Vinaři

Vinaři Zdroj: iPrima.cz

To je sešup! Seriál Vinaři přišel z týdne na týden o 600 tisíc diváků

Daniel Baret

Ještě před týdnem to vypadalo na televizní bombu konce léta a celého podzimu. Seriál Vinaři na televizi Prima měl před týdnem vynikající sledovanost, která „olízla“ magickou hranici dvou milionů diváků. Jenže včera to bylo až o 600 tisíc lidí méně, z týdne na týden tedy velmi dramatický pokles.

Zdá se tak, že bomba podzimu se mění jen v menší granát, který příliš neohromí. Poslední neděli se dívalo 1,37 milionu lidí, a pokud bude sestup pokračovat, reklamou silně podpořený seriál moc neuspěje.

Ostatně humor, který je v díle použit, je naprosto plochý a v mnohém připomíná veledíla Zdeňka Trošky. Tradiční narážky na to, že Pražáci nerozumějí vínu a vůbec jsou podivní, jsou otřepané a málokdo se jim může ještě smát. Seriál vystavěný na podivných stereotypech a slaboduché satiře, které útočí pouze na nejnižší lidské pudy, nemůže udržet pozornost diváků, protože žádné překvapení nelze očekávat. To už v podstatě víme. Kolik lidí u televizí to pochopí, uvidíme v příštích týdnech.