Filip Renč nemyslí, zaplatí
Spoty kampaně „Nemyslíš – zaplatíš“ nejsou zrovna dvakrát objevné. Jde o hezky natočenou kopii některých, především anglických reklam. Jeden tedy moc nepočítá s tím, že to pro jejich autora Filipa Renče bude nějaká srdcová záležitost. Ale stejně, jeden by čekal, že režisér za dlouhých temných chvilek ve střižně alespoň přemýšlí o tom, co točí. Ne tak Filip Renč.
Shrňme si informace bulváru - režisér slavné kampaně za lepší chování na silnicích měl někomu bouchnout auto, následně ujet, nechat se chytit v servisu a odmítnout všechny ty zkoušky, co se v takových situacích běžně dělají. A pak to všechno hodit na osobu blízkou.
Není až takový problém, když někomu bouchnete auto - v Praze to patří k běžnému koloritu, i kdyby člověk jezdil jako Huml. Stejně tak by člověk musel být asi hodně naivní, aby si myslel, že režiséři reklam věří tomu, co točí. Osobně si myslím, že speciálně třeba tomu pánovi, co dělá ty reklamy na tampóny, je celá věc asi dost jedno. A rozhodně nejsem z těch, kdo tvrdí, že celebrity by měly chodit někomu příkladem - už jen proto, že to jsou většinou stejní zoufalci jako tzv. obyčejní lidé.
Ale přece jen, asi byste čekali, že když člověk točí reklamu o idiotech za volantem, tak nějak si zapamatuje, že asi není úplně skvělý nápad ujíždět od bouračky (speciálně, když si ten druhý asi stihl zapsat vaše číslo) a vůbec se chovat jako ti idioti, co to v Renčových dílkách nakonec nepřežijí. A když ta reklama nezabrala ani na svého tvůrce, nebyly to náhodou - včetně Renčova honoráře - tak trochu vyhozené prachy?
Zaujal vás tento článek? Podpořte nás v kategorii "média" v anketě Křišťálová Lupa 2010.