Anticeny Sexistické prasátečko získaly hospoda pro ošklivé i orgastická reklama Komerční banky
Brněnský spolek Nesehnutí bojuje už třetím rokem proti sexismu v reklamě. Z vyhlášení posledního ročníku Sexistické prasátečko si v úterý večer "odnesl" anticeny brněnský pivní šenk Čtyři růže, který se podle odborné poroty prezentuje nejvíce sexistickou reklamou, společnost AVOS za slogan "Postavíme vám ho" a Komerční banka, která svou reklamní kampaní, na níž mladí lidé předstírají orgasmus, zaujala i web amerického Playboye.
Do letošního ročníku soutěže se podle serveru Aktuálně.cz, na němž probíhalo hlasování veřejnosti, dostalo celkem 91 reklam. Reklamy letos bojovaly o anticenu ve třech kategoriích.
V kategorii Ženy jako objekty získala s 1119 hlasy anticenu Komerční banka se svou kamapní Užij si první bankovní styk. Stejná kampaň, tentokrát v pánském provedení, zvítězila v kategorii Další projevy sexismu s 2785 hlasy.
Nejhorší reklamou v kategorii Ženy jako části těla byla podle 1575 návštěvníků webu křiklavá propagace firmy AVOS, slibující rychlé, levné, profesionální a především blíže nespecifikované postavení.
Vlastní cenu udělila i porota. Za nejvíce sexistickou označila reklamu hospody Čtyři růže, která zve méně pohledné hosty rádoby humorným sloganem: "Máte problémy s nadváhou? Ošklivou pleť? Řídké vlasy? !!!! Přijďte k nám !!!! Je tu šero a všichni jsme ožralí."