Manažeři Petry Kvitové blouzní a přehánějí. A bohužel to šíří světem
Wimbledonská vítězka Petra Kvitová je výborná a nesmírně talentovaná tenistka. Je to také příjemná a milá osoba. Česko má být skutečně v jejím případě na co hrdé. Ale hra, kterou kolem nejlepší české tenistky rozpoutali její manažeři, je hrou blouznivců a pro samotnou Kvitovou může být i nebezpečná.
Pánové Miroslav Černošek, Karel Tejkal i další lidé kolem Petry Kvitové samozřejmě zcela správně pochopili, že po jejím vítězství ve Wimbledonu je ta nejlepší doba „prodat“ tuto sportovkyni světu byznysu. Je to postup obvyklý a správný. Jenže řeči, jež kolem toho manažeři Kvitové vedou, jsou nesmyslné.
Jistěže Šarapovová na první pohled vypadá jako barbína, jež neumí hrát tenis, zatímco naše „skromná“ Petra je něco, po čem každý skočí. To je ovšem naprostý omyl manažerů Kvitové.
Na kurtu odporně kvičící Marija Šarapovová hraje na profesionálním okruhu už desátou sezónu a jen na turnajích si vydělala celkově přes 16 miliónů dolarů. Není sice nejlepší tenistkou světa, ale je pátá na žebříčku a dehonestovat ji s odkazem na barbínu je nesmírně hloupé a trapné.
Šarapovová je sportovní i společenskou celebritou jak v USA (bydlí už léta na Floridě), tak v Rusku. Tedy na obrovských trzích, proto dostává za reklamu tak velké peníze. Kvitová nic podobného nebude moci obsáhnout. Je to totiž zcela jiný člověk. Má nesporné kvality, které musíme obdivovat, jenže není tak „vhodná“ pro marketing jako Šarapovová. Bude úspěšná a bohatá, ale jen v českých reklamních poměrech, ne celosvětově.
Ostatně bezprostředně po vítězství ve Wimbledonu pózovala Petra Kvitová například pro Magazín MF Dnes s dřevěnou raketou v ruce a bílou mašlí ve vlasech a Marija Šarapovová v tentýž moment vydělala desítky tisíc dolarů jako host předávání uměleckých cen v Kalifornii. Takhle dopadá souboj „barbíny“ a „milé“ holky …