TV spot propagující 2. pilíř důchodové reformy.

TV spot propagující 2. pilíř důchodové reformy. Zdroj: Výřez z videa

Pustili byste si spot o důchodové reformě? Kampaň ministerstva práce je na YouTube propadák

Klára Fischleinová

Několik let po videokampani Ministerstva dopravy Nemyslíš, zaplatíš, která vyvolávala v médiích i veřejnosti bouřlivé diskuse o přemíře drastických záběrů, se rozhodlo i Ministerstvo práce a sociálních věcí podpořit svoji ideu "virální" osvětou. Na rozdíl od spotů Nemyslíš, zaplatíš je ale spíš úsměvná.

 

Spot o druhém pilíři důchodové reformy se dostal na videoserver YouTube před dvěma měsíci. Za tu dobu ho tu zhlédlo jen několik set internetových uživatelů. Videa, která byla jakýmsi předvojem propagačního spotu, jsou na tom v součtu se sledovaností o malinko lépe.

 

 

O budoucím vývoji stárnoucí české a evropské populace je následující, ještě nevýraznější, ale paradoxně více sledované video, které se na YouTube objevilo letos v první polovině května:

 

 

Po měsíci ho následoval druhý spot týkající se přehledu čtyř fondů důchodového spoření: dynamického, vyváženého, státních dluhopisů a konzervativního. Podle jakých kritérií vybírat a jak spořit nejefektivněji?

 

 

Máte už jasno v tom, proč jsou nutná důchodová opatření? Vybrali jste si fond, ve kterém hodláte spořit? Pokud ne, pusťte si videa znovu. Alespoň se jejich sledovanost z aktuálních skromných několika set zhlédnutí o něco zvýší.