítích. A projevilo se to i na osmém ročníku soutěže Food blog roku. Něco o tom vím, byla jsem opět v porotě.
Letos to znamenalo proklikat se takřka třemi stovkami blogů. Dalších 120 blogů pak čekalo v kategorii Objev, kam byli zařazeni nováčci. Už loni jsme se shodli na tom, že aby člověk mohl být foodbloggerem, nepotřebuje k tomu blog – byť ti opravdu dobří, aktivní a pracovití ho mají. Stačí sociální sítě, především Instagram. Tam už ale nestačí dokumentovat, jakou jsem měla prima snídani, kde jsem byla na obědě s kámoškou a že jsem o víkendu upekla koláč. Dobrý foodblogger musí nabízet atraktivní obsah, něco navíc, co obohatí ty, kdo ho sledují: zajímavou edukaci, super zpracované recepty, inspirativní fotky, informace a tipy z gastroscény… Možností je spousta. Taky je fajn dělat to jinak než spousta ostatních, stýpadesátý blog o zdravém hubnutí je otrava – a že jsem jich fakt tolik viděla.
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!